Kun je die gay tony die bij je op bezoek komt niet in euro's betalen voor zijn diensten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef Rossdale het volgende:
Is gamehubs nog de goedkoopste plek om MS points te scoren? Ik wil er nog even wat kopen voor Gay Tony vanavond
=edit= Wat jimjim zegt dus
Volgens budgetgaming krijg je die code ook binnen 2 minuten, dus ik zou daarvoor gaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef Rossdale het volgende:
Hmm dit is de goedkoopste site die ik kan vinden die de code per e-mail verstuurd:
http://www.gamecardwinkel(...)gory/5/Xbox-360-Live
Slet, ik wacht nog steedsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:24 schreef lkb9000 het volgende:
Wat je ook doet, ik laat mn GTA:episodes disc nog even liggen en gooi Brutal Legend erin want die heb ik net binnen
Dan mail je ze even en krijg je en nieuwe. Klinkt zo simpel he.... Je kunt natuurlijk ook hier een berichtje met een aantal keer kanker typen, dat kan ook de oplossing zijn ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:44 schreef jimjim1983 het volgende:
KANKERKUT hoerige kankerdingen. die kutcode van livecodes.nl werkt niet![]()
![]()
![]()
![]()
eerst zegt ie dat de code niet geldig is als ik t bij redeem code invoer bij 'my xbox' of hoe t dan ook heet, daarna ga ik direct naar ballad of gay tony om daar de code in te voeren en dan krijg ik de melding dat ie al geredeemed is
haal ze daar altijd!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef Rossdale het volgende:
Hmm dit is de goedkoopste site die ik kan vinden die de code per e-mail verstuurd:
http://www.gamecardwinkel(...)gory/5/Xbox-360-Live
Nicequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haal ze daar altijd!
Binnen 1 minuut met ideal! Paypal duurt iets langer!
Fijne service!
Jij denkt dat ik dat nog niet gedaan heb?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:50 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Dan mail je ze even en krijg je en nieuwe. Klinkt zo simpel he.... Je kunt natuurlijk ook hier een berichtje met een aantal keer kanker typen, dat kan ook de oplossing zijn ja.
Mijn opa is doodgegaan aan oplossingenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:50 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Dan mail je ze even en krijg je en nieuwe. Klinkt zo simpel he.... Je kunt natuurlijk ook hier een berichtje met een aantal keer kanker typen, dat kan ook de oplossing zijn ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |