Ik ben net als jullie een TBO-watcher, alleen kan ik rechtstreels Vlemmix bellen als FP journalist.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah okee, je houdt ons dus vrijwillig op de hoogte.
In de zin dat Johan er niet op inging?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jaap is niet aan mij bevestigd, dat was 538 ofzo toch. Heb Jaap wel genoemd gisteren en dat is niet ontkent.
Ik dnek dat die naamsberuchtheid niet echt een boost zal gevenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:39 schreef Stefan het volgende:
Het gaat Studio Vlemmix heten maar de url bevat Johans volledige naam vanwege naamsbekendheid
Waarop Johan dan toch vrij warrig blijft en vooral onduidelijk. Afijn we zullen wel zien, ik maak zondag er nog maar niet voor vrijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ben net als jullie een TBO-watcher, alleen kan ik rechtstreels Vlemmix bellen als FP journalist.
So truequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hangt er echt vanaf of het gebodene verteerbaar is. Er ís een ondergrens aan wat een mens aankan... misschien scheld ik wel alleen maar een week in de COS en zie je me dan niet meer
100.000 kijkersquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
De streams zullen wel werken, waar we het NU over hebben is dataverkeer.Dus laten we het verder dataverkeer zeggen en de kosten daarvan.
Dat zal niet goedkoop zijn, aangezien Vlemmix rekent/hoopt op 100.000 kijkers tegelijk.
Johan, we weten dat Jaap meedoet, wie doen er nog meer mee?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
In de zin dat Johan er niet op inging?
Dat is ook een antwoord, namelijk: Jaap doet niet mee.
Anders zou hij zéker enthousiast op je voorzetje in zijn gehaakt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
We wíllen allemaal zo graag hè. Maar als je naar de feiten kijkt, moeten we denk ik concluderen dat zelfs een chaotische klunzige kick-off (die nog wel amusant kan zijn) er niet inzit.
Tegelijk! Da's dus kans op meerquote:
Daar hoopt hij op hè. Dat mag natuurlijk.quote:
Maar de verstokte DGK kijkers zullen het leuk vinden hem weer eens te zien en zullen benieuwd zijn hoe hij het nou eigenlijk echt doet. Want leuke showtjes weggeven kon hij wel in DGK.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Johan, we weten dat Jaap meedoet, wie doen er nog meer mee?
Kan ik nog niet veel overzeggen
Je kunt toch wel 1 naam erbij zeggen
Nou, bijvoorbeeld Marijke Sterreporter van Man Bijt Hond.
Bovendien vind ik Jaap verre van een boeiende BN'er. Hij is niet voor niks overal afgewezen in omroepland.
De vraag is meer, wat komt er verder dan Jaap. Stel dat Jaap 1 uur per week is, dan hebben we n og 6x24+23 uur te gaan in SV.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |