Mijn buurmeisje heeft gister haar kat verloren bij een castratie, niet meer bijgekomen uit narcosequote:Op maandag 26 oktober 2009 21:16 schreef Runselpink het volgende:
Mijn katje wordt morgen gesteriliseerd. Nu ben ik haar een dag lang kwijt
Klacht: ik moet mijn katje een dag lang missen
Klacht2: 't kost 130 euro.
Nou, je kan het tog ook gewoon niet doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:16 schreef Runselpink het volgende:
Mijn katje wordt morgen gesteriliseerd. Nu ben ik haar een dag lang kwijt
Klacht: ik moet mijn katje een dag lang missen
Klacht2: 't kost 130 euro.
Pics van het buurmeisje?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje heeft gister haar kat verloren bij een castratie, niet meer bijgekomen uit narcose
Wat een steunquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje heeft gister haar kat verloren bij een castratie, niet meer bijgekomen uit narcose
irritand ben jijquote:
Heerlijkquote:
Gezelligquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Fritzquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gezellig
Fritz wordt morgen ook gecastreerd
We hebben al een kittenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:28 schreef R4ven het volgende:
Wees blij, je zit wel over een jaar niet opeens met 5 kittens in huis. Ookal zijn kittens enorm schattig
heb schatterige katjes gezien.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef Luco het volgende:
Overigens is dit dus die kat
[ afbeelding ]
Oke oke, ik heb beetje medelijdenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:19 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nou, je kan het tog ook gewoon niet doen.
Maar dan is die wel een beetje horny op zijn tijd
Leuk beestjequote:Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Boskat, zie OP.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Leuk beestje, wat voor soort is het? Die lange pluizige oren komen me namelijk erg bekend voor.
Ik zie het anders niet in de OP staan? Ik heb een kat die er erg op lijkt, een maine coon.quote:
Oh ja, excuses. Dat was een denkfoutje van mij.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zie het anders niet in de OP staan? Ik heb een kat die er erg op lijkt, een maine coon.
Jirnquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:46 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Het is een "halve" Noorse Boskat, ook echt uit Noorwegen gehaald (onder andere Luco hebben poes (het is inderdaad een vrouwtje, ts heeft niet helemaal gelijk) in het vliegtuig richting Nederland meegenomen)
En we hebben ook een kitten, waarvan deze poes de moeder is.
Ik dacht eerst dat ik een boskat had.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:45 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Oh ja, excuses. Dat was een denkfoutje van mij.
Toen we nog niet precies wisten wat ze was, dachten we ook aan een Maine Coon. Maar 't blijkt toch een Boskat te zijn.
Behalve als het warm wordt en ze hun haar gaan verliezenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik een boskat had.Ze zijn zo leuk, van die bolletjes wol
rode kat hier. Heel mijn huis is rood in het voorjaar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:53 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Behalve als het warm wordt en ze hun haar gaan verliezen
Bij mij is alles wit door die bitch in m'n foboquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:54 schreef Goofisch het volgende:
[..]
rode kat hier. Heel mijn huis is rood in het voorjaar.
als je hem aait is het 1 grote haarwolk
Nog geen last van gelukkig, maar het is eigenlijk ook nog een kitten. Daar zal nog wel verandering in komen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:53 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Behalve als het warm wordt en ze hun haar gaan verliezen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:56 schreef Luco het volgende:
Leuk met alle broertjes en (ex-)aanhang in 1 topic posten
quote:
kajuuuuuutquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Awwwwwwwwwquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Jij schreeuw ook om aandacht en bezorgt ons ook jeuk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Katten![]()
![]()
Hangerige kutbeesten die altijd om aandacht schreeuwen en die overal op gaan liggen/zitten.
Bovendien bezorgen ze me jeuk
Das ook de bedoeling!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Jij schreeuw ook om aandacht en bezorgt ons ook jeuk.
Ik wil ook meelachen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:21 schreef snorfiets het volgende:
haha, onze kat was nog half verdoofd toen hij terug kwam van de dokter.
hij liep overal tegenaan en zakte de hele tijd door zn poten.
ik heb me kapot gelachen, stom beest
x
wat een achterlijke tekeningquote:
Skoggs komt zo terug!quote:
En hij loopt al weer woest rondjes te hollenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:24 schreef ElisaB het volgende:
Gezellig
Fritz wordt morgen ook gecastreerd
Doet hij snel! het is natuurlijk anders, maar Skoggs ligt half dood op een zacht en warm plekje te herstellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En hij loopt al weer woest rondjes te hollen
Tis voor Skoggs een stuk ingrijpender! Beterschapquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Doet hij snel! het is natuurlijk anders, maar Skoggs ligt half dood op een zacht en warm plekje te herstellen
Vertel Vertel!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Runselpink het volgende:
Skogs (ja, het is met 1 G) is zielig
Leuke foto.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef ynuhh het volgende:
Foto van mijn poes. Katten zijn echte pracht beesten.
Nou, ze is nu benedenquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:00 schreef Karzai het volgende:
Mijn kat ook is laten castreren, liet hem een dag later naar buiten en ik heb hem noot meer terug gezien
En ik vind met 2 G'squote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Runselpink het volgende:
Skogs (ja, het is met 1 G) is zielig
Dacht wel .. aah waarom nu niet "mijn poesje wordt gesteriliseerd " het zou gewoon een grotere succes kans gehad hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:54 schreef Seam het volgende:
Nog geen reactie: Ik las: 'Mijn kutje ... '
Heb je je username van Greekquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:57 schreef Cappy het volgende:
[..]
Dacht wel .. aah waarom nu niet "mijn poesje wordt gesteriliseerd " het zou gewoon een grotere succes kans gehad hebben
Geen idee waar je het over hebt ? Wordt al een jaar of 14 zo genoemd ..quote:
|Oke, nevermindquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:59 schreef Cappy het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt ? Wordt al een jaar of 14 zo genoemd ..
En wat ik vind boeit niet meerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |