Super man. Ik ga echt voor dat wasbordje, ik weet dat het hard werken is maar ik heb nog maar een jaartje nodig.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoorde van Tante Agnes dat dat Atkins dieet werkt!
Ik voetbal al dus hoef mijn benen niet te trainen. Train ook vooral borst en biceps en triceps, voor een echt bokserslichaam.
drink 4 liter melkquote:Op zondag 8 januari 2012 21:07 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
hoi ik wil graag breder worden ik hoorde dat roeien helpt wie heeft meer tips
Precies. Ik ben er niet om zo'n uit de kluiten getrokken spierbundel te worden, maar om gewoon het atletische lijf te behouden. Ik hoef ik geen ziekelijke tips over whey of andere vage supplementen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:22 schreef RickoKun het volgende:
Gewoon die cruesli met yoghurt eten, dat is die shit yo
Inderdaad, vieze anabolen. Gewoon beetje buik, armen en borst trainen beetje Cristiano Ronaldo. Zie altijd van die kneuzen benen trainen, dan denk ik echt van voetballen jullie niet ofzoquote:Op zondag 8 januari 2012 21:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Precies. Ik ben er niet om zo'n uit de kluiten getrokken spierbundel te worden, maar om gewoon het atletische lijf te behouden. Ik hoef ik geen ziekelijke tips over whey of andere vage supplementen.
Leeft die Ritmo nog?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, een trolltopic van Jahr00n. Ik begon de trolltopics van Ritmo al te missen. Maar dit is ook wel vermaak.
Ritmo is geband toch? Wel jammer terechte topics opende ie namelijk.quote:
ja man eindelijk iemand die niet autist is op fokquote:Op zondag 8 januari 2012 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ritmo is geband toch? Wel jammer terechte topics opende ie namelijk.
Welke smaak? En hoeveel gr eiwit????quote:Op zondag 8 januari 2012 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ritmo is geband toch? Wel jammer terechte topics opende ie namelijk.
Ik zal nog even 5kg whey halen b&f shop goede verhalen gehoord potje creatine erbij en miss nog wat Tribulus terrestris
Maar aan de andere kant is melk lekker.quote:Op maandag 9 januari 2012 01:00 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Niet weten dat melk absolute troep is om te drinken, het calcium zeer slecht opneembaar is en juist bij kan dragen aan botontkalking in plaats van anders om
Maar nee hoor, blijf die whey maar gewoon mixen met melk jongens!
Dat is het helaas ookquote:Op maandag 9 januari 2012 01:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant is melk lekker.
Kwark met iets erin voor de smaak is zeker wel te pruimen, maar aangezien dat ook een melkproduct is vraag ik me af hoe goed dat kwark-dumpen nou voor je is. Dan liever 150 gram kipfilet en wat visquote:Op maandag 9 januari 2012 01:49 schreef SeanFerdi het volgende:
gewoon bakken kwark naar binnen werken, veel beter!
Ontopic: Je hebt zeker wel voldoende proteïnen nodig na een workout voor het spierherstel (Energiedrankjes en chocolademelk is voor energieherstel, en dat is meer voor duursporters). En Whey of andere proteïnedrankjes kunnen dan een goede vervanger zijn als je geen zin hebt om bulten aan biefstuk, kwark, tonijn, kipfilet, paardenrookvlees, en andere proteïnerijke voedingsmiddelen naar binnen te werken.
Denken dat er iets mis is met melkproducten.quote:Op maandag 9 januari 2012 01:56 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Kwark met iets erin voor de smaak is zeker wel te pruimen, maar aangezien dat ook een melkproduct is vraag ik me af hoe goed dat kwark-dumpen nou voor je is. Dan liever 150 gram kipfilet en wat vis
Beetje jammer dat kwark tegenwoordig nog t enige betaalbare isquote:Op maandag 9 januari 2012 01:49 schreef SeanFerdi het volgende:
gewoon bakken kwark naar binnen werken, veel beter!
Ontopic: Je hebt zeker wel voldoende proteïnen nodig na een workout voor het spierherstel (Energiedrankjes en chocolademelk is voor energieherstel, en dat is meer voor duursporters). En Whey of andere proteïnedrankjes kunnen dan een goede vervanger zijn als je geen zin hebt om bulten aan biefstuk, kwark, tonijn, kipfilet, paardenrookvlees, en andere proteïnerijke voedingsmiddelen naar binnen te werken.
De betere bodybuilders brengen die eieren gewoon anaal in, als een zetpil.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:46 schreef Heatseeker het volgende:
Echte bodybuilders drinken geen eiwitshake's maar rammen een heel ei zonder kauwen naar binnen (ja met schil).
Beginnerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De betere bodybuilders brengen die eieren gewoon anaal in, als een zetpil.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
Vast een enorm eiwitrijk drankje was het, met zijn L0AD IN JOUW MAAG HAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hier moet ik gepost hebben..quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:49 schreef Jahr00n het volgende:
Gisteren een beetje gefitnesst, heb me daar zo'n eiwitshake aan laten smeren door een opgepompte baviaan. Sta ik vandaag op zit ik fucking helemaal onder de bulten.
Godverdomme zeg, die dingen neem ik ook nooit meer.
De betere grappen blijven leukquote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De betere bodybuilders brengen die eieren gewoon anaal in, als een zetpil.
Kipfiletpakjes kopenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
tonijn ook nog wel maar kipfilet koop je voro 2,50 5 plakjes ofzo
ricko mattie waar fitness je ?![]()
Als je de verzadigde vetten voor lief neemt wel jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:55 schreef Tommeke het volgende:
Drink gewoon chocomel na 't sporten, werkt ook
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Beetje jammer dat kwark tegenwoordig nog t enige betaalbare is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |