[/code1quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:tar zxvf bestandsnaam.tar.gz
met file [bestandsnaam] kun je zien wat voor soort file die laatste isquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:44 schreef raav1 het volgende:
een text file en een en file zonder .xx erachter
maar ik heb er meer
Misschien kun je iets meer moeite steken in het stellen van je vraag? Iets met leestekens enzo. Ik snap er namelijk geen zak van.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:50 schreef raav1 het volgende:
hoe bedoel je erstaat naam en normaal staat er toch iets als naam.deb ofzo
nope, themes enzo zitten in Ubuntu ook in tar gz-tjesquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:50 schreef raav1 het volgende:
hoe bedoel je erstaat naam en normaal staat er toch iets als naam.deb ofzo
Wat wordt er niet als tar.gz verspreid?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
nope, themes enzo zitten in Ubuntu ook in tar gz-tjes
aids, verkoudheid, mexicaanse griep...quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat wordt er niet als tar.gz verspreid?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
aids, verkoudheid, mexicaanse griep...
rechtermuisknop op je bureaublad dan werkbladachtergrond wijzigen en daar zitten je theme´s, in het Nederlans beter bekend als thema´squote:Op maandag 26 oktober 2009 19:53 schreef raav1 het volgende:
oke van dat "themes" woord begrijp ik al niks
Dat hangt er vanaf wat erin zit he.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:58 schreef raav1 het volgende:
ik wil gewoon weten hou instaleer je tar.gz bestanden
hangt van de inhoud afquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:58 schreef raav1 het volgende:
dat zou niet moet ik heb aalleen bij dat bestand geen bestand extansie.
en hij zegt ook onbekend dus...
tar.gz is een gecomprimeerd tar archief. Net zoiets als zip of rar dus. Dus hoe je dat wilt installeren is me een raadsel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:58 schreef raav1 het volgende:
dat zou niet moet ik heb aalleen bij dat bestand geen bestand extansie.
en hij zegt ook onbekend dus...
http://www.freebyte.com/hjsplit/#linuxquote:
De inhoud van dat archive is gewoon de binary en een tekstbestandje met wat uitleg. Je kunt die file "HJSplitLX" gewoon uitvoeren.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:02 schreef raav1 het volgende:
[..]
http://www.freebyte.com/hjsplit/#linux
hier is hij vandaan bij de andere downloads word geen ubuntu vermeld dus ik neem aan dat dit de goed is.
Waarschijnlijk werken de Debian packages wel. En anders pak je de source en bak je 'em zelf.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:15 schreef raav1 het volgende:
kun je de goed ubintu link sturen ik weet niet welke
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat TS nog even bij Win98 moet blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |