abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74101862

Dit soort tuig, het werkt niet, zuipt de hele dag bier en zit te blowen. Zijn te lam om iets te doen voor de samenleving.

Ongewassen stinkend volk wat denkt dat als een persoon die ergens hard voor heeft gewerkt even niks met zn pandjes doet je het maar tot 'eigendom van de samenleving' kan bombarderen.

Verdienen allemaal een enkeltje strafkamp Texel voor de kosten waar ze de samenleving mee opzadelen.

Klacht; Tuig wat de samenleving veel geld kost en denkt dat ze voor een nobele zaak bezig zijn. Oh en overigens ook die halfbakken supporters ervan die zelf niet durven kraker en netjes in een VINEX wijk wonen maar wel sympatiseren met dat stinkvolk

Zoek werk, betaal belasting, zuip echt bier, en was je haar eens
pi_74101896
Terechte klacht .Schietpeleton erop afsturen
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:18:51 #3
182073 invine
blablabla etc.
pi_74101917
Eens!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_74101965
idd, stuk voor stuk korten op hun uitkering (al beginnen ze dan wel weer te zeiken dat de maatschappij verhardt)

stuk voor stuk afschieten als wild vee als je het mij vraagt
pi_74102005
Marginaal volk
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_74102019
Ik zou bijna ook kraker worden om hier nog meer van die zielige kleine internet fok helden over de flos te helpen.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:24:31 #7
265768 NBT
Bigger is better.
pi_74102037
Eensch met klacht!
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:25:21 #8
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_74102051
krakers...ben wel eens op zo'n "feestje" geweest.....wat een tuig
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_74102057
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:23 schreef Basp1 het volgende:
Ik zou bijna ook kraker worden om hier nog meer van die zielige kleine internet fok helden over de flos te helpen.
Over de flos te helpen?

En kraker is gewoon kansloos, als ze de boel nou nog netjes zouden onderhouden en netjes de nutsbedrijven zouden betalen. Maar nee, het word compleet uitgewoond, electriciteit afgetapt, gevaarlijke situaties met het gas. En er moet een halve legermacht aan te pas komen om ze er weer uit te krijgen.

Het is godverdomme net ongedierte
pi_74102062
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:23 schreef Basp1 het volgende:
ik ook!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:27:03 #11
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74102081
sommige van die linkse meiden zien er appetijtelijk uit
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_74102111
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:27 schreef wise het volgende:
Die uit de OP kan je wel bekoren ja?
pi_74102123
Krakers

TS is een kortzichtige nerd
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_74102135
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:28 schreef Agiath het volgende:
Krakers

Eens
pi_74102144
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Over de flos te helpen?

En kraker is gewoon kansloos, als ze de boel nou nog netjes zouden onderhouden en netjes de nutsbedrijven zouden betalen. Maar nee, het word compleet uitgewoond, electriciteit afgetapt, gevaarlijke situaties met het gas. En er moet een halve legermacht aan te pas komen om ze er weer uit te krijgen.

Het is godverdomme net ongedierte
Zie je wel hoe druk je je maakt over dingen die je niet eens aan gaan, ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij wat speculatie panden bezit waarbij deze vaak aangedikte feiten plaats gevonden hebben.
pi_74102145
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:27 schreef wise het volgende:

jij valt op mensen met dode dieren op hun hoofd?
pi_74102151
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het ideee!!!
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:30:14 #18
265768 NBT
Bigger is better.
pi_74102156
Krakers zijn ook smerig, doen ook niks met hun leven................. Ik ben het eensch met de klacht... Maar.. Dat is hun manier van leven en hun vinden het fijn... dus ja.... succes krakers! ga zo door!
pi_74102171
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:30 schreef NBT het volgende:
Krakers zijn ook smerig, doen ook niks met hun leven................. Ik ben het eensch met de klacht... Maar.. Dat is hun manier van leven en hun vinden het fijn... dus ja.... succes krakers! ga zo door!
Oh god, jij moet echt neuken met Lamon, jullie zijn allebei zo overdreven politiek correct en die 'leven en laten leven' mentaliteit waar ons LAND AAN KAPOT GAAT JA

HET IS ALLEMAAL JOUW SCHULD SNAP JE DAT DAN NIET??!!>!>!>!#!#>>#!>>
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:32:01 #20
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_74102190
quote:

[..]

Das toch een dude?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:32:16 #21
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_74102196
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:28 schreef Agiath het volgende:
Krakers

In theorie is kraken best sympathiek, maar het komt tegenwoordig voor dat gewoon bewoonde huizen worden "gekraakt". Er is dan een hele gerechtelijke procedure nodig om dat tuig weer je huis uit te zetten en daarna is het compleet uitgewoond en kan je de kosten nergens verhalen. Die lui mogen echt tegen de muur.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_74102204
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  Forum Admin dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:36:52 #23
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_74102289
Oppleuren uit andermans eigendom.
pi_74102293
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:37:03 #25
265768 NBT
Bigger is better.
pi_74102296
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh god, jij moet echt neuken met Lamon, jullie zijn allebei zo overdreven politiek correct en die 'leven en laten leven' mentaliteit waar ons LAND AAN KAPOT GAAT JA

HET IS ALLEMAAL JOUW SCHULD SNAP JE DAT DAN NIET??!!>!>!>!#!#>>#!>>
Joh, stel je gewoon niet aan!
pi_74102333
pi_74102335
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:39:41 #28
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74102341
quote:

[..]

laat ik het anders zo stellen. In Zweden loopt lekker links tuig

In nederland zijn dat meestal wat gezette meiden met dreadlocks and shit
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_74102368
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit je kind is dan vraag je je toch ook dagelijks af waarom je die ene keer het niet gewoon in het vuistje hebt gespoten?
pi_74102373
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:32 schreef Flurry het volgende:

[..]

In theorie is kraken best sympathiek, maar het komt tegenwoordig voor dat gewoon bewoonde huizen worden "gekraakt". Er is dan een hele gerechtelijke procedure nodig om dat tuig weer je huis uit te zetten en daarna is het compleet uitgewoond en kan je de kosten nergens verhalen. Die lui mogen echt tegen de muur.
Bron?
pi_74102387
Eens met OP is
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_74102398
Dit soort volk zijn mooie oefenpotjes voor de ME.

En wat mij betreft mogen ze: Kei en keihard afstraffen dat tuig.

Andermans eigendommen beetje inpikken, omdat het niet bewoond is.
KOOP JEZELF EEN HUIS KUTJUNK of blijf gewoon onder die brug

Gisteren of eergisteren was er weer iets over krakers in Amsterdam op de radio. Hadden krakers voor de 2e keer in een week een huis gekraakt. De eigenaar zei dat hij het aan het verbouwen was, de krakers vonden dat leugens
Ze hebben helemaal niks te vinden, dat werkeloze uitschot wat zich "kunstenaar" noemt ;r
Alsof dat werk is .!!! Wat met een verfborstel kleurtjes op een doek rollen, BOEHOEHOE /

Echt.
Wat mij betreft mogen ze die naar Schiermeeuwenoog deporteren en laten afdrijven.
Nutteloos volk wat ons burgers teveel geld kost
U MAD?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:42:57 #33
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_74102400
Ik merk dat je zelf naarstig aan het werk bent nu, itt die krakers.
pi_74102401
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
nice
  Forum Admin dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:44:44 #35
Heeft een huisje.
pi_74102452
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Als dit je kind is dan vraag je je toch ook dagelijks af waarom je die ene keer het niet gewoon in het vuistje hebt gespoten?
Ik had een soortgelijke gedachte met dat mokkel uit de OP.
Dat moet haast wel het resultaat zijn van een keer zoveel zuipen dat je in een halve coma je zaad hebt laten lopen in een bijzonder lelijk wijf waar je vrienden nog jarenlang om moeten lachen. Toen Wise vervolgens opmerkte dat hij krakersvrouwtjes appetijtelijk vindt verslikte ik me dus flink in mijn koffie.
pi_74102474
Ik zag de foto uit de OP en dacht dat het over voetbalsupporters ging
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_74102477
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:42 schreef Beregd het volgende:
Ik merk dat je zelf naarstig aan het werk bent nu, itt die krakers.
Uiteraard, ik lever momenteel een zeer waardevolle bijdrage aan de samenleving.

Thanks for noticing!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:48:20 #38
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_74102532
ergens klinkt het ook niet logisch dat krakers veel geld kosten aan de maatschappij.

Leegstand, dat kost ook een pak geld aan de maatschappij.

Misschien moeten we ons eens de vraag stellen hoeveel een kraker precies kost.
pi_74102581
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:48 schreef Beregd het volgende:
ergens klinkt het ook niet logisch dat krakers veel geld kosten aan de maatschappij.

Als een pand gewoon eigendom is van iemand en het staat leeg zal het lang niet zoveel kosten als wanneer het getrashed word door een stel 'artiesten' die graffiti spuiten, het totaal uitwonen, de electriciteit e.d. slopen, brandjes veroorzaken.

Denk dat dat ook de buurt harder devalueert dan wat leegstand

Maar jij bent dus typje VINEX-wijk? Te schijterig zelf te kraken maar wel dat stinkvolk een hand boven het hoofd houden?
pi_74102603
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Ik had een soortgelijke gedachte met dat mokkel uit de OP.
Dat moet haast wel het resultaat zijn van een keer zoveel zuipen dat je in een halve coma je zaad hebt laten lopen in een bijzonder lelijk wijf waar je vrienden nog jarenlang om moeten lachen. Toen Wise vervolgens opmerkte dat hij krakersvrouwtjes appetijtelijk vindt verslikte ik me dus flink in mijn koffie.
Dat moet gewoon het gevolg zijn van weglekkend zaad in een weken oud koffiefiler, waarna de vrouw in kwestie met haar gewillige mossel tegen dit mengsel van koffiedrab en zaad aan is gaan schurken.

Het resultaat staat op de (toch al) gevoelige plaat, in de OP.

The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  Forum Admin dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:51:00 #41
Heeft een huisje.
pi_74102607
quote:

Nee?
Krakers werken meestal niet hebben geen vaste verblijfplaats en betalen dus geen belasting.
Krakers wonen vervolgens zo'n pand langdurig compleet uit waardoor de eigenaar er geen gebruik van kan maken en het weer voor veel centen moet herstellen.
pi_74102647
quote:

Wat kost leegstand de maatschappij dan? Kost hooguit de eigenaar iets.

Heb je gezien hoeveel schade krakers aanbrengen in een pand dat ze uitwonen en hoeveel politie er nodig is om dat tuig heelhuids uit zo'n woning te krijgen?

De rekening krijgt dat tuig nooit te zien aangezien je van een kale kip niet kunt plukken
pi_74102679
netzoals al die tering dance liefhebbers. MEt zijn allen op dancevalley een beetje zuipen en vooral heel veel drugsgebruiken, maar werken ho maar.

Vervolgens krijgen ze een keer een overdosis, en wie moet er voor de kosten opdraaien? Juist ja de belastingbetaler!
op danceliefhebbers.

Overigens rockers zijn net zo erg, en dan heb ik het nog niet eens over die blowende reggae gasten...
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:54:44 #44
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_74102716
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Als een pand gewoon eigendom is van iemand en het staat leeg zal het lang niet zoveel kosten als wanneer het getrashed word door een stel 'artiesten' die graffiti spuiten, het totaal uitwonen, de electriciteit e.d. slopen, brandjes veroorzaken.

Denk dat dat ook de buurt harder devalueert dan wat leegstand

Maar jij bent dus typje VINEX-wijk? Te schijterig zelf te kraken maar wel dat stinkvolk een hand boven het hoofd houden?
nee hoor, ik zit nu in een kraakpand, graffiti te spuiten die de staat voor mij betaald heeft en mijn eigen uitwerpselen op te peuzelen.

Maar jij bent zo'n type die zichzelf behoorlijk waardevol vindt voor de maatschappij?
pi_74102722

pi_74102725
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Nee?
Krakers werken meestal niet hebben geen vaste verblijfplaats en betalen dus geen belasting.
Krakers wonen vervolgens zo'n pand langdurig compleet uit waardoor de eigenaar er geen gebruik van kan maken en het weer voor veel centen moet herstellen.
Dat is dan wel fijn dat ze dat geen vaste verblijfplaats hebben dan hebben ze ook geen recht op een uitkering zoals hier wel geinsinueerd wordt.
pi_74102789
Krakerstuig ,

maar links alternatief tuig
"Those unforgettable days, for them I live"
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:58:42 #48
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_74102806
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Bron?
Krakers houden huis

(NAV artikel in het AD, maar die willen geen directe links naar hun content)
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_74102828
quote:
Op 27 februari 2008 vuurden krakers aan de Amsterdamse Spuistraat met katapulten metalen moeren van 2 cm op de mobiele eenheid af. De krakers hadden eerder op de avond twee anti-kraakwachters met hockeysticks, honkbalknuppels en traangas verjaagd. Een van hen moest zich medisch laten behandelen.
quote:
In 2007 ontstond er, na een periode van relatieve stilte, weer een scherp politiek maar ook publiek debat over kraken en krakers nadat eind 2007 krakers zelf levensgevaarlijke valstrikken zouden hebben geplaatst om agenten en brandweerlieden het binnendringen te verhinderen. De krakers weerleggen dit. Eind mei 2008 vernielden groepen krakers negen ruiten van het stadhuis en acht van de ambtswoning van Burgemeester Cohen van Amsterdam uit onvrede dat eerder die week enkele kraakpanden ontruimd werden.
quote:
Krakers worden vaak beschuldigd van het vernielen van woningen, het toebrengen van zogenaamde kraakschade. Dit doordat krakers meestal de woningen slecht of niet onderhouden en onconventionele middelen aangrijpen om gebruik te kunnen maken van de afgesloten gas, water en elektra. Soms wordt er illegaal electriciteit afgetapt. Hierdoor verloederen de gekraakte woningen en daalt de waarde ervan, hetgeen extra kosten oplevert voor de eigenaar die hiervan de dupe is.
quote:
Kraken als idealisme wordt als steeds minder aannemelijk gezien, vooral omdat de ernstige naoorlogse woningnood inmiddels zo goed als opgelost is. Veel flats in buitenwijken staan leeg, maar worden niet bewoond omdat kwaliteit van wonen meer aandacht heeft gekregen.
Nee echt, het is vredelievend volk met idealen die geweldloos verzet toepast en kraakt uit noodzaak
pi_74102850
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:58 schreef Flurry het volgende:

[..]

Krakers houden huis

(NAV artikel in het AD, maar die willen geen directe links naar hun content)
Ja dus omdat in 1 gekraakt pand zulke excessen plaats vinden zijn alle krakers zo.

Wat is het toch jammer dat deze generatie een totaal gebrek aan overzicht kwijt is geraakt en generalisaties tot standaard verheven hebben.
pi_74102871
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_74102916
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:01 schreef MrData het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kan iig goed zoipe!
pi_74102930
quote:
Tegenstanders van het kraken wijzen er vaak op dat de huizen die gekraakt worden vaak monumentale panden zijn op centraal gelegen locaties. Weinig van de gekraakte panden liggen in buitenwijken waar veel kantoorpanden leeg staan of ver buiten de steden. Dit selectieve beleid bij het selecteren van een pand om te kraken is voor tegenstanders het bewijs dat krakers slechts op goede locaties willen zitten zonder bereid te zijn daar de financiële compensatie voor te betalen en dat krakers slechts handelen uit eigenbelang en dit verhullen door te spreken over maatschappelijke problemen.
quote:
Krakers nemen soms geen genoegen met een rechterlijke uitspraak, maar willen het meestal zèlf ook eens zijn met de toekomstige plannen met een pand alvorens het te willen ontruimen. Aangezien zij het met die plannen zelden eens zijn, is gedwongen ontruiming dan ook meestal noodzakelijk. Op 21 maart 2006 wierpen krakers in de Amsterdamse Bilderdijkstraat met puntige staven dwars door ME schilden heen en werden politieagenten overgoten met een brandbare vloeistof als spiritus. In maart 2007 trof de Amsterdamse politie achter een gebarricadeerde deur van een te ontruimen pand aan de Bilderdijkstraat een door de krakers gemaakt explosief aan dat het pand (inclusief de politieagenten) geheel had kunnen opblazen. De krakers meldden echter dat het hier een jerrycan met motorolie betrof die er al stond toen het pand in bezit werd genomen.. Op 30 oktober 2007 trof de Amsterdamse politie naar eigen zeggen een aantal "vallen" in enkele van zes ontruimde panden aan de Kerkstraat aan, waaronder er één, aldus de politie, bestond uit een constructie die het hele dak zou hebben laten instorten wanneer deze zou worden verwijderd. De krakers zelf spraken dit tegen. De Amsterdamse politiecommandant Leen Schaap constateerde een toenemende verharding in de kraakbeweging.
pi_74102936
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:01 schreef MrData het volgende:
[ afbeelding ]
U MAD?
pi_74102948
Even serieus, ik kwam toevallig die groep demonstranten tegen in Utrecht afgelopen zaterdag en zat er een beetje over te discussiëren met mijn vriendin.

Ik weet niet hoeveel krakers er zijn in Nederland, maar met de ingang van de antikraakwet in januari staan die allemaal op straat. Daar moeten voorzieningen voor worden getroffen (urgentie bij huurwoningen etc.) waardoor de toch al aanwezig woningnood in één klap enorm oploopt.

Wachttijden voor huurwoningen worden langer, koopwoningen worden weer duurder. Krakers die gewoon werken moeten hun tijd steken in het vinden van woonruimte, er wordt veel meer huursubsidie aangevraagd enzovoorts.

In deze tijd van "crisis" kunnen we ons dat toch helemaal niet veroorloven?
pi_74103028
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[..]

Precies.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:07:55 #57
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_74103040
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja dus omdat in 1 gekraakt pand zulke excessen plaats vinden zijn alle krakers zo.

Wat is het toch jammer dat deze generatie een totaal gebrek aan overzicht kwijt is geraakt en generalisaties tot standaard verheven hebben.
Jij bent degene die generaliseert, complete faalhaas. Lees mijn genuanceerde post nog eens?
pi_74103043
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:04 schreef zatoichi het volgende:
Even serieus, ik kwam toevallig die groep demonstranten tegen in Utrecht afgelopen zaterdag en zat er een beetje over te discussiëren met mijn vriendin.

Ik weet niet hoeveel krakers er zijn in Nederland, maar met de ingang van de antikraakwet in januari staan die allemaal op straat. Daar moeten voorzieningen voor worden getroffen (urgentie bij huurwoningen etc.) waardoor de toch al aanwezig woningnood in één klap enorm oploopt.

Wachttijden voor huurwoningen worden langer, koopwoningen worden weer duurder. Krakers die gewoon werken moeten hun tijd steken in het vinden van woonruimte, er wordt veel meer huursubsidie aangevraagd enzovoorts.

Welke woningnood, je baselt. Er is geen acute woningnood meer zoals in de periode dat de kraakbeweging is ontstaan.

Ik ging verhuizen, had binnen 2 weken in een stad (R'dam) gewoon een ander flatje hoor.
Maar zoals hierboven, die lui houden dat idee graag in stand en kraken vaak alleen monumentale panden midden in grote steden. Je ziet ze nooit een kantoorpandje op een afgelegen industrieterrein kraken. Het is allemaal bullshit om gewoon voor nop midden in de stad in een mooi pandje te zitten
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:08:53 #59
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_74103063
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[..]
okee, je hebt gelijk.

Vroeger waren zelfs de krakers beter.
pi_74103067
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:04 schreef zatoichi het volgende:

Ik gok zo dat krakers daar toch geen genoegen mee nemen omdat je met urgentie toch niet in aan de gracht in Amsterdam komt te wonen. Dan gaan ze maar lekker in een kartonnen doos wonen. Ze hadden ook net als de rest van Nederland zich kunnen inschrijven.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')