bronquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Heb je nog een bron om die mening te staven?
Dat staat niet in de bijbel en is bijgevolg dus niet waar.quote:
kan jij ook niks aan doenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:16 schreef joepie91 het volgende:
[..]
'k heb geen wijf, joh
Maar nee, het is gewoon schijtirritant als mensen geen fatsoenlijke discussie kunnen voeren en uiteindelijk beweren de discussie gewonnen te hebben/gelijk te hebben.
Jezus staat wel in de bijbel, en die is ook niet waar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat staat niet in de bijbel en is bijgevolg dus niet waar.
PS: Swarmahoer, hebben we dit kuttopic al genoeg volgebaggerd opdat er een slotje zou komen?
Jawel, je zus bestaat welquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:26 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jezus staat wel in de bijbel, en die is ook niet waar.
Mijn broer en mijn neef ook, en wil je fittie dat je over mijn zus praat jonge!quote:
Ja, kom dan he. 020, 20:00. Dan zullen we deze discussie eens als echte mannen voorzettenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:32 schreef sinadO het volgende:
[..]
Mijn broer en mijn neef ook, en wil je fittie dat je over mijn zus praat jonge!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef Ensaf het volgende:
Ik heb gelijk want ik zit langer op dit forum dan jij.
Ik pets je met een rotte vis tegen je kankerhoofdquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:34 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, kom dan he. 020, 20:00. Dan zullen we deze discussie eens als echte mannen voorzetten
Daar was ik al bang voorquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor
En dat moeten we ook niet hebben he natuurlijk![]()
Kusje op je au
Moet je voor de lol is om 4/5uur snachts gaan fokkenquote:
vol met oud, sex, r&p en sc topicsquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Moet je voor de lol is om 4/5uur snachts gaan fokken![]()
Dan is fok gewoon modloos kan je baggeren wat je wilt![]()
Nee dan kan ik niet want GTST, jeweetzelluf!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:34 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, kom dan he. 020, 20:00. Dan zullen we deze discussie eens als echte mannen voorzetten
Is dat die afleveringen met die ferrari's? Kan je dat voor mij opnemen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:44 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee dan kan ik niet want GTST, jeweetzelluf!
Oehquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Moet je voor de lol is om 4/5uur snachts gaan fokken![]()
Dan is fok gewoon modloos kan je baggeren wat je wilt![]()
Wat de neuk doe jij! Een beetje on-topic gaan posten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:51 schreef Moordenaar het volgende:
Herkenbaar. Zijn altijd onzekere drommels, ik breek ze graag.
Wat een flauwekul!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Punt 10Daar heb ik zo'n hekel aan
Dan gaan mensen inderdaad steeds hetzelfde achter elkaar vertellen, en als ik ze dan bij de 3e keer onderbreek gaan ze zeuren dat ik ze niet uit laat praten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |