ff topic killenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Hehe ik ben precies zo iemand waar et over gaat in de OP![]()
Heerlijk die hoofden van die autistjes als je ze maar geen gelijk geeft![]()
Ik heb altijd gelijk gewoon omdat ik degene ben die et zegt
Dat is al genoeg reden
Tuurlijk heeft discussieren wel te maken met iemand gelijk geven ofniet. Als je goed kan discussieren zal je vaker zien dat mensen je gelijk geven omdat je ze overtuigd hebt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:08 schreef prupke het volgende:
[..]
ff topic killen
Discussieren heeft geen hol te maken met iemand gelijk geven ja of de nee!
Het gaat er om of dat jij de mening van de ander zou kunnen beinvloeden of veranderen door jouw onderbouwde meningen
ALs je dat bereikt hebt of als je geen ruzie hebt gekregen met de tegenstander : Dan kan je een goede discussie voeren
ps eens is met de TS...dus
Wat jij zegt klopt totaal niet, discussiėren heeft įlles te maken met iemand gelijk geven of niet. Waar jij op doelt is het discussiėren van 2 kleuters.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:08 schreef prupke het volgende:
[..]
ff topic killen
Discussieren heeft geen hol te maken met iemand gelijk geven ja of de nee!
Het gaat er om of dat jij de mening van de ander zou kunnen beinvloeden of veranderen door jouw onderbouwde meningen
ALs je dat bereikt hebt of als je geen ruzie hebt gekregen met de tegenstander : Dan kan je een goede discussie voeren
ps eens is met de TS...dus
Ja! Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft discussieren wel te maken met iemand gelijk geven ofniet. Als je goed kan discussieren zal je vaker zien dat mensen je gelijk geven omdat je ze overtuigd hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |