quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent traag Ed![]()
Je past er zo tussen
lig eraan wat er kapot is, als je cpu of je gpu door gebrand zijn dan krijg je gelijk een nieuwe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:55 schreef Klonk het volgende:
hoe zit het tegenwoordig eigenlijk, repareren ze uberhaupt nog consoles of krijg je gewoon standaard met een paar dagen een nieuwe 360 door je brievenbus ?
Ik ben niet goed, maar zal kijken of ik tijd kan vinden ergens in de kastquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:13 schreef teunkneus het volgende:
Geen problemen met rare accenten enzooooo?
Ik weet niet of ik het extra geld er wel voor hebquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:20 schreef teunkneus het volgende:
Ook besteld?
Straks ff flink gamertag's uitwisselen, want die nacht van de release ga ik denk ik meteen de hele nacht door, mits tentamen rooster het toelaat
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon bij de jostieband dat is ongeveer hetzelfde en dan mag je nog echt optreden ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fok! Games sponsering achterop en spelen maar![]()
Gaat denk ik toch wel de game van het jaar worden!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, Modern Warfare niet.
Lijkt me meer van hetzelfde. Deze overhypte game laat ik aan me voorbij gaan.
idd. kneuzenkermisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sowieso muziekgames in het algemeen.
Beste uitvinding sinds de paperclip.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sowieso muziekgames in het algemeen.
voor de producenten om de makke schapen uit te knijpen ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Beste uitvinding sinds de paperclip.
Aha.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
voor de producenten om de makke schapen uit te knijpen ja.
Waarom is het dan niks? En kom niet met het argument dat je beter zelf muziek kan makenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
voor de producenten om de makke schapen uit te knijpen ja.
vet! video werkt alleen nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://connectedconsoles.(...)ore-controversy-.cfm
dit gaat leuk worden in USA
het zijn van die belachelijk simpele spellen. en er zijn er zoveel van tegenwoordig, allemaal met uitbreidingen enzo. wordt er helemaal gek van. tis bijna t zelfde als dance dance revolution e.d., vroeger was dat gewoon gay maar tegenwoordig is zoiets hip.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:41 schreef kepler het volgende:
[..]
Waarom is het dan niks? En kom niet met het argument dat je beter zelf muziek kan maken
Het zijn vaak de simpele spellen die het leukste zijn. En zo heel simpel is het niet, probeer Guitar Hero maar eens op expert te spelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het zijn van die belachelijk simpele spellen. en er zijn er zoveel van tegenwoordig, allemaal met uitbreidingen enzo. wordt er helemaal gek van. tis bijna t zelfde als dance dance revolution e.d., vroeger was dat gewoon gay maar tegenwoordig is zoiets hip.
http://gamehubs.com/xbox-(...)wide-compatible.htmlquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Wes, paas me eens een goede (lees: goedkope) adres voor een Xbox Live jaarabo.
ThanQ.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://gamehubs.com/xbox-(...)wide-compatible.html
http://maximuscards.com/
jawel. heb t namelijk over t concept.quote:
Verzuurde mongool dus, aha.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jawel. heb t namelijk over t concept.
ik vind muziekgames, achievements/trophies en uitbreidingen waarvoor je moet betalen de grootste kutdingen uit de hedendaagse gamesindustrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |