SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij geven boodschappenlijstjes door, en dan noem jij je mies?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik kom alleen maar mopperen en pils brengen bij die PUB'jes hoor. Niets het huis in.
Jij gaat klussen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik kom alleen maar mopperen en pils brengen bij die PUB'jes hoor. Niets het huis in.
Nee, niet nog meer!quote:
Dramaqueen en degene die het budget erdoorheen jaagt? Ik zie jou wel als Natasia (die ken ik toevallig van de gouden kooi)quote:
Ik wil Lieke in de gouden kooi wel zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dramaqueen en degene die het budget erdoorheen jaagt? Ik zie jou wel als Natasia (die ken ik toevallig van de gouden kooi)
Ja euh, als enige vrouwen mogen we niet normaal zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik wil Lieke in de gouden kooi wel zijn.Die was nog enigszins normaal.
Mag ik degene zijn die de meeste wijven neukt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brian of Huub toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Mag ik degene zijn die de meeste wijven neukt?
Lieke normaal?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Huub dus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Mag ik degene zijn die de meeste wijven neukt?
Vind ik niet ergquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Huub dus.
Maar dan moet ik ook met je naar bed.
Want Huub en Lieke hadden een lange tijd iets.
Is Lieke ervandoor gegaan met een neger?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Vind ik niet erg![]()
Maar dan vertrek jij aan het eind van de show met een neger. dus dat is nogal ..dubbel
Dan moeten jullie wel iemand vinden die zwanger wil worden en wil trouwen om vervolgens te willen scheiden door huiselijk geweld.quote:
Hallo jij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan moeten jullie wel iemand vinden die zwanger wil worden en wil trouwen om vervolgens te willen scheiden door huiselijk geweld.
Jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Is Lieke ervandoor gegaan met een neger?![]()
Haiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan moeten jullie wel iemand vinden die zwanger wil worden en wil trouwen om vervolgens te willen scheiden door huiselijk geweld.
Ik heb toch wel meer inhoud als claire. En lieke is al weg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja
[..]
Hai, wil jij claire worden
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gaan we nu hier door met slowchatten?
Dat we de show na maken betekend niet dat je jezelf naar beneden moet halenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb toch wel meer inhoud als claire. En lieke is al weg.
Jij staat niet in het lijstje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:48 schreef Rauw. het volgende:
Ik zal zo af en toe op bezoek komen om een corrigerende tik uit te delen.
Ik haal mezelf niet naar beneden heur, ik dacht dat de rollen echt nagespeeld werden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat we de show na maken betekend niet dat je jezelf naar beneden moet halen
Wees maar de kwaliteit die je in je hebt
wel moet de bedscene van Huub en Claire behouden worden
Gelukkig heb ik dus ook de optie om dat niet te doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jij staat niet in het lijstje.
jij mag betalen voor de streams
Prima.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dus ook de optie om dat niet te doen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:55 schreef Tijgertje. het volgende:
Vladje moet Brian worden.Huub en Brian waren altijd aan het vechten.
Ik word helemaal para brother.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:55 schreef Tijgertje. het volgende:
Vladje moet Brian worden.Huub en Brian waren altijd aan het vechten.
Dat is echt een hoer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik word helemaal para brother.
Niemand kan mijn blackout beheersen.
Amanda zal ik trouwens wel voor tekenen
Ik denk dat nu niemand meer amanda wil zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik word helemaal para brother.
Niemand kan mijn blackout beheersen.
Amanda zal ik trouwens wel voor tekenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |