Dat was het eerste dat ik deed. Er stond zo van:quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:51 schreef jitzzzze het volgende:
Omdat je zelf niet het bordje bij de halte ging lezen is de hele RET kut?
Daar moest je toch heen? Wat is nou je klacht?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:54 schreef MB23 het volgende:
[..]
Dat was het eerste dat ik deed. Er stond zo van:
straatnaam
straatnaam
straatnaam
Slinge.
![]()
Het mooie is ook dat die metro's dus wel gewoon reden, maar die borden waren gewoon leegmaarja, kostbare tijd verloren voor het leren van mn tentamen overmorgen
![]()
Dan zijn controleurs pimps?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:56 schreef Kevincy het volgende:
Het zijn toch ook hoeren, je betaald om er in te mogen om een stukje te rijden...
Dat zou wel in een keer het personeelstekort oplossenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:58 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Dan zijn controleurs pimps?
Nah, dat is te veel eer voor ze.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:00 schreef reetveter het volgende:
sowieo r.e.t. kankerkondoekoe's. Ik zweer ze zijn altijd undercover enzo, ma maakt nie uit vriend. Soms fittii 1 tegen 3 ik pak iedereen kk ik sweer.
Daar moest ik inderdaad heen, maar daar gingen we dus niet naartoequote:Op maandag 26 oktober 2009 15:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar moest je toch heen? Wat is nou je klacht?
Ik betaal niet, studentenkaart ts is studentquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:56 schreef Kevincy het volgende:
Het zijn toch ook hoeren, je betaald om er in te mogen om een stukje te rijden...
Je bent gepwnd door de buschauffeur omdat je zelf te lui was om het bordje goed te lezenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:02 schreef MB23 het volgende:
[..]
Daar moest ik inderdaad heen, maar daar gingen we dus niet naartoeIk moest blijkbaar bij zo'n halte overstappen op de bus, maarja, dat zei die lul er natuurlijk niet bij
![]()
[..]
Ik betaal niet, studentenkaart ts is student
Member of Blackbandanacrewquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:00 schreef reetveter het volgende:
sowieo r.e.t. kankerkondoekoe's. Ik zweer ze zijn altijd undercover enzo, ma maakt nie uit vriend. Soms fittii 1 tegen 3 ik pak iedereen kk ik sweer.
tramconducteurquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent gepwnd door de buschauffeur omdat je zelf te lui was om het bordje goed te lezen
Je blijft gepwnd..quote:
quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:00 schreef reetveter het volgende:
Probeer er maar overheen te praten, strontjong. Je probeert deze conducteur de schuld te geven van je eigen falenquote:
Nee hoor, op die borden staan een aantal haltes waar de tram langs gaat. Als laatst stond Slinge. Daar is hij niet langsgeweest, en het is dus (logisch) ook niet de laatste halte. Waarom zetten ze het er dan onder?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Probeer er maar overheen te praten, strontjong. Je probeert deze conducteur de schuld te geven van je eigen falen
Sow hé daar moet je blij mee zijn, als 't aan mij lag was ik nu in Spanje hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef MB23 het volgende:
Maarja, ik heb weer een stuk van Rotterdam gezien
Spanjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:27 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Sow hé daar moet je blij mee zijn, als 't aan mij lag was ik nu in Spanje hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |