Drink Bonnie onder de tafel, dat wordt een zaterdagavond-hitquote:
Geniaalquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Drink Bonnie onder de tafel, dat wordt een zaterdagavond-hit.
Dat verhaal gaat voor zo'n beetje iedere onderneming op.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:23 schreef Maanvis het volgende:
Zo te zien heeft die Ripley wel verstand van zaken
Bonnie drinkt niet meer. Geen druppel , alleen nog koffiequote:Op maandag 26 oktober 2009 16:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Drink Bonnie onder de tafel, dat wordt een zaterdagavond-hit.
Ha, dan win ik dus meteen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bonnie drinkt niet meer. Geen druppel , alleen nog koffie
Jij wordt ook niet betaald?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goedscorende televisie aan het maken, met weinig middelen
Het enige dat Ripley moet doen is Rob Geus naar een Engelse cursus sturen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:23 schreef Maanvis het volgende:
Zo te zien heeft die Ripley wel verstand van zaken
Dat wordt toch door 625TV geproduceerd? Die zijn groot geworden door ranzige tv-programma's te maken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het enige dat Ripley moet doen is Rob Geus naar een Engelse cursus sturen.
Nee, heb het over Red Mijn Vakantie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wordt toch door 625TV geproduceerd? Die zijn groot geworden door ranzige tv-programma's te maken.
O, dat ken ik niet. Is dat met Alberto?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, heb het over Red Mijn Vakantie.
Zijn dat niet van die types die denken dat ze voor ¤ 200,= pp een week in een all-inclusive in Turkije kunnen zitten (incl. vlucht) en dan verbaasd zijn dat het hotel geen 5 sterren restaurant heeft?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, dat ken ik niet. Is dat met Alberto?
Ja en met Rob Geus. Leuke televisie. Een vrouw heeft een gehandicapte tweeling, is al 10 jaar niet op vakantie gegaan, heeft gespaard en waar gaat ze naartoe? Naar Salou, midden tussen de jongerenflats en tussen de disco's.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, dat ken ik niet. Is dat met Alberto?
Er is altijd veel kritiek op Alberto maar ik mag 'm wel met z'n Noordkaap Producties. Doet-ie best goed.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja en met Rob Geus. Leuke televisie. Een vrouw heeft een gehandicapte tweeling, is al 10 jaar niet op vakantie gegaan, heeft gespaard en waar gaat ze naartoe? Naar Salou, midden tussen de jongerenflats en tussen de disco's.
Maar vooral leuk om te zien hoe schofterig de reisleiders zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |