quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
*zucht* Dacht je dat je een bijenkorf was?
nee ik hing niet zo hoog. En ben eigenlijk best wel briljant op mijn handen in een handstand terecht gekomen, dus ik was stiekem trotsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]Kut die is grappig
Niks gebroken PS?
Mwoah... 'natuurlijk' licht is ook zo natuurlijk niet. Het is puur wat mensen gewend zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er zit op zich ook best wel enige logica achter dat gloeilampenverbod, het is gewoon een erg inefficiente manier van licht maken. Het is alleen jammer dat er nog steeds geen alternatief is dat net zo natuurlijk licht geeft. En zo'n verbod komt natuurlijk erg betuttelend over
Obama heeft grote plannen naar het schijntquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mwoah... 'natuurlijk' licht is ook zo natuurlijk niet. Het is puur wat mensen gewend zijn.
Zat dingen/kleuren die er buiten heel anders uit zien dan binnen.
En inderdaad, zo'n verbod is ook niet alles. Als je echt een verschil wilt maken zul je bij PS in de states wat dingen moeten veranderen. Zoals bijvoorbeeld dat stokoude 110v netwerk eens 230v maken
Zal je alleen een hoop apparatuur moeten vervangen...
En dan kunnen we hier in Europa misschien overstappen vanaf 50 Hz naar wat anders, als we dan toch aan het uitgeven zijn...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mwoah... 'natuurlijk' licht is ook zo natuurlijk niet. Het is puur wat mensen gewend zijn.
Zat dingen/kleuren die er buiten heel anders uit zien dan binnen.
En inderdaad, zo'n verbod is ook niet alles. Als je echt een verschil wilt maken zul je bij PS in de states wat dingen moeten veranderen. Zoals bijvoorbeeld dat stokoude 110v netwerk eens 230v maken
Zal je alleen een hoop apparatuur moeten vervangen...
Naar 60 Hz, zoals in Amerika. Dan zouden we ook net zo goed gelijk PAL kunnen aanpassen naar 48 fps zodat je films op hun oorspronkelijke tempo kunt kijken...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dan kunnen we hier in Europa misschien overstappen vanaf 50 Hz naar wat anders, als we dan toch aan het uitgeven zijn...
Ehm, is dat niet 24fps ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:03 schreef zebaz het volgende:
[..]
Naar 60 Hz, zoals in Amerika. Dan zouden we ook net zo goed gelijk PAL kunnen aanpassen naar 48 fps zodat je films op hun oorspronkelijke tempo kunt kijken...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hihi ben net uit een boom gepleurd
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:54 schreef zebaz het volgende:
En kaarslicht... mensen zien er ook beter uit in roder licht (ongetwijfeld de reden dat het in sommige uh industrieen wordt gebruikt).
Jaaaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]![]()
Zal ik maar eens vertellen over beukdag?
quote:
Komt erg in de buurtquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
Komt erg in de buurt
Vroeger, toen DiabloSam nog een klein jongetje was, hadden zijn grote broers een vaste "beukdag". Dat was de donderdag, dan werd hij altijd gebeukt door onstot hij te sterk zielig werd, en we er maar mee stopten
Tuurlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:26 schreef Etcetera het volgende:Ik hoop dat het minder erg was dan dat het klinkt
Fysiek dan zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tuurlijkhij heeft er geen zichtbare, permanente schade aan overgehouden
quote:Beating Breasts, 1963 A pair of artificial breasts with a built-in heartbeat, an invention from — where else? — Japan intended as a sleeping aid for very young children.
Een plaatje van een rood kruisje? Nee, heb ik niet in huisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:50 schreef Whiteguy het volgende:
Ik slaap de laatste dagen overigens wat slecht. Heeft iemand toevallig dit nog liggen thuis?
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga afsluiten, morgen weer vroeg op![]()
48 fields per seconds, geen beeldjes. In de bioscoop projecteren ze trouwens ieder beeldje twee keer, dus dat komt precies overeenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ehm, is dat niet 24fps ?
Bovendien, zowel NTSC en PAL kunnen de prullenbak in als we gewoon overstappen naar 1080p @ 60fps hdtv
fixedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een plaatje van een rood kruisje? Nee, heb ik niet in huis
Echt.. hoe kan je daar in trappenquote:The Left-Handed Whopper
On April 1, 1998, Burger King published a full page ad in USA Today announcing their new "Left-Handed Whopper" specially created for the 32 million southpaws in America. According to the ad, the lefty Whopper featured the same ingredients as the original, but all the condiments would be rotated 180 degrees to make the experience more lefty-friendly. Burger King revealed the next day that, while the Left-Handed Whopper was a hoax, thousands of customers had requested the new version.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |