DRM-Free is toch vooruitstrevend voor hedendaagse begrippen? Blu-Ray zit nog steeds met HDCP en AACS DRM protectie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:31 schreef Prutzenberg het volgende:
Valt dan toch tegen, die vooruitstrevendheid.
Ook geen kleurplaat toch?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Je krijgt er niet eens slingers bij!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wachten is een goed alternatief, nieuwe MBP's zijn in aantocht volgens de nieuwe 10.6.2 update. Dat zal niet meer een half jaar gaan duren.. wie weet wat daar weer in komt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik twijfel toch ook nog steeds over een mogelijke macbook aanschaf. ik wacht nog wel een hardware update af. ik ben erg benieuwd wat ze met de nieuwe processors doen. de mobiele i7 quadcore clarksfields zijn nu namelijk uit, maar die zijn best energieverslindend. begin volgend jaar komen de dual core arrandales, die zouden op dat gebied toffer moeten zijn
Dan kun je blijven uitstellen er zullen altijd nieuwe en interessante technieken zijn in de nabije toekomst. Ooit moet je toch de knoop doorhakkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik twijfel toch ook nog steeds over een mogelijke macbook aanschaf. ik wacht nog wel een hardware update af. ik ben erg benieuwd wat ze met de nieuwe processors doen. de mobiele i7 quadcore clarksfields zijn nu namelijk uit, maar die zijn best energieverslindend. begin volgend jaar komen de dual core arrandales, die zouden op dat gebied toffer moeten zijn
Als je dan nóg een jaar wacht zitten er nóg betere spullen in.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wachten is een goed alternatief, nieuwe MBP's zijn in aantocht volgens de nieuwe 10.6.2 update. Dat zal niet meer een half jaar gaan duren.. wie weet wat daar weer in komt.
Waarom zou je op dat moment gaan wachten? Je hebt dán het nieuwste van het nieuwste.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je dan nóg een jaar wacht zitten er nóg betere spullen in.
Ok, goed argument.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:48 schreef Mr.Noodle het volgende:, Ik wilde eigenlijk niet meer reageren in dit topic.. maar
[..]
DRM-Free is toch vooruitstrevend voor hedendaagse begrippen? Blu-Ray zit nog steeds met HDCP en AACS DRM protectie.
ja ok, er blijft altijd nieuw spul komen natuurlijk. eens moet inderdaad die knoop worden doorgehakt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dan kun je blijven uitstellen er zullen altijd nieuwe en interessante technieken zijn in de nabije toekomst. Ooit moet je toch de knoop doorhakken
Gast, er is een verschil tussen 2 a 3 maanden wachten en een jaar...quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En een half jaar later is er weer een minor update waar je ook nog even op zou kunnen wachten!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wachten is een goed alternatief, nieuwe MBP's zijn in aantocht volgens de nieuwe 10.6.2 update. Dat zal niet meer een half jaar gaan duren.. wie weet wat daar weer in komt.
Zo wacht ik al jaren...quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik noem een overstap van Intel GMA videochips naar Nvidia GT chips, Duocore->Quadcore en losse Aluminium behuizing->Aluminium Unibody behuizingen geen minor update eerder een Major update. Elke zoveel maanden is er wel weer een update maar dan zijn het HD upgrades, iets snellere processoren en meer geheugen misschien. Maar daar hoef je ook niet op te wachten...quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:55 schreef XyritZz het volgende:
[..]
En een half jaar later is er weer een minor update waar je ook nog even op zou kunnen wachten!
Wachten op nieuwe hardware is onzin, je kunt eeuwig bezig blijven. Heb je echt een nieuwe machine nodig? Kopen die hap en geen dag meer wachten.
Heb je het apparaat niet direct nodig? Dan hoef je niks te kopen ook, en dan kun je beter je huidige machine blijven gebruiken totdat die echt aan vervanging toe is.
Er zitten ook steeds betere spullen in.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:58 schreef error_404 het volgende:
Zo wacht ik al jaren...
En maar doorsparen, alleen lijken die dingen steeds duurder te worden....
Sterker nog, sommige ZIJN goedkoper geworden..quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:05 schreef katerwater het volgende:
Ik vind mac de laatste tijd net goedkoper geworden.
Alleen jammer, van het Southern American Hickey Accent..quote:
They took his Job(s)!quote:
Alienware ja, als je een PC zelf samenstelt of een HP of dergelijke neemt betaal je 50-60% van de prijs bij Apple.quote:
Ongeacht zijn mening zie je de getallen toch op je scherm?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Alienware ja, als je een PC zelf samenstelt of een HP of dergelijke neemt betaal je 50-60% van de prijs bij Apple.
Iedereen weet dat Alienware een van de duurste is.
Wat verwacht je van een user die ''AppleSoldier'' heet, hoe subjectief wil je het krijgen?
Letterlijk Apples met PCeren vergelijken, zo zit in die Alienware bijvoorbeeld een betere videokaart.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:50 schreef fyah het volgende:
Ongeacht zijn mening zie je de getallen toch op je scherm?
En de iMac heeft weer een snellere processor en groter IPS beeldscherm, aluminium behuizing, etc.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Letterlijk Apples met PCeren vergelijken, zo zit in die Alienware bijvoorbeeld een betere videokaart.
Bovendien heb je daar tenminste een keuze uit verschillende hardware.
Bij Apple kun je zo ongeveer alleen kiezen tussen twee processoren en meer software.
Ja laat zien dan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als ik een systeem samenstel bij Alienware (via Dell) kom ik met dat systeem op ¤ 1729,-, een 27" iMac komt op ¤ 1989,-.
Een marginaal snellere processor ja. Als je bijvoorbeeld een spelletje speelt heb je, me dunkt, meer aan een beetje recente videokaart dan een processor die 2.8 GHz i.p.v. 2.66 GHz is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:35 schreef Nooduitgang het volgende:
En de iMac heeft weer een snellere processor en groter IPS beeldscherm, aluminium behuizing, etc.
Bovendien is "meer keuze" geen reden om duurder te zijn.
Oh, die links werken niet, zie ik.quote:
Je realiseert je wel dat je alleen recht van spreken hebt als je langer dan 30 seconden een mac aangeraakt hebt he? Want gezien je onderbouwing zal dat wel niet.quote:
Ik heb zojuist een vergelijkbare PC (qua specs) als de 27" iMac met de 4850 erin samengesteld in de Tweakers.net pricewatch, ik heb voor elk onderdeel voor de PC de allergoedkoopste zooi erbij gezocht die ik kon vinden, dus allergoedkoopste kast, allergoedkoopste 4GB ram set, allergoedkoopste mobo, allergoedkoopste grafische kaart met zelfde chipset, enzovoort: zie hier het resultaatquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Alienware ja, als je een PC zelf samenstelt of een HP of dergelijke neemt betaal je 50-60% van de prijs bij Apple.
Iedereen weet dat Alienware een van de duurste is. (...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |