Dat resort wat je bedoelt is "Livingstone" neem ik aan? Dat vind ik persoonlijk eigenlijk niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:13 schreef Ellatjuh het volgende:
ik ben er ruim 2 jaar terug geweest omdat mn zus een jaar in het ziekenhuis heeft gewerkt.
ben met mn ouders 2 weken geweest in het jan thiel resort en dat was goed te doen.
mooi zwembad, mooi huisje en lieve hagedissen en leguanen
en we waren bij zanzibar, leuke tent en gezellig om er s avonds nog wat te drinken, was nog geen 5 minuten lopen.
met het ov waren we redelijk snel in willemstad dus was goed te doen.
verder nog een auto gehuurd om de rest van het eiland te zien.
en we zijn nog een paar dagen naar bonaire gegaan, leuk in zo n klein divi divi toestel vliegen en ook dat is een korte vlucht.
zelf vind ik bonaire mooier en zeker qua natuur en stranden.
maar het is allebei wel erg leuk
Maar ik bedoel meer eigenlijk qua uitgaan...is er publiek voor? Of zijn het meer de inwoners die uitgaan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 04:22 schreef Breuls het volgende:
Uitgaan op Curaçao komt voornamelijk neer op de happy hours. Die zijn aan het einde vd middag of begin vd avond, waarop het bier voor half geld is, en iedereen blijft daarna hangen. Elke dag is er ergens anders happy hour en het is daar altijd druk en gezellig.
Daarnaast heb je nog wat aanvullende dingen, waarvan het meeste lekker in de buitenlucht is, Caribisch of gewoon 'strandig' van uitstraling en niet echt massaal genoemd mag worden.
Overigens is een vlucht van 1000 wel erg veel. Meestal kun je tussen 600 en 750 wel iets vinden, mits je op tijd boekt.
Breuls,jij woont daar of hebt gewoond?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:17 schreef Breuls het volgende:
Het is zelfs in Otrobanda.Maar goede keus, gefeliciteerd.
Oh nice! Maar heb een huisje gevonden voor 65 euro per dag. Wordt ook een huurauto geregeld voor 70 Naf per dag, is dit een normale prijs?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:36 schreef Breuls het volgende:
Welnee, uit eten kost geen drol.
Maarr, om elke dag uit eten te gaan tikt wel aan in de kosten, dus gewoon thuis wat maken is wel zo prettig.
Ik vond Piscadera ook echt leuk. Zaten toen in dat park, helemaal bovenaan in nummertje 103quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:02 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja.
Daar heb ik ook een paar maandjes gewoond.Erg relaxed.
Dank je. Ja is een Hyundai Elantra ofzo. Klopt het dat je niet verzekerd bent als je parkeert bij Mambo beach? Zo iets zei mijn schoonmoeder.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:19 schreef Breuls het volgende:
70 gulden is wel te doen, ja. Daar heb je als het goed is een klein autootje voor. Tenzij je ergens een goede deal hebt.
Waar heb je verblijf gevonden?
Piscadera Bay Resort?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:22 schreef Melochan het volgende:
[..]
Ik vond Piscadera ook echt leuk. Zaten toen in dat park, helemaal bovenaan in nummertje 103elke dag naar de portier om een Amigoe te halen, en lopend naar dat strand waarvan ik de naam helemaal kwijt ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |