Zijn berdrijf heet Studio Vlemmix?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mwah ik zie het ook meer als een werktitel, puur omdat een bedrijfje van Johan zo heet.
Mocht het toch van de grond komen, dan heeft men Jaap niet meer nodigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:22 schreef Gert het volgende:
Mocht het toch van de grond komen, dan kan ik me voorstellen dat Jaap in een later stadium alsnog toehapt, en het als opstapje ziet. Om dan met een dvd van een geslaagde opname naar omroepen te kunnen stappen.
Zoiets inderdaad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:22 schreef Gert het volgende:
Ik denk niet dat Jaap z'n kruit gaat verschieten aan een project waarbij zelfs de basisvoorwaarden voor het maken van een programma niet aanwezig lijken te zijn (professionele regie, professioneel gebroadcast beeld&geluid). En dan heb ik het nog niet over een financiële vergoeding, een decor, bereidwillige gasten, media-exposure etc.
Mocht het toch van de grond komen, dan kan ik me voorstellen dat Jaap in een later stadium alsnog toehapt, en het als opstapje ziet. Om dan met een dvd van een geslaagde opname naar omroepen te kunnen stappen.
Daarom, laat die streams maar komen, en dan de Cossen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:22 schreef Gert het volgende:
Ik denk niet dat Jaap z'n kruit gaat verschieten aan een project waarbij zelfs de basisvoorwaarden voor het maken van een programma niet aanwezig lijken te zijn (professionele regie, professioneel gebroadcast beeld&geluid). En dan heb ik het nog niet over een financiële vergoeding, een decor, bereidwillige gasten, media-exposure etc.
God wat is dit toch ongelóóflijk vaag en onzeker allemaal.![]()
Echt, het kan alleen maar meevallen.
Nu heb je een idee weggegeven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat we vanaf zondag naar een aquarium op de streams kunnen gaan kijken, of zoiets. Hilarisch
Nou, dan ga ik maar ergens anders visjes kijken. In de zeequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat we vanaf zondag naar een aquarium op de streams kunnen gaan kijken, of zoiets. Hilarisch
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat we vanaf zondag naar een aquarium op de streams kunnen gaan kijken,
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, dan ga ik maar ergens anders visjes kijken. In de zee
Dan toch nog liever een aquariumquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Veel plezier Lavenderr.
Ik schakel over naar Stream 1 Annemarie Visser geeft Johan sportmassage.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij gaat wel héél hard. Tussen wat er nu is en "Jaap niet meer nodig hebben" zit nog een flinke marge.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mocht het toch van de grond komen, dan heeft men Jaap niet meer nodig
Ik zie nergens, maar dan ook nergens, dat ze daar mee bezig zijn. Er is geen buzz, geen internetsite, ze zijn niet op zoek naar personeel, geen media-aandacht behalve de aankondiging dat ze 4 x 24 uur per dag willen uitzenden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:55 schreef Gert het volgende:
Met van de grond komen bedoel ik: dat er met een professionele uitstraling uitgezonden kan worden, dat er een redactie is, dat de PR op orde is. De randvoorwaarden dus.
oh dat had ik even gemist, maar als je haar iets vraagt geeft ze nog wel antwoord of praat ze alleen nog op commando verzoek van Johan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Mera brengt voorlopig even niets meer naar buiten uit zichzelf.
Zullen we hierover verder posten in Studio Vlemmix #5 vanaf 1 November + gratis streams . om het centraal te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |