Hm dat kan ik nog wel proberen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:47 schreef Biancavia het volgende:
Tandenstoker?
Leer jij eerst maar eens om normale zinnen te maken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:48 schreef Maringo het volgende:
TS probeert excuus te verzinnen voor de tic van het gekke bekken trekken wat ie dus de hele dag doet.
Dat heb ik uiteraard al gedaan.quote:
Ja daar was ik zelf ook al achter gekomen hoor, helder licht.quote:
Leg jij maar es uit wat er niet normaal aan is dan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:49 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Leer jij eerst maar eens om normale zinnen te maken.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Leg jij maar es uit wat er niet normaal aan is dan.
Dat daar überhaupt een bioscoop is....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:36 schreef FutureWorld het volgende:
Tsjah.. ik ben ooit in Uden naar de bioscoop geweest, daar hadden ze niet eens popcorn.Ga alleen al daarom nooit meer terug.
Een excuus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:48 schreef Maringo het volgende:
TS probeert excuus te verzinnen voor de tic van het gekke bekken trekken wat ie dus de hele dag doet.
Die chilisauce van Casa Fiestaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:45 schreef babipangang het volgende:
popcorn![]()
nachos chips met een goede kwak saus
11 euro betalen voor 100gr popcornquote:
nee, ofnouja, thuis welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
100 gram en 11 euro.Nog nooit in een bioscoop geweest zeker.
ach goed genoeg. En anders wasabi nootjes en pringelsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Spul uit de supermarkt is niet te vreten.
Alles beter als mensen die verdomme met een rugzakje, de zaal binnen komen, en hun broodje verteren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef wise het volgende:
[..]
ach goed genoeg. En anders wasabi nootjes en pringelsook lekker
worden die rugzakjes niet gecontroleerd dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alles beter als mensen die verdomme met een rugzakje, de zaal binnen komen, en hun broodje verteren.
Wasabi, wat zijn dat? Opgedroogde drollen kant en klaar in verpakking en een snufje zout?
Tijgertjenootjes is beter.
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:37 schreef wise het volgende:
[..]
worden die rugzakjes niet gecontroleerd dan?
Welkom in de wereld van de dialecten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:49 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Een excuus.
2e zin is echt vreselijk. Ik heb geen eens zin om dat te fatsoeneren.
Mijn postcount kan me echt niets schelen hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de dialecten.
In ABN is het inderdaad "een excuus". Maar in de huidige Nederlandse maatschappij, dus iedereen in Nederland en niet alleen jij, is het gebruikelijk om in je eigen dialect te praten. In de meeste dialecten is het ook een gebruik om dat door te voeren in de schrijftaal. Aangezien in ons dialect we niet zo veel lidwoorden gebruiken, schrijven we die ook niet. Dus volgens de normen en waarde van de Nederlandse maatschappij is het dus correct.
En met het tweede deel van de zin is niks mis mee. Ja, tweede deel, want er staat maar 1 zin. Bij wiskunde had je ook wel op mogen letten.
Ga nou meer weer lekker terug naar de universiteit der Nederlandse taal. Kan je daar in je yuppie accent lekker doorpauperen over hoe groot je Nederlandse E-Penis is. En stop met het vervuilen van het forum (en de rest van internet) door iedereen op spel- en typfouten te wijzen Tis een achterbakse manier om aan posts te komen en te trollen.
Dan je hm heb verborgen geeft alleen maar meer aan dat je er wel wat om geeftquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:55 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Mijn postcount kan me echt niets schelen hoor.Heb die zelfs verborgen. Tevens oprotten met je accent smoesjes. Ga liever terug naar school.
Uden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:36 schreef FutureWorld het volgende:
Tsjah.. ik ben ooit in Uden naar de bioscoop geweest, daar hadden ze niet eens popcorn.Ga alleen al daarom nooit meer terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |