Jij hebt je baan voor een deel aan Bram te danken, die mag je dus niet bijten he.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:47 schreef Dementor het volgende:
Vervloekt zijn die bunkerbazen, de parasieten van deze streek en den Johan in het bijzonder.
Het is een goddeloze doerak die Johan met zijn lange zwarte manen ist den duvel gelijk , wanneer hij in de buurt is bent ge uw leven niet zeker.
Om nog te zwijgen over haven en goed.
Zelfs de grendels voor de val deuren houden hem niet tegen.
Ach here wie zal ons kunnen verlossen van zulke kwelgeesten ??
Une godslastelijke bandiet das zeker maar bedenk wel Hoogmoed komt voor den val.
Dat kan wel zijn dorpsheer maar voorlopig trek HIJ zich daar niks van aan.
Als jongeling deugde die al niet altijd tegen het geheur in ge zag ut toen al aankomen dat tie een deugniet zou worde!
Er valt hem ook niets te verwijten wat mij betreft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:50 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Jij hebt je baan voor een deel aan Bram te danken, die mag je dus niet bijten he.
idd, we wachten afquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er valt hem ook niets te verwijten wat mij betreft.
En ja Bram heeft even geholpen, diploma's en certificeringen deden de rest.
Ze kunnen zeggen wat ze willen maar hij heeft het hem wel mooi geflikt.
Dat zie ik ze daar nu nog niet doen.
Ik vond TBO helemaal niet slecht, vond het knap dat ze met zo weinig middelen zoveel gedaan hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:38 schreef Marrije het volgende:
Oh, zonder twijfel, het kan veeeeel slechter dan TBO. Ik vond TBO ook niet echt slecht trouwens, er kan wel veel aan verbeterd worden, maar als je het ziet als een pilot dan was het niet barslecht.
Waarschijnlijk zijn ze in onderhandeling met een mediapartner die alles naar buiten gaat brengen, en willen ze vantevoren niet teveel lekken. Dat verklaart ook Mera's radiostiltequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn. Er is nog helemaal geen buzz, niemand heeft nog info, zelfs de naam Studio Vlemmix is niet officieel. Alleen de startdatum en Jaap zijn bevestigd.
enjoy media?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze in onderhandeling met een mediapartner die alles naar buiten gaat brengen, en willen ze vantevoren niet teveel lekken. Dat verklaart ook Mera's radiostilte.
Denk maar eerder aan nieuwssites, communities en forums zoals VOL, Nowlive, Goldenpage en FOK.quote:
hmm, nou ja, maakt niet echt veel uit voor mij welk forum erbij betrokken gaat worden, t wordt toch wel op fok besprokenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Denk maar eerder aan nieuwssites, communities en forums zoals VOL, Nowlive, Goldenpage en FOK.
Zou wel een baantje voor hem zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:18 schreef Maanvis het volgende:
De kogel is door de kerk:
http://www.jobtrack.nl/jobtrack/JobOpeningDisplayPage.aspx?page=1&jonr=1994378&from=6
Johan Vlemmix ziet dit als een buitenkans en richt zich nu volledig op andere zaken.
Ik verwacht binnenkort wel een persbericht hierover.
Een week geleden zei Mera nog dat Johan niet in platforms gelooft. Ben wel benieuwd welke platforms dan, trek je met GP en VOL zoveel kijkers?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze in onderhandeling met een mediapartner die alles naar buiten gaat brengen, en willen ze vantevoren niet teveel lekken. Dat verklaart ook Mera's radiostilte.
Voor maximaal ¤ 2.338,64 bruto per maandquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou wel een baantje voor hem zijn.
De hele dag in de buurt van de koningin en af en toe Maxima die langskomt
Als t leuk genoeg is zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm, nou ja, maakt niet echt veel uit voor mij welk forum erbij betrokken gaat worden, t wordt toch wel op fok besproken
Niet zoveel kijkers, maar Wel trouwe kijkers die niet zeikenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Een week geleden zei Mera nog dat Johan niet in platforms gelooft. Ben wel benieuwd welke platforms dan, trek je met GP en VOL zoveel kijkers?
Johan zou nog geld méénemen volgens mijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor maximaal ¤ 2.338,64 bruto per maand
ik dacht in de weekquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor maximaal ¤ 2.338,64 bruto per maand
Wel eens op VOL gelezen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet zoveel kijkers, maar Wel trouwe kijkers die niet zeiken. Enne, goede schijnbeweging van Mera toch
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |