quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:12 schreef Jopen het volgende:
Je hebt ooit toch wel eens een kopie van je legitimatiebewijs gemaakt in het geval je deze ooit zou verliezen??
die moet je bij je aangifte doorgeven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:10 schreef proshantjo het volgende:
Uhmm id-nummer? Ik heb verder geen nummers nog ofzo. ?
Ja dat kan, en kijk eens op de site van het CBR, als het goed is ga je daar vinden dat dat niet kan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:19 schreef proshantjo het volgende:
Ik heb ook geen paspoort, sta er ook niet bij me moeder op, maar hetis dus zeker dat ik in groningen aangifte kan doen? En weet iemand of je ook het proces verbaal kan tonen bij het brommer examen?
Ja hallo, dan moet TS nog gaan lezen ook op zo'n enge site.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:22 schreef Dennis101 het volgende:
kijk eens op de site van het CBR, als het goed is ga je daar vinden dat dat niet kan.
http://www.cbr.nl/faq.pp?categoryid=16&id=81quote:Wat wordt verstaan onder een geldig identiteitsbewijs?
Het CBR accepteert de volgende identiteitsbewijzen:
•Nederlands paspoort
•Nederlands rijbewijs
•Nederlands reisdocument voor vluchtelingen
•Nederlands reisdocument voor vreemdelingen
•Europese identiteitskaart van EU en EER1
•Paspoort van onderdanen van EU en EER1
•Buitenlands paspoort met daarin een tijdelijke verblijfstitel (sticker)
Het document moet geldig zijn, met uitzondering van een rijbewijs: dat mag ongeldig zijn door het verstrijken van de geldigheidsduur.
Het identiteitsbewijs moet op naam van de aanvrager gesteld zijn en dient te zijn voorzien van een pasfoto.
Wij maken u er op attent dat u niet tot het examen wordt toegelaten indien de persoonsgegevens op het door u getoonde Identiteitsbewijs niet tot in detail overeenkomen met de gegevens in de Gemeentelijke Basis Administratie.
Ik probeer TS enigszins zelfstandig te maken, maar het was blijkbaar toch nodig dat sommigen zijn handje moeten vasthoudenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:29 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja hallo, dan moet TS nog gaan lezen ook op zo'n enge site.
Misschien dat hij hier wel lezen kan:
[..]
http://www.cbr.nl/faq.pp?categoryid=16&id=81
Nee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:30 schreef proshantjo het volgende:
Valt een geldige verklaring van vermissing niet onder een geldig identiteitsbewijs?
Dat doe je hier maar Ouder(s)quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:30 schreef Dennis101 het volgende:
Ik probeer TS enigszins zelfstandig te maken, maar het was blijkbaar toch nodig dat sommigen zijn handje moeten vasthouden
johquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:42 schreef proshantjo het volgende:
Mrspliffie, hoe kom je aan die informatie, die staat niet op de cbr site, maar hebje er zelf bij geschreven?
Ja, maar daar ging het hier niet overquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:47 schreef onearmedman het volgende:
Ja, je moet een proces verbaal laten zien bij de gemeente. Je zal tevens een boete moeten betalen bovenop de prijs voor een nieuwe ID.
Nee je krijgt de boete omdat je je oude ID niet kunt laten zien. Die willen ze terughebben als je een nieuwe ID aanvraagt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:18 schreef proshantjo het volgende:
Als ik nu inplaats van een idkaart een paspoort aanvraag kan ik dan die boete omzeilen?
Je zult je moeten afvragen of die verklaring duidelijk maakt dat jij de enige zou kunnen zijn met die naam.... Ze moeten dus je foto aan je naam en GBA kunnen koppelen... Heeft zo'n verklaring van vermissing een foto van je er op staan? Volgens mij niet..... Dus ook niet geldig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:30 schreef proshantjo het volgende:
Valt een geldige verklaring van vermissing niet onder een geldig identiteitsbewijs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |