ken mèn eige da nie mer vor de gest oaluquote:
Ben sowieso niet zo'n heel grote fan van lang haar bij mannen(uitzonderingen daar gelaten)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee? I do maar dan wat 'nonchalanter'(kutwoord)
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het allemaal even niet meer.
over die ballads..je zei terug naar oude geluid, dat is zo maar eh..tekstueel...is het echt niet mooiquote:
mijn hetero liefjes gebruiken het allemaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vind heifs maar heel erg irritant, om nog maar te zwijgen over die vreselijk knullige layout ervan
[..]
kende gij mijn?
de remixes van obsessed zijn heerlijk, standing o (lekker up-tempo nummer), angels cry een van mijn favo nummers van het album.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
over die ballads..je zei terug naar oude geluid, dat is zo maar eh..tekstueel...is het echt niet mooi
op angels cry na
straks is het Halloween! Ga iets leuks organiseren!quote:
Bert Visscher speelt op het moment in een theaterspektakel, reis rond de wereld in 80 dagen, grote afrader in mijn ogen, en niet alleen in de mijne http://www.hzt.nl/default.asp?path=0a9iy33c#3quote:
Als ik érgens geen zin in heb dan zijn het wel leuke dingen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:31 schreef PhalanX het volgende:
[..]
straks is het Halloween! Ga iets leuks organiseren!
Slaapsequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:34 schreef Xiance het volgende:
ik ga proberen te slapen!
welterusten allemaal![]()
van La Fura ook of anderen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Bert Visscher speelt op het moment in een theaterspektakel, reis rond de wereld in 80 dagen, grote afrader in mijn ogen, en niet alleen in de mijne http://www.hzt.nl/default.asp?path=0a9iy33c#3
Zaterdag ga ik naar Boris Godinov, volgens mij wat zwaarder als Ja zuster Nee zuster, Stroek
van La Fura, daar heb ik eerder al een voorstelling van gezien, spektaculairquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
van La Fura ook of anderen?
paar jaar terug iets van ze gezien, weet niet meer hoe dat heette en 2 jaar geleden zwaar impressed in valenciaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
van La Fura, daar heb ik eerder al een voorstelling van gezien, spektaculair
Imperium heette de andere voorstelling die ik van ze zag, dat was echt te gekquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
paar jaar terug iets van ze gezien, weet niet meer hoe dat heette en 2 jaar geleden zwaar impressed in valencia
tof tof, wist niet dat ze de benelux ook aandedenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Imperium heette de andere voorstelling die ik van ze zag, dat was echt te gek
ik denk dat ze wereldtournee's hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
tof tof, wist niet dat ze de benelux ook aandeden
succes met de speurtochtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn hetero liefjes gebruiken het allemaal
ik ben een fag met veel hags
Stroekie:
de paleiswacht is al druk met onderzoeken waar Jasper nou vandaan komt
ze slaan oss over. Kunst met een grote K doe ik vrijdag met de opera de parelvissersquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Bert Visscher speelt op het moment in een theaterspektakel, reis rond de wereld in 80 dagen, grote afrader in mijn ogen, en niet alleen in de mijne http://www.hzt.nl/default.asp?path=0a9iy33c#3
Zaterdag ga ik naar Boris Godinov, volgens mij wat zwaarder als Ja zuster Nee zuster, Stroek
mercí! bij de favoriten gezetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik denk dat ze wereldtournee's hebben
ze hebben ook meerdere voorstellingen tegelijk lopen
http://www.lafura.com/web/eng/calendario.php
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik érgens geen zin in heb dan zijn het wel leuke dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |