SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
Op de meeste sites zie ik dat er toch al wel hele kleintjes inzitten. Dus denk dat het wel mag. Al lees ik op sommige sites wel met een speciaal stuk erbij in.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:05 schreef Deepfreeze het volgende:
Nicole,
Ik heb een SSC van http://www.lilababy.nl/.Ze zitten in Glanerbrug, dus die konden we makkelijk even ter plekke passen. Maar ik geloof dat ze wel adviseerde dat kindje al wat zelf moeten kunnen zitten. Dus 6+maand ofzo.
Zag dat ze ook op een Beurs in Enschede staan (http://www.oudersnatuurlijk.nl ) op 15 november.
Ik zou hem morgen even mee kunnen nemen?
dan zijn we nu natuurlijk heel nieuwsgierig wat je gevonden hebtquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:04 schreef MeNicole2 het volgende:
Maar dankzij de link uit vorige topic heb ik de draagdoek gevonden die ik zochtEentje waar R ook mee wil dragen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:20 schreef p_iglet het volgende:
[..]
dan zijn we nu natuurlijk heel nieuwsgierig wat je gevonden hebt
Leuk! Da's misschien ook wel wat voor N.!quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:22 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze maar dan word de legerstof in iets andere kleur want ze hebben deze niet meer!!
ja vanavond gaan we iets anders proberen. Maar dan is Leander er niet dus goed passen wil dan nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:48 schreef Ca.ra het volgende:
Misschien een andere knooptechniek gebruiken als de doek te kort is? (ik roep ook maar wat...)
Mannen zijn ook anders gebouwd dan vrouwen, en knopen bij een ander is altijd moeilijker.Zodra Leander zijn nek omhoog kan houden kan hij in de mei tai. Als hij dan bij R. op de rug gaat heeft die ook nog zijn handen vrij om met Mikael te stoeienquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:45 schreef MeNicole2 het volgende:
R vind de draagdoek wel heel makkelijk. Maar als Mikael erbij is loopt ie alleen maar te stoeien met hem dus kan de draagdoek niet. En als Mikael er niet bij is wil ie best dragen maar ik krijg de doek niet goed bij hemDie van Tex is te kort en de bamboe lukt me niet bij hem.
Leander is al heel sterk in zijn nek dus ik denk dat ie dat al wel aankan. Maar we kijken wel. Als het nog niet kan laten we hem (niet Leander) nog even in de kast hangenquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:58 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Mannen zijn ook anders gebouwd dan vrouwen, en knopen bij een ander is altijd moeilijker.Zodra Leander zijn nek omhoog kan houden kan hij in de mei tai. Als hij dan bij R. op de rug gaat heeft die ook nog zijn handen vrij om met Mikael te stoeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |