O ja, maar het gaat sowieso wel hoor...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
gaat het weer een beetje menneke?
doe dat eens vaker !quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef Sunjammer het volgende:
*om het hoekje gluur*
telt musical ook ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef keizerpinguin het volgende:
hmm still hier? is er een of ander homo programma op tv wat ik niet weet?
ben er weer weg van....
tot snel !
1 van de coppola's ńam ńamquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:16 schreef PhalanX het volgende:
[ afbeelding ]
DE reden om naar Bored to Death te kijken.
al ziet hij er in de serie vooral zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zit mijn oude hyves berichtjes na te lezen en mezelf af te vragen wie somige mensen zijnquote:
hehequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zit mijn oude hyves berichtjes na te lezen en mezelf af te vragen wie somige mensen zijn
het niveau van berichtjes te zien betwijfel ik ernstig of ik dat wel wil weten.. er was duidelijk een reden voor het VERgetenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe
gewoon terugsturen 'WIE ben jķj?'
eeuy wie bende gijjj ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe
gewoon terugsturen 'WIE ben jķj?'
vind heifs maar heel erg irritant, om nog maar te zwijgen over die vreselijk knullige layout ervanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
het niveau van berichtjes te zien betwijfel ik ernstig of ik dat wel wil weten.. er was duidelijk een reden voor het VERgeten
nee, ik heb al demonen genoeg in mn hoofd!
kende gij mijn?quote:
stuur er de paleiswacht op afquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
het niveau van berichtjes te zien betwijfel ik ernstig of ik dat wel wil weten.. er was duidelijk een reden voor het VERgeten
nee, ik heb al demonen genoeg in mn hoofd!
witte dč nie mer ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vind heifs maar heel erg irritant, om nog maar te zwijgen over die vreselijk knullige layout ervan
[..]
kende gij mijn?
Vind het haar op die laatste twee foto's niet mooiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
1 van de coppola's ńam ńam
wou dat ik zulk haar had goddamnit
nee? I do maar dan wat 'nonchalanter'(kutwoord)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vind het haar op die laatste twee foto's niet mooi
ken mčn eige da nie mer vor de gest oaluquote:
Ben sowieso niet zo'n heel grote fan van lang haar bij mannen(uitzonderingen daar gelaten)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee? I do maar dan wat 'nonchalanter'(kutwoord)
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het allemaal even niet meer.
over die ballads..je zei terug naar oude geluid, dat is zo maar eh..tekstueel...is het echt niet mooiquote:
mijn hetero liefjes gebruiken het allemaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vind heifs maar heel erg irritant, om nog maar te zwijgen over die vreselijk knullige layout ervan
[..]
kende gij mijn?
de remixes van obsessed zijn heerlijk, standing o (lekker up-tempo nummer), angels cry een van mijn favo nummers van het album.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
over die ballads..je zei terug naar oude geluid, dat is zo maar eh..tekstueel...is het echt niet mooi
op angels cry na
straks is het Halloween! Ga iets leuks organiseren!quote:
Bert Visscher speelt op het moment in een theaterspektakel, reis rond de wereld in 80 dagen, grote afrader in mijn ogen, en niet alleen in de mijne http://www.hzt.nl/default.asp?path=0a9iy33c#3quote:
Als ik érgens geen zin in heb dan zijn het wel leuke dingen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:31 schreef PhalanX het volgende:
[..]
straks is het Halloween! Ga iets leuks organiseren!
Slaapsequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:34 schreef Xiance het volgende:
ik ga proberen te slapen!
welterusten allemaal![]()
van La Fura ook of anderen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Bert Visscher speelt op het moment in een theaterspektakel, reis rond de wereld in 80 dagen, grote afrader in mijn ogen, en niet alleen in de mijne http://www.hzt.nl/default.asp?path=0a9iy33c#3
Zaterdag ga ik naar Boris Godinov, volgens mij wat zwaarder als Ja zuster Nee zuster, Stroek
van La Fura, daar heb ik eerder al een voorstelling van gezien, spektaculairquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
van La Fura ook of anderen?
paar jaar terug iets van ze gezien, weet niet meer hoe dat heette en 2 jaar geleden zwaar impressed in valenciaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
van La Fura, daar heb ik eerder al een voorstelling van gezien, spektaculair
Imperium heette de andere voorstelling die ik van ze zag, dat was echt te gekquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
paar jaar terug iets van ze gezien, weet niet meer hoe dat heette en 2 jaar geleden zwaar impressed in valencia
tof tof, wist niet dat ze de benelux ook aandedenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Imperium heette de andere voorstelling die ik van ze zag, dat was echt te gek
ik denk dat ze wereldtournee's hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
tof tof, wist niet dat ze de benelux ook aandeden
succes met de speurtochtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn hetero liefjes gebruiken het allemaal
ik ben een fag met veel hags
Stroekie:
de paleiswacht is al druk met onderzoeken waar Jasper nou vandaan komt
ze slaan oss over. Kunst met een grote K doe ik vrijdag met de opera de parelvissersquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Bert Visscher speelt op het moment in een theaterspektakel, reis rond de wereld in 80 dagen, grote afrader in mijn ogen, en niet alleen in de mijne http://www.hzt.nl/default.asp?path=0a9iy33c#3
Zaterdag ga ik naar Boris Godinov, volgens mij wat zwaarder als Ja zuster Nee zuster, Stroek
mercķ! bij de favoriten gezetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik denk dat ze wereldtournee's hebben
ze hebben ook meerdere voorstellingen tegelijk lopen
http://www.lafura.com/web/eng/calendario.php
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik érgens geen zin in heb dan zijn het wel leuke dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |