Zo zeg.... Wat ik vrijdag toch weer meegemaakt heb... Ok...
Ik liep dus (had net een Magic the Gathering Fatpack gekocht @ mijn favo gamestore en deze in mijn rugzak gestopt die ik over 1 schouder tilde) terug naar huis door de stad.... en ineens werd ik staande gehouden door 3 getinte medelanders...
Mocro1: "Wat heb jij in die tas swa??"
TS; " Gaat je niks aan"
Dus ik maakte aanstalten om door te lopen, sprong er ineens een andere voor mij.... (

!!!)
Mocro2: "Geef hier die tas!!!"
En hij greep die tas zo van mijn schouder (wtf hoe onbeschoft kun je zijn) en begon er in te kijken...
Mocro2: "Wat ies diet nou weer???"
Mocro1: "Lijkt wel warcraft kaarten ofzo (

!!!!)
TS : Eeuh dat zijn Magic kaarten en.... "
En toen begonnen ze wat pakjes open te scheuren en te kijken welke kaarten er in zaten(echt mijn god wat een brutaliteit)
Mocro3: "Lotus Cobra... wat ies diet nou weer"
TS: "Niet kapotscheuren neeee.... die staat op 20 euro!!!!"
Maar het was al te laat... ze begonnen ineens voor mijn ogen kaarten kapot te scheuren totdat er een confetti van wat ooit magic kaarten waren op de grond voor mij lag... en toen... hield ik het niet meer uit....
Ik stond op en liep naar een van die mocro's en duwde deze vervolgens tegen de ruit van een slagerij (die mensen keken binnen toe maar door mijn woede maakte dit mij helemaal niks meer uit!). Ik haalde uit en als een bokser die zijn tegenstander in de touwen gedreven had sloeg ik zolang en zo hard tot ie neer viel....
De andere mocro's hebben dit natuurlijk gezien en eentje stond al op de hoek met zijn mobieltje zijn maatjes te bellen maar die andere stond in vechthouding klaar... Dit was een iets lastiger gevecht dan ik normaal gewend ben maar natuurlijk niet heel lastig voor de TS

Hij haalde uit en ik ontweek zijn slag maar tegenlijkertijd stuurde ik een knietje naar zijn nierstreken...
deze voelde hij wel degelijk dus hij greep met beide handen naar zijn nier terwijl ik hem vervolgens neerhaalde door wat vuisten op zijn gezicht te planten... (zonder dekking is zo een gezicht makkelijk te raken

)
De telefonerende mocro zei na het showspel dat de TS hier zomaar eventjes liet zien :
" JE BENT DOOD!!!"
en sprinte vervolgens weg...
Klacht: Mijn magic kaarten kapot door debielen die er niks van begrijpen