quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:55 schreef Chuckie_N het volgende:
[..]
KKJONG KOM DAN GEK, IK BEN KKGEK VRIEND KOM JONGE IK MAAK JEHELEMAAL KK KAPOT VRIEND WOLLA
Ik ben ook benieuwd naar Laki ja.quote:
Hoe strikt die linker zijn veters?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:47 schreef remlof het volgende:
Ik moet deze foto hier even posten:
[ afbeelding ]
Ik vond die van mij toepasselijker daar!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:47 schreef remlof het volgende:
Ik moet deze foto hier even posten:
[ afbeelding ]
Dus morgenavond hier de foto's om voorzien te worden van commentaar door een deskundige jury?quote:
quote:
Vind haar niet echt knap of zo.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:47 schreef Smart_ass het volgende:
Fas, het mooiste meisje van de klas komt straks weer.Of keek jij dat niet?
13quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Doe ze gewoon alle 20 hier, hebben we dat ook weer gehad
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vond die van mij toepasselijker daar!
Nee, zo snel heb ik ze niet binnen denk ik.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus morgenavond hier de foto's om voorzien te worden van commentaar door een deskundige jury?
Ambtenaren van het Ministerie van SZW en OCW natuurlijk. Dat staat er gewoon bij hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ervaringscertificaat.nl...
Wie heeft dat nou weer bedacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch niet helemaal.
Voor de niet opgeleiden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ervaringscertificaat.nl...
Wie heeft dat nou weer bedacht
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ambtenaren van het Ministerie van SZW en OCW natuurlijk. Dat staat er gewoon bij hoor.
Mijn vader zit bij het Ministerie van SZW en hij vindt het onzinnig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Wat is dat toch met die site, ik krijg nooit iets te zienquote:
quote:ScreenSnapr
We are currently transferring servers. If you still see this, that means your ISP has not updated the DNS. Give it some more time then try the site again. Old screen shots will be re-uploaded shortly. Sorry for the inconvenience!
Ik ook, daar niet vanquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader zit bij het Ministerie van SZW en hij vindt het onzinnig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |