Voor zover ik weet is dat allemaal besides the point. En nee, de manager trekt er niet de stekker uit, het contract liep gewoon af! Daarom zou ik je adviseren om naar de rechtswinkel te gaan, die kunnen je een veel kundiger advies geven. Maar voor zover ik dus kan beoordelen is het terecht dat ze moet betalen, je krijgt geen geld voor niet gewerkte uren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:02 schreef Dj_unkie het volgende:
ik zal even een tijdslijn erbij zetten:
begin contract--->week werken---->twee weken vakantie----->9 weken werken (vaak ook exta uren, die worden dan ook gebruikt om min uren op te halen).
ik zit meer met het punt dat het maar een contract was van 3 maanden, mijn vriendin keurig tijdens het gesprek heeft aangegeven dat ze een vakantie had geboekt. Toegezegd dat het geen probleem was en dat ze dat later maar moet inhalen. Maar dan moeten ze er wel de tijd voor geven toch? Bovendien trekt de manager er na drie maanden de stekker uit en niet mijn vriendin.
Erm... veel simpeler dan dit wordt het niet. Ze heeft teveel salaris gekregen, dus lijkt het me logisch dat ze dat moet terugbetalen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:07 schreef Dj_unkie het volgende:
ik zal daar eens om advies gaan vragen...volgens mij gaat het ook maar om 10 uur ofzo, maar vond het zelf nogal belachelijk klinken
En wat als je weigert... en daarna ruim 1,5 jaar niets verneem van je oud-werkgever.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Erm... veel simpeler dan dit wordt het niet. Ze heeft teveel salaris gekregen, dus lijkt het me logisch dat ze dat moet terugbetalen.
Als ik 20 uur per week werk en ik krijg voor 40 uur uitbetaald, dan mag ik dat ook gewoon terugbetalen, hoor.
Ik geloof dat de vordering 5 jaar geldt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:19 schreef Chinless het volgende:
En wat als je weigert... en daarna ruim 1,5 jaar niets verneem van je oud-werkgever.
Ik bedoel, ze hebben mij een maand extra uitbetaald. Mij geinformeerd dit graag terug te willen ontvangen, maar ik heb dat nog steeds niet gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |