digitale borstvergrotingen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:59 schreef Netsplitter het volgende:
Post eens een voorbeeld.
Dan kan men hier beter inschatten wat er gedaan kan worden.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:03 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
digitale borstvergrotingen?
Dé manier om schaarsgeklede chica's te scorenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:33 schreef HunterSThompson het volgende:
Dus jij heb je voorgedaan als fotograaf en een fotoshoot gedaan?
En DE manier om de beginnende (maar wel serieuze) fotograf een slechte naam te bezorgen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:38 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Dé manier om schaarsgeklede chica's te scoren
sja, geen ideequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:41 schreef RonaldV het volgende:
Hoe wil je dat er zinvolle tips gegeven worden als niemand weet hoe je fotos er uit zien?
heb je je voorgedaan als dat programma? of wat?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:54 schreef Neo_ het volgende:
Afgelopen vrijdag heb ik een fotoshoot gedaan voor Model-in-1-dag van winkelketen SHoeby Fashion. Om toch wat leuke shots op te leveren zou ik de platen graag wat willen bewerken, maar heb er géén ervaring mee...
Ik heb met een D50 geschoten in RAW met een 18-200 lens in een winkel met alleen de (halogeen)-verlichting aanwezig en de interne flitser.
het gaat om zo'n 11 a 12 verschillende dames
Alle tips/hulp is welkom
alvast bedankt
quote:
http://www.shoebyfashion.(...)-model-in-1-dag.htmlquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je je voorgedaan als dat programma? of wat?
beetje meer uitleg en wat plaatjes zijn wel handig
dat snap ik ja, dat je daaraan mee kunt doen als model, niet als fotograaf, althans dat lees ik er niet inquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:46 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
http://www.shoebyfashion.(...)-model-in-1-dag.html
?
Ja, maar wat wil je nu van ons horen? Alles hangt af van hoe je foto's eruit zien. Hoe is de lichtval, het contrast, de mate van over- of onderbelichting, hangt er een kleurzweem over de foto's? Op basis van wat technische specificaties vooraf kan er maar heel weinig (eigenlijk niets) worden gezegd over wat er aan een foto versleuteld moet worden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:31 schreef Neo_ het volgende:
excuus.
Het verhaal is, een vriendin van mij heeft een Shoeby zaak en ze had een fotograaf ingehuurd, echter deze had te kennen gegeven mogelijk niet op tijd te kunnen komen. De vriendin wist dat ik een redelijke camera heb en het leuk vind om te schieten, dus vandaar dat ze mij gevraagd heeft.
De platen staan op mn Macbook, maar ik weet ook zo niet of ik ze zo kan posten ivm portretrecht e.d., daarom, gewoon algemene tips zijn welkom.
Photoshop (legaal) is aanwezig.
Aha, duidelijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:31 schreef Neo_ het volgende:
excuus.
Het verhaal is, een vriendin van mij heeft een Shoeby zaak en ze had een fotograaf ingehuurd, echter deze had te kennen gegeven mogelijk niet op tijd te kunnen komen. De vriendin wist dat ik een redelijke camera heb en het leuk vind om te schieten, dus vandaar dat ze mij gevraagd heeft.
De platen staan op mn Macbook, maar ik weet ook zo niet of ik ze zo kan posten ivm portretrecht e.d., daarom, gewoon algemene tips zijn welkom.
Helder. Punt blijft wel dat je wel moet voldoen aan de verwachtingen die men verwacht van een fotograaf die het wel eens vaker heeft gedaan. Ten eerste zou ik met Lightroom gaan werken, scheelt heel veel tijd met nabewerken tov photoshop. Ten tweede hoop ik zoals al eerder gezegd is, de witbalans lukt, maar meestal valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:31 schreef Neo_ het volgende:
excuus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |