Was de reclame voor croma?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:57 schreef Whiteguy het volgende:
Bij deze hoop ik dat het ALGEMEEN DAGBLAD KAPOT GAAT.
Met hun gore graf website. De enige reden om er nog te kijken was ad sportwereld. Toen werd het overgenomen door die schijt belgen, die de layout van HLN 1:1 gekopieerd hebben naar ad.nl ... dacht dat ik daar nog wel aan zou kunnen wennen.. maar nu hebben ze ook BANNERS MET GELUID.
* Whiteguy had een koptelefoon op en mn trommelvliezen werden er zowat uit geknalt
Stelletje idioten.
* Delete from favorites*
Nee voor een of andere poker site. Schiet de poker speler ofzo.quote:
quote:
Wauw, da's echt mooiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 04:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Véél nieuwe foto's op mijn site
Knox herfst is ronduit prachtig
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 06:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He C4. Weer vroege dienst?
Mooie foto's PS.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 04:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Leuk zo'n BHV dag.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag een dagje brandjes blussen en poppen reanimeren
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:49 schreef DiabloSam het volgende:
IAmRedLeader gaat klapjes krijgen voor het online posten van jeugdtrauma's...gelukkig ben ik over de jaren heen dusdanig veel sterker geworden dat ik beide mijn broers tegelijkertijd aankan...Slapsgiving is counting down bro...
Zucht...heb je de aflevering niet gezien C4? Het is de bedoeling dat Red het weet...de zenuwen zullen hem slopen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:08 schreef Cobra4 het volgende:
Dat zou ik in een spoiler plaatsen als ik jou was. Anders weet Red het ook meteen.![]()
Ah ok.........quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:11 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Zucht...heb je de aflevering niet gezien C4? Het is de bedoeling dat Red het weet...de zenuwen zullen hem slopen!Moehahahahahahaha!!!!
Wil je een plaats op de 1ste of 2de rij reserveren?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
plaatst alvast een bestelling voor popcorn en cola voor de 26ste....
Ik kijk eerst de afleveringen, daarna de film. Geloof dat dat de goede volgorde is toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 06:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]grappig, origineel, maar vooral: veel te vroeg be-eindigd
Heb je ook de film Serenity gezien?
De expert heeft net ingelogd. ^quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:42 schreef DiabloSam het volgende:
Iemand hier die een website kan maken met een digitale klok die aftelt hoeveel dagen het nog zijn? Dan zorg ik wel voor foto's und vielleicht video's eenmaal als het de 27e is
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:53 schreef Etcetera het volgende:
In verband met het verzaken van het openen van een nieuw topic weiger ik
Da's snel!quote:
Inderdaad mooiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 04:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uiteindelijk wel jaquote:
Nog niet neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:39 schreef Etcetera het volgende:
Heb je geen usb-kabel om het naar je pc over te zetten?
Nee joh, dat heeft mijn ouwe laptop-beessie nietquote:
Ach je foto's lopen niet weg tochquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nog niet neeik ben een rasechte knieperd, wil nooit zoveel geld in 1x uitgeven. Dus eerst de telefoon, toen een geheugenkaartje, en nu nog een usbkabel of cardreader....
Maar mijn salaris is er nog niet
al bijna een week te laat
Ik krijg de laatste tijd ook bijzonder weinig salaris. Maar dat komt omdat ik vooral weinig tijd heb om te werkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach je foto's lopen niet weg tochWel minder van je salaris
Goedkoop aanschaffen en duur verpatsenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd ook bijzonder weinig salaris. Maar dat komt omdat ik vooral weinig tijd heb om te werken
Misschien maar eens een mapje binckbank aanvragen om op die manier mijn geld te gaan verdienen met wat beurs handel. IARL nog tips ?
Als het geen haast heeft kan je hier wel wat bestellen. Geen verzendkostenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nog niet neeik ben een rasechte knieperd, wil nooit zoveel geld in 1x uitgeven. Dus eerst de telefoon, toen een geheugenkaartje, en nu nog een usbkabel of cardreader....
Maar mijn salaris is er nog niet
al bijna een week te laat
Ah, die Chinese meuk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het geen haast heeft kan je hier wel wat bestellen. Geen verzendkosten
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:18 schreef Etcetera het volgende:
Doek valt definitief voor ONM iemand die het kijkt? Ik niet, zal het niet missen
Wat is daarmee, heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het geen haast heeft kan je hier wel wat bestellen. Geen verzendkosten
Niks volgens mij... prima bedrijf, spotgoedkoop. Dat 'geen haast' valt trouwens ook nog wel mee, de kabel die ik er een tijdje terug bestelde was er binnen een week.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat is daarmee, heb ik iets gemist?
Nou ja, gemist... met name heel veel goedkope Chinese rommel, die soms best handig kan zijn. Iets als een harde schijf zou ik er niet kopen, maar voor een cardreader (zo vaak gebruik je die niet, staan geen belangrijike gegevens op en zijn spotgoedkoop te vervangen) kan je er gerust halenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat is daarmee, heb ik iets gemist?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb alles weer overleefd en mag weer een jaar wegblijven daar
ik deel jouw aannamequote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoor net van iemand dat hij de combinatie thee/dropshot gaat drinken. Het lijkt mij vrij smerig, maar zelf beweert ie dat het lekker is
Maar toch wil ik het wel een keer proberenquote:
Wij waren doorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:38 schreef Etcetera het volgende:
Pitt zei al dat ze dan zeker de servers er even voor zevenen uittrekken zodat zij lekkere reclame hebben gehad en wat vriendjes van de organisatie als enige de actie hebben kunnen gebruiken
vanaf 6 uur lag de site er al regelmatig uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TrueAls het maar gratis is he
Komt bij dat het ook nog in een kort tijdbestek was, dus heel veel mensen in 1x naar de site.
Ach nou ja, actie was leuk bedacht
Ik moet überhaupt geen muziek hebben, ik ben heel snel afgeleidquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:34 schreef Soempie het volgende:
Kan iemand hier zich concentreren met muziek op tijdens studiewerk? Het lukt me alleen met klassieke muziek en opera. Het voelt wel heel volwassen: hele dag bezig met verschillende artikels en op de achtergrond radio 4
graag gedaan etciequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
Hey PS, tof dat je wat USA-touwtjes hebt aangetrokkenHeb net een tof verjaardagscadeau gekregen uit Amerika
Live chat met Michael Weatherly (Tony DiNozzo in NCIS) op 3 november via tv.com
Leukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
Hey PS, tof dat je wat USA-touwtjes hebt aangetrokkenHeb net een tof verjaardagscadeau gekregen uit Amerika
Live chat met Michael Weatherly (Tony DiNozzo in NCIS) op 3 november via tv.com
Ik drink erop.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:18 schreef Etcetera het volgende:
[upd] Endemol wil door met ONM iemand die het kijkt? Ik niet, zal het niet missen
endemol gaat het overnemen dus pech gehadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik drink erop.
Dit had al tien jaar geleden moeten gebeuren...![]()
nee, we doen het rustig aanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh, ik had verwacht dat er wel meer gepost zou zijn in de tussentijd
Ik merk het. Voor mij hoeft het niet rustig hoor SCquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, we doen het rustig aan
Ga je gangquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik merk het. Voor mij hoeft het niet rustig hoor SC
Ik heb geen eigen collectie.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan eigenlijk alleen goed werken met muziek die ik nog niet zo goed ken, anders ga ik meezingen
Wat niet wegneemt dat ik erg vaak toch wel muziek opzet en lekker mee ga zitten neuriën
Maar radio 4 zit teveel tussen wat ik niet zo mooi vind, dus meestal wordt het dan klassieke danwel andere rustige muziek uit mn eigen collectie.
het bijbehorende volwassen gevoel ken ik wel ja![]()
Mogguh en werksequote:
Prokofjev is zeker een componist die niet mag ontbreken in iemands verzameling van CD's/LP's.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Peter en de Wolf. Daar heb ik nog een langspeelplaat van
Mooie muziek![]()
Goedemorgen dan maar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |