Omdat mijn zusje gaat overstappen naar een laptop en een normaal tvtje icm beperkte ruimte gaat haar media center PC'tje de verkoop in.
We hebben het hier over een compleet systeem waarop ook nog een spelletje op gedraaid kan worden:
De specs:
S-presso S1-P111 compleet afgebouwd
![]()
![]()
![]()
![]()
Omschrijving
Multimedia-opties zoals een
aanraaksensor LED-paneel,
afstandsbediening,
TV-tunerkaart,
ASUS Home Theater en ASUS Instant-On zijn uitsluitend beschikbaar in de S1-P111-versie.
Specificaties:
• Merk: ASUS
• Type: S-presso S1-P111
• Moederbord: P4P8T
• Platform: Socket 478; Intel P4 3.4 GHz (Northwood en Prescott)
• Chipset: Intel 865G
• FSB: 800/533 MHz
• Geheugen: 2x PC3200 DDR, max. 2 GB
• Video slot: 1x AGP 8X
• PCI sloten: 1x
• LAN: 10/100 Mbps
• Audio: 6-kanaals, optical out
• Video: Intel Extreme Graphics, 32 MB shared + TV Tuner
• Voeding: 220 watt (PFC)
• S-ATA: 2x
• Aantal 3,5" bays: 1 x
• Aantal 5,25" bays: 1 x
• Kleur: Wit
• Hoogte: 181 mm
• Breedte: 243 mm
• Diepte: 330 mm
• Aansluitingen frontpaneel:
- USB 2.0: 2
- MIC/Headphone: 1/1
- 7-in-1 Card Reader
S1-P111 functies:
- ASUS Instant On
- ASUS Home Theater
- LED Touch Panel
- Remote Control
- TV Tuner Card
Afgebouwd met de volgende hardware:
Intel P4 3.0Ghz met HT
2GB DDR 400 Memory (2x1GB tevens de max)
500GB S-ATA Samsung HDD (recent vervangen ivm defecte hdd) Geen bon helaas door swap actie van Samsung (is misschien nog wel te claimen indien defect adh van S/N)
BenQ Optical Drive 16x DVDRW/CDRW
AGP 7600GS met 256MB
Voeding is recent vervangen door nieuw exemplaar ivm defect. Waren slecht te krijgen en nieuw 100 euro.
Sound en LAN onboard ook 4x USB
Cardreader
Hauppage WinTV Capture Card om TV te kunnen kijken incl remote.
Logitech LX 710 Keyboard en Mouse set
Samsung Syncmaster 913V met een max reso van 1280x1024.
Legitieme Windows Vista Home Premium voorgeinstalleerd en meegeleverd. (deze mediacenter krijgt een Prestatie Index van 3.8 in Vista)
Op de HELE SET zit geen garantie meer op misschien de hdd na het is nu net 3 jaar en 2 maanden.
De HDD en de voeding zijn net voor de garantie verstreek vervangen. Van de voeding heb ik nog een reserve exemplaar erbij, simpel omdat ik dacht dat ze er nog wat langer mee zou doen, deze is gekocht voor 100 euro omdat het een zeer klein SSF factor voeding is welke slecht te krijgen is.
Hier heeft ze ook niets meer aan maar is handig voor diegene die hem koopt (altijd een reserve voeding)
De vga kaart werkt prima, er is alleen een softwarematig probleem dat zich in vista voordoet (iets met gecombineerd wegschrijven) waardoor dat af en toe het scherm heel even (<1sec) op zwart gaat. Dit probleem deed zich niet voor in XP simpelweg omdat je daar WEL een vinkje had om dit aan of juist uit te zetten....
Er is overgestapt op Vista ivm een destijds door de PC toko waar hij was gekocht geen legale windows op te zetten (toko is failliet dus he got what he deserved) Wat de PC met Win7 doet geen idee.
De vraagprijs van deze HELE set gaat worden 350 euro. Voor dat hij weggaat zal het systeem nog schoon geinstalleerd worden en kan het werkend te bewonderen zijn in Nieuwpoort, uiteraard is verzending een optie maar daarvan zullen de risico's en kosten voor de koper zijn.
Ik wil hem liever in 1 keer verkopen simpelweg omdat ik anders met componenten blijf zitten.
Laat het maar eens horen.
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer