Geboren in Gouda en gewoond in Schoonhoven, Hoogvliet en Rotterdam (zowel 'op Zuid' als 'in Noord')quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:40 schreef The_Dean het volgende:
4 km verderop geboren, maar altijd in Damwoude [Friesland] gewoond.
Ik laat het wel weten als jullie het goed hebben... Happy guessing!quote:
Zo ben ik ook ongeveer begonnen. Daarna nog in Zwolle en Gorinchem gewoond. Nu al weer een paar jaar in Lelystad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:40 schreef The_Dean het volgende:
Veel te duurquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:41 schreef TeleluvR het volgende:
Dean: [TK]Volkswagen Golf 1.8 55kW gl (hatchback 5 drs) LPG-G3!
Bernissequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik laat het wel weten als jullie het goed hebben... Happy guessing!
Nja, een daarvan gaat weg, maar die auto is gewoon te duur geprijsdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:54 schreef TeleluvR het volgende:
Zeker als je al twee auto's hebt (toch?)!
Ik denk als je 1000 biedt dat hij wel hapt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, een daarvan gaat weg, maar die auto is gewoon te duur geprijsd
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:01 schreef TeleluvR het volgende:
Toch niet de passat?
Wij hebben hier een mooie gouden oude VW staan, lijkt op een oude passat, maar heet anders, ben het even kwijt!
Santana, dat was het:
[ afbeelding ]
Tell me about it. Die Santana is niet van mij, staat gewoon hier in de straat mooi te zijn...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:47 schreef The_Dean het volgende:
Toch wel apart hoe erg je gehecht kan raken aan een 'dood' iets
Wat moet je voor die Santana hebben?
Wou dat ik zo'n straat hadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tell me about it. Die Santana is niet van mij, staat gewoon hier in de straat mooi te zijn...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:58 schreef The_Dean het volgende:
Interessanter als die straat van mij
Maar daar kom je nog wel achter.
Bij veel zuidelijker dan Spijkenisse kun je de pot opquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik laat het wel weten als jullie het goed hebben... Happy guessing!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bij veel zuidelijker dan Spijkenisse kun je de pot op![]()
.
Vandaag kwam er een vrachtwagen voor ons huis langs een of andere bloemist uit Damwoude.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:40 schreef The_Dean het volgende:
Dat moet Jilderda geweest zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:18 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Vandaag kwam er een vrachtwagen voor ons huis langs een of andere bloemist uit Damwoude.
Ga me nu niet beledigen als Randstedeling hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef The_Dean het volgende:
Nou, nogal... waar ik het van weet Gitaarmat. Brother, Cynic en ik wonen er wel in de buurt. Tele is er dan toevallig.
Rest woont ergens in de Randstad.
Dat is inderdaad wel een aardig plaatsje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ga me nu niet beledigen als Randstedeling he![]()
Ik kom uit het prachtige plaatsje Swalmen in Midden-LimburgSpeciaal voor jullie een Wiki-linkje
5km van Roermond vandaan
Dat zegt altijd iedereen die er van buitenaf naartoe komt, zelf zie ik dat nooit zoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een aardig plaatsje.
Ik ben er ook alleen maar doorheen gereden maar het deed me niet onaardig aan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat zegt altijd iedereen die er van buitenaf naartoe komt, zelf zie ik dat nooit zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |