Mn zoveelste klacht...
We schrijven vrijdagnacht. plusminus half 5. Na een zeer geslaagde avond met 1 muziekquiz (3e geworden, gefaald), veel bier en jolijt met de gang op naar de
shoarma doner tent. Een tent die bekend staat als de minst criminele in het waanzinnig bruisende centrum van Emmeloord.

Save dus, zou je zeggen. Edoch, niets bleek minder waar. Ik besluit 2 chicks met mijn aanwezigheid te vereren en begin ze lastig te vallen.. Nadat ik dit even

gadegeslagen hadden besloot ik dat het tijd werd een kutkaas en een maat van hem aan te spreken.
Ik beweerde dat ik tienduizend euro per maand verdien (berust op de waarheid). Besloot de kaas' maat mee te lullen over zijn salaris. Toen de kaas beaamde dat hij meer verdiende dan ik, ik was daar niet van gecharmeerd. Ik pakte de kaas voor hij iets kon zeggen bij zijn kraag, sleepte hem over de bank en besloot op hem te zitten en op zijn gezicht in te slaan
Na om en nabij de 4 klappen op zijn smoelwerk besefte ik dat de kaas geslagen werd

De kaas besloot dat het tijd werd om toch maar eens terug te slaan en draaide mij onder me om hem een op z'n allerhendigsthardst op mijn rechterwang/kaak te slaan.
Dit bleek geen goed idee, ik was het hier niet mee eens en flipte hem. Na nog zo'n 10 klappen gegeven te hebben wist de kaas te ontkomen en de
shoarma doner tent gezellig onder te bloeden met zijn gloednieuwe tand-door-de-lip deluxe (de tand kwam er bijna doorheen de kaas heeft nu een blauwe plek onder zijn onderlip)
Vriend van de kaas was intussen de politie aan het bellen (8844 faalde dus 112). Binnen 3 minuten stonden er 3 politie auto's. Fock polizei

Ze stopten mij vrij ruig in de auto.
De kaas mocht met de mooie undercover wagen mee

Op het bureau hoorde de kaas dat ik besloot aangifte tegen hem te doen

de kaas had mij blijkbaar hard geslagen. Dat de kaas toen op de grond al 4 klappen had geincasseerd deed er voor mij even niet toe
Om het even af te sluiten: Aangifte gedaan, gezellig geouwehoerd met de agent over zijn stage bij de politie en hij kende ook nog eens zijn vader. De kaas zat gebakken en zijn opponent ging rechtstreeks richting lelystad cellencentrum
Vandaag heb ik mijn straf al gehad: 370 euro boete en de kaas heeft geen schadevergoeding voor zijn jas, horloge en ondergebloede schoensels.
Klacht: volgende keer vaker slaan
Kazen.

.
[quote]
Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]