Klopt. Ik heb wel de foto's gedownload (meer mensen denk ik) en er voor je naar gekeken. En ik heb je tips gegeven over hoe je proberen kan hoe eea te redden. En daarmee houdt het wat mij betreft ook op. Van zelf doen leer je gewoon meer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:55 schreef Neo_ het volgende:
echter heb ik nog geen bewerk-pogingen van jullie experts gezien
geen photoshop op mijn pc, en geen winzip op mijn mac waar ik wel photoshop op heb.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:05 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb wel de foto's gedownload (meer mensen denk ik) en er voor je naar gekeken. En ik heb je tips gegeven over hoe je proberen kan hoe eea te redden. En daarmee houdt het wat mij betreft ook op. Van zelf doen leer je gewoon meer.
Mocht je nou lui aangelegd zijn: je kunt dit verhaal natuurlijk ook op diverse fora posten, met steeds andere foto's dan heb je 't zo gefixt zonder zelf ook maar iets aan de nabewerkingen te hebben gedaan
Valsspeler, een beetje converteren naar zwartwit....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:48 schreef PankPinther het volgende:
Gewoon leuke z/w conversie maken, beetje overbelichten, contrast toevoegen, croppen, kadertje en klaar.
Dat vinden die meiden vaak al prachtig.
En het kan allemaal binnen een paar minuutjes vanuit camera raw, heb je photoshop niet eens voor nodig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes...
wat zit die broek raarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:40 schreef Flepke het volgende:
[..]
Valsspeler, een beetje converteren naar zwartwit....![]()
![]()
Logotje ziet er nogal knurftig uit, moet je even aanpassen maar toch:
[ afbeelding ]
Psd upload ik morgen wel, kan ts zien wat ik heb gedaan....
De knie ziet er nogal vaag uit inderdaad, komt omdat ik haar met curves er uit had geknipt, omdat het origineel nogal een vage slagschaduw had moet zoiets eigenlijk gewoon met de hand, dit kost helaas aardig wat tijd....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat zit die broek raarzijn toch wel details waar je op moet letten. Deze broek zou ik niet kopen omdat de naad scheef loopt.
WAAAT?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:31 schreef ..bennie het volgende:
Helemaal top! Die PSD wil ik ook wel zien, en de DGN xml ook.
Omzetten naar z/w is iets voor de mindere concertfotografen toch.
Dank, maar ik ben zo te zien te laat... kan m niet meer downloadenquote:Op zondag 1 november 2009 14:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
De knie ziet er nogal vaag uit inderdaad, komt omdat ik haar met curves er uit had geknipt, omdat het origineel nogal een vage slagschaduw had moet zoiets eigenlijk gewoon met de hand, dit kost helaas aardig wat tijd....
http://rapidshare.com/files/300901954/Shoeby.psd.html
Hij kan trouwens maar tien keer gedownload worden en ik ben te lui om een andere mirror te zoeken....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |