quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook TURBO TURBO postenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:40 schreef MaddoxX het volgende:
*TURBO, TURBO*
Ik wil de bus in de fik zien vliegenen paint Wesley ens erin
HOER, ik was bezig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:52 schreef MASD het volgende:
Danny checkt met Alberto de park.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:57 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Bestimmung bereicht.
Aussteigen bitte!
Whehehe.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:57 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Bestimmung bereicht.
Aussteigen bitte!
Plak uw Kabouter Wesley tegen de laatste en hij klopt weerquote:
Mmm ja. Misschien had je beter het tweede stuk van de bus ook ff kunnen maken en dat iedereen daar uit verder kon werken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:57 schreef Onufriev het volgende:
Van 350 naar 218 pixels hoog
Toch wel blij met de deelname
Paint jezef erin zou ik zeggen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:58 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil ook wel in de FOK!busIs er nog plaats?
Ik ben nu te luiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:06 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Paint jezef erin zou ik zeggen.
De creativiteit van ONZ valt me toch wat tegen moet ik zeggen. De bus is nog steeds geel en de achtergrond is ook nog steeds hetzelfde.
Godver*****, ben ik net een uur aan het painten, om dit topic nieuw leven in te blazen wordt er ineens gepaint. Maarja update komt er zo aan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:09 schreef justmattie het volgende:
[ [url=
Waarom stond het fok! logo er nog niet op
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:37 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Godver*****, ben ik net een uur aan het painten, om dit topic nieuw leven in te blazen wordt er ineens gepaint. Maarja update komt er zo aan.
Maar ik moest alles overnieuw painten omdat ie helemaal verkleind was. Het laatste plaatje die wel 350 hoog was, was die met de 'explosie' dus daarom heb ik die laten staan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:49 schreef Ireyon het volgende:
Gast ik had die bus gisteren gefixt en nu heb je hem weer verneukt
deze?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:38 schreef beertenderrr het volgende:
heeft iemand het origineel van die 2 ravers? Ik zoek ze al erg lang, maar weet niet waar ik het kan vindenen google helpt me ook niet
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:37 schreef Snaavel het volgende:
Had een bus gemaakt...
Maar die plaatjesupload werkt allemaal niet...
Ik ga niet lopen wachten totdat die het weer doet...
Hier is mijn bus,,,maar hij staat wel op tinypic...
[ afbeelding ]
Je hoeft hem niet te gebruiken...
Laat maar gewoon zo. Heb net 10 minuten aan mijn soep gedood.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:23 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik heb serieus een uur lopen painten om alles weer in goede kwaliteit te krijgen en op dat verloop van die bolletjes om de kleur te veranderen naar blauw. En met 1 post is alles ongedaan gemaakt
Ja, ik laat m zo wel (ga er niet weer tijd aan bestedenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:29 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Laat maar gewoon zo. Heb net 10 minuten aan mijn soep gedood.
Je hebt ook nog uploadplaatjes.nl. Die werkt wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:36 schreef Snaavel het volgende:
En die foking plaatjes upload doet het toch niet...anders had ik hem daar wel geupload...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |