Wie wel?quote:
Is er ook een Met Johan tussen de loslopende tijgers?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van Met Johan onder de Douche, Met Johan in de Keuken, Met Johan in de Kelder, Met Johan de Kroeg in en uiteraard Met Johan naar Bed.
Ik denk dat een webcam op het Baeckelandplein spannender is dan 26 streams uit PS2.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie wel?
Maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het die kant opgaat. Zonder een Jaap, maar misschien wel met een paragnost met sombrero. Hopelijk zit ik er helemaal naast.
En dan na twee weken de stekker eruit omdat het wel weer leuk is geweest. Ja dat zie ik ook nog wel gebeuren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie wel?
Maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het die kant opgaat. Zonder een Jaap, maar misschien wel met een paragnost met sombrero. Hopelijk zit ik er helemaal naast.
Dat zou raar zijn. Er is nog helemaal geen buzz, niemand heeft nog info, zelfs de naam Studio Vlemmix is niet officieel. Alleen de startdatum en Jaap zijn bevestigd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan na twee weken de stekker eruit omdat het wel weer leuk is geweest. Ja dat zie ik ook nog wel gebeuren.
Mera krabbelde al terug over de naam. Alles kan veranderen zei ze.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:48 schreef Copycat het volgende:
Die naam is toch wel officieel bevestigd? Nou ja, officieus. Door Mera.
Over Jaap heb ik ook niet meer horen reppen ... Waarom zou Jaap in hemelsnaam ook?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:46 schreef Stefan het volgende:
Alleen de startdatum en Jaap zijn bevestigd.
Waarom zou dat raar zijn? Als veel inderdaad om Johan zelf draait, dan kan hij er binnen een mum van tijd flauw van worden. Het zijn zijn spullen, zijn camera's, zijn huis. Of hij krijgt weer iets anders in zijn kop.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn. Er is nog helemaal geen buzz, niemand heeft nog info, zelfs de naam Studio Vlemmix is niet officieel. Alleen de startdatum en Jaap zijn bevestigd.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:15 schreef Marrije het volgende:Leuk. Het hoeft voor mij ook niet allemaal even enerverend te zijn, ik vond de 'saaie' momenten bij BB en DGK ook prima. Anders wil ik de deur niet meer uit voor boodschappen doen enzo
Ik vind het vaak gewoon gezellig om de streams op de achtergrond aan te hebben als ik wat anders aan het doen ben (op de computer).
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:47 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, die saaie momenten vond ik ook helemaal niet erg. Hoop dat het nieuwe programma van Johan en allen die er aan meedoen leuk wordt. Fijn om weer eens streams te kijken
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:37 schreef Copycat het volgende:
Nu alleen nog programma's om te COSsen en verslaan.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:12 schreef Disana het volgende:
Cc, ja het moet eerst maar eens beginnen. Ik vind het geen goed teken dat er helemaal geen nieuws is, zelfs geen aanwijzing waar we de streams kunnen bekijken.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:14 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het een veeg () teken dat er opeens helemaal geen info whatsoever naar buiten komt. Aanstaande zondag zie ik het nog niet gebeuren en ik ben benieuwd wanneer wel. Als wel.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:22 schreef Gert het volgende:
Wat soieso al niet gaat gebeuren, is een knallende imponerende start. Om redenen die me niet bekend zijn, moet en zal er 1 november online worden gegaan. Daarna wordt het langzaam uitgebouwd.
Toch zou het me wel verbazen als het echt niets meer is dan veredelde bezigheidstherapie.
Daarvoor zit er toch teveel tijd en geld in al.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:27 schreef Dementor het volgende:
Ik heb het idee dat ze naar believen zo de stekker eruit trekken of je urenlang naar herhalingen laten kijken.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:29 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik vind het al best als overal maar camera's hangen, dan maakt het niet zoveel uit wat ze uitzenden want dan kun je de rest ook bekijken, een soort "the making of the making of"
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:29 schreef Marrije het volgende:
Waar is Mera, wat duidelijkheid zou fijn zijn.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:31 schreef Gert het volgende:
Mera brengt voorlopig even niets meer naar buiten uit zichzelf.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik kan het je niet vertellen. Wacht maar gewoon geduldig op wat komen gaat, ik weet het ook niet.![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
ben zelf ook weinig meer betrokken want einde vakantie.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Is er hier wat te doen?Ik verveel me. Moet heel mn huis nog opruimen maar geen zin.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:10 schreef Copycat het volgende:
Kun je niet achter wat antwoorden op prangende vragen komen over StudioVlemmix?
Persbericht schrijven? Of hier wat namen van meewerkende B- en CNers laten vallen?
Iets! Throw me a bone, here!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, dat kan. Maar ga ik niet doen. Pas als Vlemmix dat zelf aangeeft. Ben het een beetje beu
om aan de ene kant mijn best te doen om vragen te beantwoorden en daar aan de andere kant
op afgerekend te worden. Komt tijd, komt nieuws.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
Je weet toch hoe het hier werkt? Zo ging het ook met TBO, zo gaat het nu met SV en ook een
volgend project zal zo gaan op FOK!. En je kan het mensen niet bepaald kwalijk nemen dat ze volop
vragen hebben, gezien het Hosannageluid van het begin en de doodse stilte van nu ... een paar
dagen voor D-Day.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb het niet eens over mensen op FOK![]()
Ik vind het hier gezellig, en juist leuk dat iedereen zoveel vraagt, begrijp me niet verkeerd.![]()
Had alleen niet zoveel moeten zeggen, beetje dom ook want ik had kunnen weten dat er nooit
wat vast staat als je met Johan werkt.![]()
Vandaar dus ook. Vind het supercool dat men zo geïnteresseerd is, echtwaar.
Maar het is niet aan mij om voortijdig uitspraken te doen, ook al brandt het op mijn lippen.
En zelfs al doet Johan dat wél. Het is en blijft zijn project.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:25 schreef Laysa het volgende:
Ach je bent gewoon wat over enthousiast...daar is helemaal niks mis mee....daar zouden wat meer mensen van moeten zijn op deze wereld
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
Duidelijk.
Wel jammer, want ik ben wel benieuwd naar wat opgelichte tipjes van sluiers, maar ik snap
dat je even je kaken op elkaar houdt.
Voor je het weet zeg jij A en denkt Johan de volgende dag weer Z.
Maar als het te hard op je lippen brandt ... mijn PM staat altijd open.
Zo sociaal ben ik dan ook wel weer.
Mwah ik zie het ook meer als een werktitel, puur omdat een bedrijfje van Johan zo heet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:41 schreef Stefan het volgende:
Overigens Dementor, was de naam Studio Vlemmix ook bij jou bekend?
Heb je dus geen klote aan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mera krabbelde al terug over de naam. Alles kan veranderen zei ze.
Dat verhaal over Joran kennen we nu wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou dat raar zijn? Als veel inderdaad om Johan zelf draait, dan kan hij er binnen een mum van tijd flauw van worden. Het zijn zijn spullen, zijn camera's, zijn huis. Of hij krijgt weer iets anders in zijn kop.
Kan allemaal.
Inderdaad. En verder kan ik me bijna niet voorstellen dat Jaap voor niets zal werken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat verhaal over Joran kennen we nu wel.
Jaap zal met iets nieuws moeten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |