quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:41 schreef MaJo het volgende:kan vanaf mijn mobiel nauwelijks meer posten
Een post lukt maar als ik daarna weer wil reageren krijg ik een error
maar goed, hier ben ikvanavond laatste uitzending
Is inderdaad leuk, maar het is wel lastig daar een versie van te vinden die niet als 'klassiek voor kinderen' is uitgebrachtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Prokofjev is zeker een componist die niet mag ontbreken in iemands verzameling van CD's/LP's.
Peter en de Wolf is en blijft natuurlijk een sprookje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is inderdaad leuk, maar het is wel lastig daar een versie van te vinden die niet als 'klassiek voor kinderen' is uitgebracht
Goedemorgen overigens
Kan me niet schelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Peter en de Wolf is en blijft natuurlijk een sprookje.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kan me niet schelen
Wel eeuwig sonde dat de Kruidvat zijn klassieke assortiment flink heeft uitgedund overigens. Daar zaten vaak best mooie uitgaven tussen voor weinig.
Ze schijnen nog wel bij platenwinkels te liggen, maar het was net zo handig dat je gewoon het hele assortiment online kon bestellenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Daar zaten idd wel vaak juweeltjes tussen. En dat voor 4,95.
Ik heb snel even gekeken. De keuze is idd niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze schijnen nog wel bij platenwinkels te liggen, maar het was net zo handig dat je gewoon het hele assortiment online kon bestellen
Nee, volgens mij zijn ze gewoon het hele assortiment eruit aan het gooien. Laatst was de goedkopere versie van de Beethoven-boxen al afgeprijsd (25 euro!) maar de rest is gewoon met stille trom vertrokken. Als ik een waarschuwing had gehad, had ik nog wel wat dingen gekocht waarschijnlijk, maar zelfs dat wilden ze blijkbaar nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb snel even gekeken. De keuze is idd niet meer wat het geweest is.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb snel even gekeken. De keuze is idd niet meer wat het geweest is.
Vroehag waren mannen van staal en schepen van hout.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Vroeger,toen het nog beter was bij Kruitvat![]()
Die hoor je niet vaak.
Toen lucht nog schoon was en sex nog vies hoor ik vaker
Vanochtend lukte reageren niet, hopelijk nu welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog geen nieuws over het eventueel blijven van het programma?
Ik kan het lezen, dus waarschijnlijk is het gelukt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vanochtend lukte reageren niet, hopelijk nu wel
als de kijkcijfers hoger zijn dan volgende week is er een grote kans dat we terugkomen
vanavond komen trouwens Femke halsema en hero brinkman. De laatste is van mij
Hoi Etcie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:23 schreef Etcetera het volgende:
Misschien wordt het nóg leuker als je de alcohol niet verstopt
Ja, want met je mond vol typen is niet netjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik wel hoorNet een lekkere zoute haring weggewerkt, en m'n moeder gesmeekt of we dinsdag vóór vijf uur klaar kunnen zijn met het eten
Voor vijf uur? Wat is er op dinsdag dat je zo vroeg wil gaan eten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik wel hoorNet een lekkere zoute haring weggewerkt, en m'n moeder gesmeekt of we dinsdag vóór vijf uur klaar kunnen zijn met het eten
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor vijf uur? Wat is er op dinsdag dat je zo vroeg wil gaan eten?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
Hey PS, tof dat je wat USA-touwtjes hebt aangetrokkenHeb net een tof verjaardagscadeau gekregen uit Amerika
Live chat met Michael Weatherly (Tony DiNozzo in NCIS) op 3 november via tv.com
Ahquote:
Dan had je toch gewoon de AKQ SC USA Branch in kunnen schakelen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:29 schreef Etcetera het volgende:
In Amerika 11u 's ochtends zo'n beetje, en hier dus 5u 's middags. Enigszins een kuttijd, maar beter dan midden in de nacht ofzo
Is goed.quote:
Oooh, die zijn leuk!quote:
quote:
Helaas, en ook geen varia-teaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]Wel een mooie klok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer van de prijs.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
[ afbeelding ]Jammer van de prijs. Ik vind hem tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Als ik wist hoe ik foto's kon maken met mn webcam deed ik dat wel, nu moet ik steeds zo omslachtig werken met camera, kabeltje etc... Ik kan in Program Files wel een map QTEC webcam vinden, maar die is leegquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:39 schreef Soempie het volgende:
LB, het klinkt wel als leuke chaos!![]()
Als je je breiprojecten af hebt, vergeet je dan geen foto's te maken en hier te posten?
GMTAquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel een mooie klok.
Jammer van de prijs.
quote:
Ik wacht tot iemand het me irl voor kan doen. Hopelijk in de kerstvakantie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ik wist hoe ik foto's kon maken met mn webcam deed ik dat wel, nu moet ik steeds zo omslachtig werken met camera, kabeltje etc... Ik kan in Program Files wel een map QTEC webcam vinden, maar die is leegik kijk ff verder.
Ben jij al begonnen of haak je af bij die filmpjes? Het is makkelijker als iemand het je irl voordoet
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome
Je moet ook niet in de program files kijken, maar kijken in Dez Computer of er een schijf bij is gekomen, daarin zitten als het goed is je foto'squote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ik wist hoe ik foto's kon maken met mn webcam deed ik dat wel, nu moet ik steeds zo omslachtig werken met camera, kabeltje etc... Ik kan in Program Files wel een map QTEC webcam vinden, maar die is leegik kijk ff verder.
Ben jij al begonnen of haak je af bij die filmpjes? Het is makkelijker als iemand het je irl voordoet
L e z e n mutsMy bad
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Mogguh PSquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh
Wannabewyccie komt nu zeker, van 22-12 tot 03-01! Het was even heeeel onduidelijk of ze wel zou komen, maar ze heeft vanochtend geboekt
en dan komt mijn oma van 08-01 tot 12-01, dus ik ben sociaal goed voorzien dan
Jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh PS
Leuk om te horen dat er een oude bekende bij je is tijdens kerst en oud en nieuw.
Weken? Hoeveel weken kerstvakantie heb je dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja![]()
en dan de eerste paar weken van de winter break ben ik dan wsl bij aga in chicago
quote:
uhmmm net zoiets denk ik. Of misschien wel twaalf. Ik weet het niet. Springbreak is maar een weekquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan durf ik haast niet te vragen naar de duur van de zomervakantie.
Ah, springbreak. Gaan we dan ook foto's tegenkomen van PS die tijdens Mardi Grass voor kralenkettingen haar in Florida?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
uhmmm net zoiets denk ik. Of misschien wel twaalf. Ik weet het niet. Springbreak is maar een week
Heb je eigenlijk wel les of alleen vakantie?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh zomer break is van begin juni tot begin september
quote:
Een date?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga me maar weer eens op glad ijs begeven zometeen
Schaatsbaan, wel opletten hequote:
Sorry, ik zat met een half oog naar Kari Byron te kijken.quote:
quote:
daar wil ik ook best eens een rondje mee schaatsenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sorry, ik zat met een half oog naar Kari Byron te kijken.
Ga jij met haar schaatsen dan neem ik haar daarna wel mee voor koek en zopie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
daar wil ik ook best eens een rondje mee schaatsen
samen uit, samen thuis, dus helaasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga jij met haar schaatsen dan neem ik haar daarna wel mee voor koek en zopie.
Maar daar heb ik geen probleem mee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
samen uit, samen thuis, dus helaas
Zijn die nog bij elkaar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:26 schreef B.ertha het volgende:
WANT!![]()
![]()
I know, het is heel erg fout, maar ik ben echt fan geweest en toen wilde ik al zo graag!![]()
Het zal wel heel duur zijn en Londen is net iets te ver weg
quote:
Jaquote:I know, het is heel erg fout, maar ik ben echt fan geweest en toen wilde ik al zo graag!![]()
Het zal wel heel duur zijn en Londen is net iets te ver weg
hoofdpijn misselijk moequote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga me maar weer eens op glad ijs begeven zometeen
waar heb je last van PS?
Eenvijfde of een hele?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kom, we winnen de loterij en gaan samen
Volgens mij kun je dan beter elke maand een klein bedrag opzij leggen om aan het totaal te komen dat je nodig bent voor tickets+kaartje. Kans dat je dan heen kunt is minstens tien keer zo grootquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kom, we winnen de loterij en gaan samen
En bovendien vertrouw ik geen enkele Nederlandse loterij meer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan beter elke maand een klein bedrag opzij leggen om aan het totaal te komen dat je nodig bent voor tickets+kaartje. Kans dat je dan heen kunt is minstens tien keer zo groot
De PostcodeLoterij die deelnemers chanteert en afperst, de Staatsloterij die fraude pleegt met loten, de BankGiroLoterij die alleen geld uitkeert als het ze uitkomt...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat heeft een loterij met vertrouwen te maken
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan beter elke maand een klein bedrag opzij leggen om aan het totaal te komen dat je nodig bent voor tickets+kaartje. Kans dat je dan heen kunt is minstens tien keer zo groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik ben er ook het type voor, maar zelfs dan geven de loterijen een eigen interpretatie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je de moeite neemt de voorwaarden te lezen dan weet je waar je aan toe bent.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Benne is Fries Gronings Noord-Nederlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]UghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is niet alsof het onleesbaar Nederlands is tochquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Benne is Fries Gronings Noord-Nederlands.Nog altijd beter dan 'ik wilt' of welke 'sobijzo'-variant dan ook
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik heb er geen problemen mee. Daar hebben we het al eerder over gehad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:59 schreef Etcetera het volgende:
En het is niet alsof het onleesbaar Nederlands is toch![]()
En da's helemaal niet erg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:07 schreef Etcetera het volgende:
En het is niet alsof ik het ooit zal afleren ben ik bang
Kun je ook een woordenboek voor Firefox ontwikkelen zodat ik ook naar het Gronings kan overschakelen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:13 schreef Etcetera het volgende:
Dat snap ik welDoe ik vaak genoeg toch
Ik kan Gronings verstaan, en dat vind ik al heel watquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun je ook een woordenboek voor Firefox ontwikkelen zodat ik ook naar het Gronings kan overschakelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |