Maar je gaat toch wel SV's schrijven? Dat is te zeggen, áls er wat te schrijven valt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het inside nieuws wel missen. Zoals ik begreep gaat Cc er ook niet heen. Houden we Dotty en Mera over?
Da's ook het enige concrete ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En in iedergeval is dit sub-forum er al.
Ja, maar er wordt nog gewerkt aan de streams.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huh? Alle programma's waren toch al klaar, volgens Johan?
Dat hangt er echt vanaf of het gebodene verteerbaar is. Er ís een ondergrens aan wat een mens aankan... misschien scheld ik wel alleen maar een week in de COS en zie je me dan niet meerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je gaat toch wel SV's schrijven? Dat is te zeggen, áls er wat te schrijven valt.
sterker nog...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar er wordt nog gewerkt aan de streams.
Je kunt het hiermee vergelijken: De schaatsbaan is er, de schaatsen zijn geslepen, de pannen zitten vol erwtensoep, er is publiek en er zijn sterren als Van Benthum en Johan Olaf Koss overgekomen, alleen op dit moment vriest het nog niet en ligt er nog geen ijs.
Zonder streams geen programma's en zonder programma's geen sponsor.
Denk je nou echt dat men daar zo lang aan moet sleutelen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar er wordt nog gewerkt aan de streams.
Je kunt het hiermee vergelijken: De schaatsbaan is er, de schaatsen zijn geslepen, de pannen zitten vol erwtensoep, er is publiek en er zijn sterren als Van Benthum en Johan Olaf Koss overgekomen, alleen op dit moment vriest het nog niet en ligt er nog geen ijs.
Zonder streams geen programma's en zonder programma's geen sponsor.
Dat heeft ie wel. Heeft ie ook bevestigd. Vrijwilligers moeten nu de boel opstarten, met sponsors kunnen er straks ook mensen betaald gaan worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:59 schreef FANN het volgende:
misschien heeft Flemmy helemaal geen sponsors nodig of vrijwilligers?
Tuurlijk niet hè.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat men daar zo lang aan moet sleutelen?
Volgens mij komt ie nooit klaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:20 schreef Gert het volgende:
Het lijkt me echt stug dat de talkshow met Jaap "klaar" is hoor.
Maar goed... je hoort van alle kanten weer andere dingen.
Yes sir!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk niet hè.
Als écht alles in de startblokken stond, en de 'sterren' bereid gevonden waren om op te draven, dan neem je KPN-streams en ben je binnen een uur in de lucht.
Ik heb het naast het technische gedeelte ook over het kostenplaatje. Er zijn zowel dure als goedkope oplossingen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat men daar zo lang aan moet sleutelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |