Lekkere meidquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:27 schreef o.us het volgende:
Ik zat dus zo in de sneltram richting huis. Aangezien staren naar mensen te saai werd, ging ik maar op mijn laptop een voetbalspelletje spelen (meesten van jullie weten het al maar ik zeg niks om geen troll te zijn). Opeens kwam er een lekkere blondine in pak naast mij zitten die een beetje op Brooke Hogan leek.
Een foto ter verduidelijking volgt onder de OP. Pakte ze een boek uit haar tas, bleek het een basiscursus Word/Powerpoint te zijn. Damn, is dit gewoon het bevestiging dat blondines dom zijn? Of ligt het aan mij?
Klacht: Dom blondje.
Pic:
[ afbeelding ]
als je de OP nou eens las joh!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:31 schreef Jenglejack het volgende:
Btw die bitch in de OP is brooke hogan toch ?
Zonder "t".quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:28 schreef Jenglejack het volgende:
Misschien wilt ze wel secretaresse worden en heeft ze een basis cursus word certificaat nodig !
Welke, Football Manager mag ik hopen...?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:27 schreef o.us het volgende:
Aangezien staren naar mensen te saai werd, ging ik maar op mijn laptop een voetbalspelletje spelen (meesten van jullie weten het al maar ik zeg niks om geen troll te zijn).
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:37 schreef Rensjebree het volgende:
wtf, doe je foto's posten van mijn vriendin !
Neeheee, lijn 25 naar Carnisselande.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:44 schreef Irritatie100 het volgende:
TS rijdt met de metro tussen Kralingse Zoom en Ommoord/Nesselande
quote:
Noem het dan gewoon tram en niet sneltram, want sneltram is het stukje Calandlijn waar ze een bovenleiding gebruiken ipv de derde railsquote:
Nou wanneer de tram op de burg opgaat over de snelweg naar Carnisselande gaat hij zoepersnel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon tram en niet sneltram, want sneltram is het stukje Calandlijn waar ze een bovenleiding gebruiken ipv de derde rails
quote:
Tja, ik zit altijd in lijn 7, daar rijden alleen die oude pauperdingen op, dus ik zou het niet kunnen bevestignquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Nou wanneer de tram op de burg opgaat over de snelweg naar Carnisselande gaat hij zoepersnel.En door de nieuwe trams van tegenwoordig krijg ik een metrogevoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |