O ja, maar het gaat sowieso wel hoor...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
gaat het weer een beetje menneke?
doe dat eens vaker !quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef Sunjammer het volgende:
*om het hoekje gluur*
telt musical ook ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef keizerpinguin het volgende:
hmm still hier? is er een of ander homo programma op tv wat ik niet weet?
ben er weer weg van....
tot snel !
1 van de coppola's ńam ńamquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:16 schreef PhalanX het volgende:
[ afbeelding ]
DE reden om naar Bored to Death te kijken.
al ziet hij er in de serie vooral zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zit mijn oude hyves berichtjes na te lezen en mezelf af te vragen wie somige mensen zijnquote:
hehequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zit mijn oude hyves berichtjes na te lezen en mezelf af te vragen wie somige mensen zijn
het niveau van berichtjes te zien betwijfel ik ernstig of ik dat wel wil weten.. er was duidelijk een reden voor het VERgetenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe
gewoon terugsturen 'WIE ben jķj?'
eeuy wie bende gijjj ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe
gewoon terugsturen 'WIE ben jķj?'
vind heifs maar heel erg irritant, om nog maar te zwijgen over die vreselijk knullige layout ervanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
het niveau van berichtjes te zien betwijfel ik ernstig of ik dat wel wil weten.. er was duidelijk een reden voor het VERgeten
nee, ik heb al demonen genoeg in mn hoofd!
kende gij mijn?quote:
stuur er de paleiswacht op afquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
het niveau van berichtjes te zien betwijfel ik ernstig of ik dat wel wil weten.. er was duidelijk een reden voor het VERgeten
nee, ik heb al demonen genoeg in mn hoofd!
witte dč nie mer ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vind heifs maar heel erg irritant, om nog maar te zwijgen over die vreselijk knullige layout ervan
[..]
kende gij mijn?
Vind het haar op die laatste twee foto's niet mooiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
1 van de coppola's ńam ńam
wou dat ik zulk haar had goddamnit
nee? I do maar dan wat 'nonchalanter'(kutwoord)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vind het haar op die laatste twee foto's niet mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |