Netjes, netjes. Divisiegenoot van mij heeft gewonnen van een IV-er.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:15 schreef sportfreak het volgende:
Weer gewonnen in de beker![]()
Dit tegen een IIIe klasser die ineens besloot counter te spelen en daarnaast ook nog een foutje in zijn opstelling maakte. Ik kwam al na tien minuten op 2-0 voor en daarna trokken mijn spelers al terug, wat een flinke boost voor mijn verdediging betekende. Uiteindelijk met 4-2 gewonnen.
De ratings trouwens:
ADO'67
Middenveld uitmuntend (laag)
Rechterverdediging uitmuntend (heel laag)
Centrale verdediging uitmuntend (heel laag)
Linkerverdediging briljant (heel laag)
Rechteraanval redelijk (heel laag)
Centrale aanval goed (hoog)
Linkeraanval goed (laag)
Soedenpasspel
Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging wonderbaarlijk (heel laag)
Centrale verdediging bovennatuurlijk (heel laag)
Linkerverdediging briljant (zeer hoog)
Rechteraanval slecht (zeer hoog)
Centrale aanval uitstekend (heel laag)
Linkeraanval wereldklasse (laag)
Nicequote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:22 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb voor volgende week het vlaggetje voor Hong Kong gewonnen via de flags for free in de Flag Lottery Fed
De vlagdonor is overigens de buurman van Outpost
Vietnamezen hebben bij mij 1 trainee eraf geschoptquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nice![]()
Mijn mannen zijn heel gebleven op Malta, ik ben ook weer tevreden!
met dank aan die kut vietnamezen heb ik een oefenpot in NL moeten spelenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:16 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Vietnamezen hebben bij mij 1 trainee eraf geschoptvoor 2 week. Hopen dat hij volgende week weer kan spelen, ik had toch nog 10 doktoren rondlopen
Nice... Ik kom voorlopig niet verder met flagchasen... de vlaggetjes zijn te zeldzaam.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:22 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb voor volgende week het vlaggetje voor Hong Kong gewonnen via de flags for free in de Flag Lottery Fed
Op dat punt ben ik nog lang niet. Heb er nu pas 41quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nice... Ik kom voorlopig niet verder met flagchasen... de vlaggetjes zijn te zeldzaam.
Pas je wel op met TS hits?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
bied eerst eens ik heb toch een leuke spelert gezien
Vandaar dat ik, ook door minder tijd om actief te zoeken, nu ben begonnen aan de thuisvlaggetjes. Na Oceanië en Spanje kwam vanmiddag Argentinië langs. Geen blessures, onterecht 3-5 verloren, maar who cares als je lekker 2-5-3 kunt spelen voor de trainingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nice... Ik kom voorlopig niet verder met flagchasen... de vlaggetjes zijn te zeldzaam.
Dat is ook mijn planning als ik aan de echt moeilijke vlaggetjes toekom. Ik zit nu op 60 uitvlaggetjes, maar met de oefenpot icm random uitdagen lukt het zover nog welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vandaar dat ik, ook door minder tijd om actief te zoeken, nu ben begonnen aan de thuisvlaggetjes. Na Oceanië en Spanje kwam vanmiddag Argentinië langs. Geen blessures, onterecht 3-5 verloren, maar who cares als je lekker 2-5-3 kunt spelen voor de training
Oeh, Equador, die heb ik nog nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:02 schreef ScudRaket het volgende:
Over een maandje kan ik 1000 Ecuador-accounts aanmaken, maar daar krijg ik niet de vlaggetjes van van de landen die ik nog moet hebben
Gefeliequote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:22 schreef Flappekz het volgende:
Geen TS hit gehadquote:
(Ex jeugd spelert van mij) Staat nu voor de 2e keer in 1 a 2 weken op de tl. De 1e keer voor 2 mil. Toen heb ik die gast een ht mailtje gestuurd met de vraag of ie de tv niet bekijkt voor ie een speler er op zet. Blijkbaar niet want hij heeft er wel een hele 500 eu afgehaald van zn vraagprijsquote:Christiaan Broeders (200034296)
quote:Mediaangemiddelde prijs 1 034 500 ¤
Gemiddelde prijs 1 177 500 ¤
Dan zou ik nu maar vast beginnen met zwemmenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:30 schreef Puala het volgende:
Volgende week woensdag ga ik naar Australië
Nouja, ik zou zeggen: regel datquote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefelie![]()
Beetje jammer dan mag ie mij wel eens zo een vlag doneren
Joh, 2 seconden op de digitale snelweg in ik zit d'rquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zou ik nu maar vast beginnen met zwemmen
Da's nog best lang eigenlijk...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Joh, 2 seconden op de digitale snelweg in ik zit d'r
Ik gok ergens dat het minder is, maar geen idee eigenlijk. Ik praat nooit met mensen uit Australië.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's nog best lang eigenlijk...
Het ligt er maar net aan. Geluid verplaatst zich met 300m/s. Dus dat duurt langer dan 2 seconden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's nog best lang eigenlijk...
http://www.australia.com/ laadde bij mij binnen de 2 secondenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan. Geluid verplaatst zich met 300m/s. Dus dat duurt langer dan 2 seconden.
Het licht gaat met 300.000km/s, dus dan duurt het inderdaad wat korter.
Hoewel de digitale snelweg met licht werkt, moet er toch heel veel gerouted worden, dus ik denk zelfs dat je het niet gaat redden met 2 seconden daar er heel veel vertragingen op de lijn zitten.
En je weet zeker dat die site gehost word in Australië?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
http://www.australia.com/ laadde bij mij binnen de 2 seconden
Dat boeit me niet, ik ben toch naar Australie geweestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En je weet zeker dat die site gehost word in Australië?
Probeer het maar eens met deze: http://www.nab.com.au/quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, ik ben toch naar Australie geweest
Ik hoef niet per se naar een australische bank...ik wilde gewoon kijken of ik binnen 2 seconden in Australie kon zijn. Dat is gelukt, ik ben tevredenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Probeer het maar eens met deze: http://www.nab.com.au/
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se naar een australische bank...ik wilde gewoon kijken of ik binnen 2 seconden in Australie kon zijn. Dat is gelukt, ik ben tevreden![]()
Zo, en nu werken
4 secondenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Probeer het maar eens met deze: http://www.nab.com.au/
10:02 yurtjuh has logged in ;')quote:
Niet alleen maandag als ik het goed leesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maandag mogen we weer lekker gaan genieten van een downtime...
Ik ga mijn spelers in ieder geval vast houden tot volgende week. Anders is het ook weer zo een risico dat ze misschien 's nachts kunnen gaan aflopen...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:47 schreef Flappekz het volgende:
En meestal lopen die downtijden nogal uit...
Lijkt me wel handig ja. Ik ga iig zo snel mogelijk mn orders voor woensdag instellenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga mijn spelers in ieder geval vast houden tot volgende week. Anders is het ook weer zo een risico dat ze misschien 's nachts kunnen gaan aflopen...
quote:1. Ilja Benne (VLV)
15 jaar en 60 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: redelijk (max. goed)
Positiespel: zwak (max. zwak)
Vleugelspel: onbekend (max. slecht)
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Zoals te zien is, de eerste speler kan goed worden in verdedigen en de rest is eigenlijk al uitgetraind of niet de moeite waard wat nuttig is voor een def. De tweede speler is al wat ouder maar kan ik pas promoveren als hij 17j38d is en deze kan nog op 2 stats getraind worden.quote:2. Carsten Ypenburg (VL)
16 jaar en 63 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: slecht (max. onbekend)
Positiespel: matig (max. redelijk)
Vleugelspel: onbekend (max. redelijk)
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Als dit de enige 2 potentiele promovendi zijn, idd dit plan aanhoudenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
Goed. Ik heb wat advies nodig. Ik heb 2 leuke talentjes rond lopen in mijn jeugd. Alleen hebben beide eigenlijk geen enkel raakvlak. Het gaat om deze 2 spelers:
[..]
[..]
Zoals te zien is, de eerste speler kan goed worden in verdedigen en de rest is eigenlijk al uitgetraind of niet de moeite waard wat nuttig is voor een def. De tweede speler is al wat ouder maar kan ik pas promoveren als hij 17j38d is en deze kan nog op 2 stats getraind worden.
Mijn eigen idee was, om eerst primair op vleugelspel en secundair op positiespel gaan trainen (of misschien toch andersom?). Hiermee kan ik ervoor zorgen dat de tweede speler zo snel mogelijk is uitgatraind. Mocht 1 van deze 2 stats klaar zijn, dan swichten naar secundair verdedigen en primair de skill die nog niet uitgetraind is.
Iemand van jullie een ander idee?
Op dit moment wel ja...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als dit de enige 2 potentiele promovendi zijn, idd dit plan aanhouden
Ik was toevallig even het Goed/Uitstekend-topic aan het doornemen toen ik 'm zag staan.. En gezien ik toch nog wel wat op de bank had staan heb ik 'm maar een beetje opgehoogd. Neem aan dat 'ie nog wel richting de 600k gaat straks.. Wel jammer dat 'ie z'n eerste week training al weer mist, maar goed. Je traint zelf PM (toch?), dus daar heeft 'ie dan niet zoveel aan..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:44 schreef elby1988 het volgende:
Juist Diepfries! Bedankt voor je bod ..
Ik kom zeker uit een ei maar er zit geen verschil tussen primair en secundair trainen in de jeugd dus waarom steeds verwarring scheppen bij newbee's door t zo te posten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
Goed. Ik heb wat advies nodig. Ik heb 2 leuke talentjes rond lopen in mijn jeugd. Alleen hebben beide eigenlijk geen enkel raakvlak. Het gaat om deze 2 spelers:
[..]
[..]
Zoals te zien is, de eerste speler kan goed worden in verdedigen en de rest is eigenlijk al uitgetraind of niet de moeite waard wat nuttig is voor een def. De tweede speler is al wat ouder maar kan ik pas promoveren als hij 17j38d is en deze kan nog op 2 stats getraind worden.
Mijn eigen idee was, om eerst primair op vleugelspel en secundair op positiespel gaan trainen (of misschien toch andersom?). Hiermee kan ik ervoor zorgen dat de tweede speler zo snel mogelijk is uitgatraind. Mocht 1 van deze 2 stats klaar zijn, dan swichten naar secundair verdedigen en primair de skill die nog niet uitgetraind is.
Iemand van jullie een ander idee?
quote:
Mits ik vleugelspel zou trainenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:44 schreef elby1988 het volgende:
Hij heeft nog 2 trainingen nodig tot uitstekend.. Misschien 1:) het is een koopje!
Nee, helaas..Heb ik niet genoteerd...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mits ik vleugelspel zou trainen
Enig idee omtrent Passen of Verdedigen?
Gezien zn bericht hier ergens boven was dat puur om jou te helpenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:08 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Nee, helaas..Heb ik niet genoteerd...
Desondanks blijft het een koopjeMaar je bood niet omdat je hem wilde hebben maar om mij te helpen? mij valt de prijs nogal tegen... gezien zijn 3 dagen..
Hoe vaker hij wordt verkocht hoe vrolijker ik wordt. Als ik vleugel zou trainen had ik hem gehouden maar helaas. Er komt nog een goed positiespel aan van 17 jaar en0 dagen. Moet meer succes brengen.:) daarna nog een goed verdedigen en goed vleugelspel.. Daarna kan ik een briljant keeper lopen en mijn goed goed trainer starten en deze volgen jaar gebruiken om te promoveren.:)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Klopt. Ik had die 475k neergezet om 'm wat omhoog te krijgen. Toen ik even later keek zag ik met nog 1 minuut te gaan slechts 495k staan, dat vond ik ook wat weinig voor je, dus toen 505k geboden en toen ging er dus niemand over heen...
Nouja, 2 of meer leveltjes Passen er op en ik verkoop 'm alsnog met een leuke winst lijkt me
nee? Hoe dat zo?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
Zo me maar eens aangemeld bij Tomattrick. Eens kijken of dat makkelijker en duidelijker werkt dan dat HO. Ik kan daar nl nog steeds niet aan wennen.
Ik gebruik alleen de opstellingssimulator en de trainings voorspellingen..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gezien hoeveel cijvers en stats en lettertjes en opties je daar hebt?
ja, ik gebruik het zelf ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gezien hoeveel cijvers en stats en lettertjes en opties je daar hebt?
Tja dan kan je ook tomattrick gebruiken en dan hoef je iig niet eerst een proggie te installeren en iedere keer weer een update omlaag te laden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:46 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen de opstellingssimulator en de trainings voorspellingen..
Tja dan kan je ook tomattrick gebruiken en dan hoef je iig niet eerst een proggie te installeren en iedere keer weer een update omlaag te laden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja, ik gebruik het zelf ook
het is inderdaad even wennen.. maar goed ik gebruik ook lang niet alle opties die er zijn..
mijn opstellingen maken en mn training zijn het belangrijkst..
mja maar het kost of geld of je data blijft maar een week bewaard.. heb je dus ook geen fluit aanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja dan kan je ook tomattrick gebruiken en dan hoef je iig niet eerst een proggie te installeren en iedere keer weer een update omlaag te laden.
[..]
Tja dan kan je ook tomattrick gebruiken en dan hoef je iig niet eerst een proggie te installeren en iedere keer weer een update omlaag te laden.
Ow dat is mij nog niet bekendquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja maar het kost of geld of je data blijft maar een week bewaard.. heb je dus ook geen fluit aan
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow dat is mij nog niet bekend
Godfer dus toch verplicht om dat kut HO te blijven gebruiken
quote:Gratis Tomattrick
Met Gratis Tomattrick krijg je al de basisfuncties. Belangrijkste punten:
* Het is gratis
* Enkel de laatste week wordt bewaard, oudere data wordt automatisch verwijderd
* Je krijgt enkel de wedstrijddetails van je eigen wedstrijden te zien en enkel van wedstrijden die niet ouder zijn dan 4 maanden (ong. 1 seizoen)
* Data-update in een aanschuif-systeem (mogelijke wachttijd)
* Geen email ondersteuning
Die komt niet. Dat heb ik al eens uitgelegd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar blijven die gasten van HAG met een "nieuwe" HT Ratings?
File >> Options >> Columns. Daar kun je bijna alles uitzetten wat je zelf niet interessant vindt; wordt het wellicht wat overzichtelijker van voor je.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow dat is mij nog niet bekend
Godfer dus toch verplicht om dat kut HO te blijven gebruiken
En deze 2 zijnquote:Raniero Zeppegno [playerid=261087489]
17 jaar en 33 dagen, volgende verjaardag: 17-01-2010
Geboren in: Italia
matig in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 02-10-2009 (4/40), 4w)
Total Skill Index (TSI): 740
Loon: 492 ¤ (410 ¤) /week inclusief 20% bonus 7 872 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
"e:Laameri Ben Ahmed [playerid=254904756]
17 jaar en 82 dagen, volgende verjaardag: 29-11-2009
Geboren in: France
matig in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 17-08-2009 (14/39), 10w 4d)
Total Skill Index (TSI): 3 780
Loon: 636 ¤ (530 ¤) /week inclusief 20% bonus 10 176 ¤ / seizoen
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
quote:Théophane Genêt [playerid=249035544]
18 jaar en 27 dagen, volgende verjaardag: 23-01-2010
Geboren in: Schweiz
slecht in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 13-08-2009 (13/39), 11w 1d)
Total Skill Index (TSI): 5 240
Loon: 2 028 ¤ (1 690 ¤) /week inclusief 20% bonus 32 448 ¤ / seizoen
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: briljant Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Die eerste 2 zijn zeker niet slechtquote:Jakub Ondrá¨ek
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in scoren vooruit van goed naar uitstekend.
Gust van Leer
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van scoren van goed naar uitstekend.
Stijn van Vlaanderen
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van scoren van waardeloos naar slecht.
Cross(forum)postje.quote:Broekie! Gefelicitederd heur. Pak vanavond lekker een pils en je vriendinnetje!.
Enquote:42. Livio Torru (W) (235839502)
19 years and 35 days, Next birthday: 15-01-2010
In inadequate form, passable stamina.
A nasty fellow who is calm and honest.
Has wretched experience and poor leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 26-02-2009)
Total Skill Index (TSI): 5 230
Wage: 1 524 ¤/week including 20% bonus
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Keeper: disastrous
Defending: poor
Playmaking: weak
Winger: formidable
Passing: passable
Scoring: solid
Set pieces: wretched
quote:41. Raúl Almeyda (FW) (259706424)
17 years and 75 days, Next birthday: 06-12-2009
In inadequate form, passable stamina.
A sympathetic guy who is tranquil and upright.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 15-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 920
Wage: 492 ¤/week including 20% bonus
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Head
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: poor
Playmaking: wretched
Winger: poor
Passing: passable
Scoring: solid
Set pieces: wretched
Houd je rekening met de downtime die er gaat komen maandag en dinsdag?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:51 schreef rompompom het volgende:
Zo, bek toe bisnus, m'n TU was prima, drie stijgers waarvan twee de lijst op gaan vanavond:
[..]
En
[..]
Kwestie van vandaag voor 1700 uur listen. Kan nog lucratief zijn ook, een boel mensen willen voor de downtime nog wat trainees binnen harken denk ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Houd je rekening met de downtime die er gaat komen maandag en dinsdag?
Opschepper!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
* Flap gaat vanavond een pilsje pakken bij Nico
Als je maar op tijd weggaat zodat het tweede gedeelte van mijn wens ook uitkomt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
* Flap gaat vanavond een pilsje pakken bij Nico
Dinsdag is voornamelijk de Jeugd die platligt, dus dat zit wel Knorr.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Houd je rekening met de downtime die er gaat komen maandag en dinsdag?
Hehe, dat komt vast wel goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je maar op tijd weggaat zodat het tweede gedeelte van mijn wens ook uitkomt.
Ze proberen de site up te houden inderdaad. Maar dat is geen garantie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je maar op tijd weggaat zodat het tweede gedeelte van mijn wens ook uitkomt.
[..]
Dinsdag is voornamelijk de Jeugd die platligt, dus dat zit wel Knorr.
En ze gaan allemaal gelijk verkocht wordenquote:Shareef Abu-Musa
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van redelijk naar goed.
Vaardigheidsniveau gestegen! Juan Miguel Ciguerondo
Zag zijn mate van positiespel toenemen van uitstekend naar formidabel.
Vaardigheidsniveau gestegen! Filip Obłuski
Zag zijn mate van positiespel toenemen van uitstekend naar formidabel.
Vaardigheidsniveau gestegen! Pasquale Caprio
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van goed naar uitstekend.
Kreeg net ook wat web.config foutmeldingenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hmmz. Ik heb het idee dat er al wat hardware is bijgeplaatst. Ik zet op www195 nu.
Ik had ervoor een "Service Unavailable" melding. En toen moest ik opnieuw inloggen...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kreeg net ook wat web.config foutmeldingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |