Ik denk dat dat wel duidelijk is na dit topicquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:26 schreef First het volgende:
En nee ik heb niet naar zijn username gevraagd en die van mij ook niet gegeven.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:26 schreef First het volgende:
ekker chick van administratie wegjaagde.
Tenzij je een collega met alzheimer hebt die denkt dat hij het topic zelf gemaakt heeft.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel duidelijk is na dit topic!
Inderdaad, die sociale werkplaats lijkt nu wel heel waarschijnlijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel duidelijk is na dit topic!
Heb je je om laten bouwen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:27 schreef zovty het volgende:
Op mijn werk denken ze dat ik yvonne ben. Dus heb ik respect!
Nee het is een automatiserings bedrijf en als ik eerlijk zijn is 90% van de mensen die er werkt sociaal gestoord.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:26 schreef Airlocker het volgende:
Wow, op de sociale werkplek mag je dus écht fokken.
Waarom dat dan weerquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Inderdaad, die sociale werkplaats lijkt nu wel heel waarschijnlijk
Pics.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:26 schreef First het volgende:
Ik zat dus net op werk even wat te internetten ga ik naar fok! frontpage om een klein beetje nieuws te lezen, gaat er een collega achter mij staan en zegt heb jij ook een account op fok!?
Ik zeg dus ja zegt hij ik ook en nu kan hij maar niet stoppen met tegen mij te praten alsof we op fok zitten
Klacht: collega die praat alsof we op fok zitten en daarmee een lekker chick van administratie wegjoeg.
En nee ik heb niet naar zijn username gevraagd en die van mij ook niet gegeven.
Als je nou BrandX zei, dan had je gewoon een man kunnen blijven....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |