Je wilt mij stenigen?quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:24 schreef Frishe het volgende:
Ik heb er al één!![]()
Nouja, ik heb het ding altijd badjas genoemd..... Maar ik heb hem na het zien van deze briljante uitvinding andersom aangetrokken en Snuggie gedoopt.
quote:
Dit dus..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:24 schreef Frishe het volgende:
Ik heb er al één!![]()
Nouja, ik heb het ding altijd badjas genoemd..... Maar ik heb hem na het zien van deze briljante uitvinding andersom aangetrokken en Snuggie gedoopt.
![]()
Faalproduct
Deze witte uitvoering, incl warme muts is ook leuk:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:33 schreef Manono het volgende:
in het wit is ie ook leuk
[ afbeelding ]
dat dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:24 schreef Frishe het volgende:
Ik heb er al één!![]()
![]()
Faalproduct
dat is wel handig voor als je 's nachts moet pissenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:33 schreef De_Vink het volgende:
Snuggie is zo 1982-amazing-discovery-Mike.... echte Fokkers nemen een Selkbag
[ afbeelding ]
Maar in sciencefiction films dragen mensen uit de toekomst dit soort kledij, misschien slaat die snuggie wel wereldwijd aan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:51 schreef monroes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wil je toch niet gezien worden?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:43 schreef Joppy het volgende:
[..]
Deze witte uitvoering, incl warme muts is ook leuk:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:17 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
De meeste gospelkoren dragen al jaren zo'n ding,
[ afbeelding ]
De Snuggie verbindt alle bevolkingsgroepen, het is a truly multi-racial product. White-supremist, gospel-neger or radicale muslim, snuggie fits iedereen!quote:
Vertel me a.u.b. dat je een troll bent?!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:28 schreef Fastmatti het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat de DWDD hier nu zo grappig aan vond?
Het idee is gewoon zo simpel dat iedereen zich nu afvraagt waarom ze dat niet zelf bedacht hebben.
Lolquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:24 schreef Frishe het volgende:
Ik heb er al één!![]()
![]()
Faalproduct
Wat doe je hier dan met je topic?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Dit is geen klacht, dit is een anti-klacht!
Zo'n ding wil ik, wat is dat gaaf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:33 schreef De_Vink het volgende:
Snuggie is zo 1982-amazing-discovery-Mike.... echte Fokkers nemen een Selkbag
[ afbeelding ]
Sarcastisch zijn en dus eigenlijk toch een gegronde klacht neerleggen... d'oh!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan met je topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |