Sowwy....jij ook nog eentje?quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sowwy....jij ook nog eentje?
Koekje derbij?
Wat staan we weer knus onder elkaarquote:
Kon er geen injectie met AB in? Sinds onze DA dat heeft, kies ik daar meestal voor, want dat gekloot met pillen is echt killing voor me; ik krijg het niet voor elkaar. Tenzij het Synulox is, want dat eten ze gewoon opquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:14 schreef Ingetje79 het volgende:
@ oh oh; Baloe had vanmorgen toch wel weer last, maar toen ik een zakje blikvoer open trok kwam ie wel uit de mand en keek verwachtingsvol. Wel zielig om z'n bekkie open te moeten trekken voor de AB.
Maar ja...tis voor een goed doel. Hopelijk is de DA morgen tevreden en hoeft m'n kleine grote rooie niet onder het mes![]()
Ik hoop dat dat amandelschaafsel is ipv gember hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lijkt wel of er stukkies gember op liggen ofzo
Enslagroom
Oh dat kan ook best hoor, maar het bestaat wel, gember in je koffie (duivelse koffie).quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat amandelschaafsel is ipv gember hoor.
Ik ben dol op gember maar niet op mn slagroom![]()
Ohhhhhhh lekker, dankjewelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:28 schreef Ingetje79 het volgende:
En voor Greys![]()
[ afbeelding ]
Elies, die injectie heeft ie al gehad, dus gisteren hoefde hij geen tabletten.
Ze vroeg of ie makkelijk pillen slikte en dat doet ie ook wel.
Had er alleen niet bij stil gestaan dat z'n bekje pijnlijk is![]()
Was allang blij dat het een duidelijke oorzaak was, toen ik ging googlen op tandvleesonsteking werd ik daar niet vrolijk van.
lunzen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh lekker, dankjewel
Nu nog snel in het echt weer een bakkie doen met zijn allen.
Zo te zien Satanskoffiequote:
Hihi wat n kantoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Hier zijn de hondjes geïnstalleerd voor de ochtend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga maar eens aan de slag.
Hier doet hij het. Ik zelf een topic geopend ter vermaak op deze saaie dinsdagochtendquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:32 schreef Greys het volgende:
Is FOK! nou aan het bokken of lijkt dat maar zo?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom je het ff brengen.
Rivium Quadrant, Capelle a/d IJssel
Je ziet helemaal niks van ons kantoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |