Maar ondertussen heb ik wel een internetverbinding met een downloadsnelheid van 60Mb/s down en upload van 40Mb/squote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:36 schreef Klonk het volgende:
je bent gewoon jaloers dat je geen pindakaas kunt betalen
Eensch maar eet er daarna dan een kauwgometje of poets je tanden zodat je collega's niet last van je adem hebben.quote:
tjonge, maar ik heb een boterham met pindakaasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:40 schreef First het volgende:
[..]
Maar ondertussen heb ik wel een internetverbinding met een downloadsnelheid van 60Mb/s down en upload van 40Mb/s
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:40 schreef First het volgende:
[..]
Maar ondertussen heb ik wel een internetverbinding met een downloadsnelheid van 60Mb/s down en upload van 40Mb/s
Je vindt internet zo belangrijk dat je je eten niet meer kan betalenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:40 schreef First het volgende:
[..]
Dan ben je die lekkere smaak gelijk weer kwijt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:40 schreef First het volgende:
[..]
Eensch maar eet er daarna dan een kauwgometje of poets je tanden zodat je collega's niet last van je adem hebben.
Ajoooh! Vet stooerrquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:40 schreef First het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:42 schreef Jawzz het volgende:
[..]![]()
! Even patsen met je internetsnelheid, of wat?
Wooow, jij staat boven het klootjesvolk, da's duidelijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:40 schreef First het volgende:
[..]
E-penisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:40 schreef First het volgende:
[..]
amai zegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:40 schreef First het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
E-penis
January 5, 2007 Urban Word of the Day
A term used to describe the technological prowess of an individual, usually in an internet community. Factors that engorge the e-penis include bandwidth, computer speed, hard drive size, size of DVD collection, and an impressive frag count in any number of popular first person shooters.
Pindasausquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:48 schreef KlappernootatWork het volgende:
het probleem met pindakaas is, dat als je er teveel van op je brood smeert, je je bek niet meer kan openkrijgen..![]()
overigens gebruik ik alleen maar pindakaas in sausen
60Mb/s is zo 2008...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:40 schreef First het volgende:
[..]
of een mengsel van pindakaas, sambal en (klein beetje) mosterd gebruiken om varkensvlees te marineren, in de grill ermee en smullen maarquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:48 schreef First het volgende:
[..]
![]()
ik wou net een reactie posten dat ik een gigantisch e-penis had
.
en dan kom jij met dit bericht aanzetten.
Je doet graag aan zelfkastijding?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:40 schreef First het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
E-penis
January 5, 2007 Urban Word of the Day
A term used to describe the technological prowess of an individual, usually in an internet community. Factors that engorge the e-penis include bandwidth, computer speed, hard drive size, size of DVD collection, and an impressive frag count in any number of popular first person shooters.
in zijn geval een wurmpiequote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:01 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
in zijn geval een wurmpie
Dan ga je vast en zeker over je nek als je bij het ontwaken een kleddertje 'pindakaas' onder je nagels ontdekt.quote:
hoe groot is je e-penis nu?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:40 schreef First het volgende:
[..]
Wel de echte hoop ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
tjonge, maar ik heb een boterham met pindakaas
Nee hoor, dan maak ik het gewoon schoonquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:11 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dan ga je vast en zeker over je nek als je bij het ontwaken een kleddertje 'pindakaas' onder je nagels ontdekt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..] als ik niet in aanmerking kom met pindakaas ?
Dan kan je ultrasnel bestellen:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:40 schreef First het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee hoor, dan maak ik het gewoon schoon
plus daarbij komt, hoe zou die pindakaas onder mijn nagels kunnen komen als ik niet in aanmerking kom met pindakaas ?
Nee het valt niet op ook zeker ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:26 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ach, wat niet weet wat niet deert.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:47 schreef de_boswachter het volgende:
Pindakaas met nootjes
2 witte boterhammen met kaas en daarop pindakaas met nootjes![]()
![]()
Hmm, dus er zitten geen nootjes meer in de pindakaas met nootjes! wat slechtquote:
Dat is als een cheeseburger zonder kaasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:53 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hmm, dus er zitten geen nootjes meer in de pindakaas met nootjes! wat slecht
met bier?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:00 schreef wolferl het volgende:
TS je bent een zeiksnor.
Whats next?
Mensen die net van een feestje komen en naar bier ruiken.
Hadden ze maar hun tanden moet poetsen op dat feestje.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:44 schreef yasunni_ het volgende:
Calvé pindakaas met hagelslagen dan een boer laten in een lift. Klinkt lekker.
Calvé pindakaas met stukjes nootquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:39 schreef najazeg het volgende:
Mensen die niet tegen pindakaas kunnen
Lekker met stukjes noot
En sambalquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:39 schreef najazeg het volgende:
Mensen die niet tegen pindakaas kunnen
Lekker met stukjes noot
Pindakaas in combinatie met Breathtakingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:42 schreef Breathtaking het volgende:
Pindakaas.
Een pinda is ook geen noot, maar een vrucht.quote:
Heulemaal nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:36 schreef Klonk het volgende:
je bent gewoon jaloers dat je geen pindakaas kunt betalen
En de enige echtequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:37 schreef First het volgende:
[..]
Heulemaal niet![]()
Ik heb bewijs dat ik wel pindakaas in huis heb [ afbeelding ]
Van veel dingen kan je gewoon de aldi variant kopen maar van pindakaas moet je gewoon calve hebbenquote:
Dat is zóóóó lekker. Surinaamse pindakaas.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:40 schreef Sk00p het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets als dit dan.. zit al peper in verwerkt. Dit krijg ik moeilijk weg
Ik vind Perfekt pindakaas anders ook erg lekker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:56 schreef First het volgende:
[..]
Van veel dingen kan je gewoon de aldi variant kopen maar van pindakaas moet je gewoon calve hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |