Dat zeg ik. Ik word gek van dat soso lobi gezeik op twitter.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Haten is verlaten, maar FB is een dikke fail.
De nederlandse scene heeft wat meer haat nodig. Al dat batti-boi gedrag. We moeten weer eens een clash als Def-P - Extince , of Extince - Brain krijgen. Oftwel Extince moet weer in de ring springen.
Met het woord 'haters' bedoelde ik ook niet zozeer dat iemand zijn haat uit op een rapper/rapgroep, meer dat het vrij negatief is hier allemaal, terwijl je toch 3 redelijke rappers opnoemt. FB heeft mij JUIST gebracht wat ik ervan verwachtte, niks teleurgesteld. Mag ik vragen wat jij precies verwacht had van ze?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zie jij iemand zeggen dat hij ze haat? Nee. Kraantje en Fresku vind ik dope. Maar FB heeft mij teleurgesteld had er veel meer van verwacht.
Ieder zijn mening natuurlijk. Maar ik vind dat dus van niet. Het zijn 3 goede rappers. Typhoon vind ik echt top! En dat had een perfecte combinatie moeten zijn. Maar dat is helaas niet zo gebleken.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:41 schreef Jiveje het volgende:
[..]
Met het woord 'haters' bedoelde ik ook niet zozeer dat iemand zijn haat uit op een rapper/rapgroep, meer dat het vrij negatief is hier allemaal, terwijl je toch 3 redelijke rappers opnoemt. FB heeft mij JUIST gebracht wat ik ervan verwachtte, niks teleurgesteld. Mag ik vragen wat jij precies verwacht had van ze?
Ik vroeg wat je dan had verwacht?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ieder zijn mening natuurlijk. Maar ik vind dat dus van niet. Het zijn 3 goede rappers. Typhoon vind ik echt top! En dat had een perfecte combinatie moeten zijn. Maar dat is helaas niet zo gebleken.
Ik zie het nu ja, overheen gelezen sorry. Betere tekst, Betere beats, ik weet niet het spreekt me echt totaal niet aan!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:03 schreef Jiveje het volgende:
[..]
Ik vroeg wat je dan had verwacht?
Yep, dank u zeer.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:06 schreef henriko het volgende:
Jiveje, nederhoppers.nl, is dat jouw site? Ziet er vet uit.
Nee want dan krijg je wat gebrabbel terug van een totaal oninteressante mongool en heb je nog niks. Kempiquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Typhoon past gewoon binnen FB. Hij moet over meer drum 'n bass beats rappen en dat mis je gewoon op Colucci. Plus de beats zijn gewoon niet zo hard.
Extince versus Kempi zou wel cool zijn.
quote:[url=http://www.statemagazine.nl/state.php/article?data[articleid]=6423]http://www.statemagazine.nl/state.php/article?data[articleid]=6423[/url]
Jij vind rosco een slechtere rapper dan kempi?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Begin maar met lachen.
Kempi slecht vinden en dan als nickname ee nog slechtere rapper hebben. Roscovitch, laat me niet lachen.
Kempi is dan misscjien een simpele ziel, maar wel een goede rapper.
Ja, jij nietquote:Op woensdag 11 november 2009 09:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij vind rosco een slechtere rapper dan kempi?
Nee ik vind rosco echt stukken beter, ook live stukken beter dan kempi, heb ze beiden gezien en kempi was echt om te huilen.quote:
Rosco heeft geen eens een zachte g? Hij heeft een Nijmeegs accent. En in tegen stelling tot kempi kun je wel verstaan wat rosco zegt.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind sowieso rappers met een zachte g volkomen kut, Extince is wat dat betreft randje. Er loopt ook zo'n dwaas vaak bij Djiggy Dje.... Tenshun. Alsjeblieft zeg flikker lekker op naar limbo land met je gewauwel.
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bitch fight en dan zelf de bitch uit gaan hangen. Als je kwaliteit wil moet je zelf je best maar doen. Wij kunnen niet voor jou bepalen wat jij wil. De een vind Kempi goed, de ander Roscovitch. Zoek gewoon zelf wat op het internet joh.
Haha, en wel aan die kleuter vragen of ze je willen helpen omdat je een digibeet bent en je niet je spulletjes kan vinden. Dikke vinger voor jou.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:18 schreef Drive-r het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag niet wat voor muziek ik moet kopen, ik woon enkel in het buitenland en zoek een online winkel die tenminste wat nederhop titels in huis heeft, de meeste hebben vrij weinig.
Mijn punt was dat die hele discussie over Kemp of Rosco niemand interesseert behalve jullie twee kleuters.
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Haha, en wel aan die kleuter vragen of ze je willen helpen omdat je een digibeet bent en je niet je spulletjes kan vinden. Dikke vinger voor jou.
Bovendien is een forum toch om over dingen te discussieren? Dit topic is al een tijd redelijk dood, dus wat maakt het uit dat er een 1 op 1 discussie komt.
Succes met zoeken ouwe. Ik zou gewoon op de sites van de diverse artiesten kijken en Nlhiphop.nl, hiphopinjesmoel.nl in de gaten houden voor vers bloed.
Nou opbokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |