abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74426680
quote:
Op donderdag 5 november 2009 16:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Haten is verlaten, maar FB is een dikke fail.

De nederlandse scene heeft wat meer haat nodig. Al dat batti-boi gedrag. We moeten weer eens een clash als Def-P - Extince , of Extince - Brain krijgen. Oftwel Extince moet weer in de ring springen.
Dat zeg ik. Ik word gek van dat soso lobi gezeik op twitter.
pi_74426816
quote:
Op donderdag 5 november 2009 16:01 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Zie jij iemand zeggen dat hij ze haat? Nee. Kraantje en Fresku vind ik dope. Maar FB heeft mij teleurgesteld had er veel meer van verwacht.
Met het woord 'haters' bedoelde ik ook niet zozeer dat iemand zijn haat uit op een rapper/rapgroep, meer dat het vrij negatief is hier allemaal, terwijl je toch 3 redelijke rappers opnoemt. FB heeft mij JUIST gebracht wat ik ervan verwachtte, niks teleurgesteld. Mag ik vragen wat jij precies verwacht had van ze?
pi_74429668
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:41 schreef Jiveje het volgende:

[..]

Met het woord 'haters' bedoelde ik ook niet zozeer dat iemand zijn haat uit op een rapper/rapgroep, meer dat het vrij negatief is hier allemaal, terwijl je toch 3 redelijke rappers opnoemt. FB heeft mij JUIST gebracht wat ik ervan verwachtte, niks teleurgesteld. Mag ik vragen wat jij precies verwacht had van ze?
Ieder zijn mening natuurlijk. Maar ik vind dat dus van niet. Het zijn 3 goede rappers. Typhoon vind ik echt top! En dat had een perfecte combinatie moeten zijn. Maar dat is helaas niet zo gebleken.
All good things are wild and free.
pi_74429750
Tastic! Die man komt eraan!

Deze tracks zijn ook rustig.

[ Bericht 27% gewijzigd door henriko op 05-11-2009 19:19:43 (Nog een track erbij gezet) ]
pi_74431377
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:14 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ieder zijn mening natuurlijk. Maar ik vind dat dus van niet. Het zijn 3 goede rappers. Typhoon vind ik echt top! En dat had een perfecte combinatie moeten zijn. Maar dat is helaas niet zo gebleken.
Ik vroeg wat je dan had verwacht?
pi_74431457
Jiveje, nederhoppers.nl, is dat jouw site? Ziet er vet uit.
pi_74431632
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:03 schreef Jiveje het volgende:

[..]

Ik vroeg wat je dan had verwacht?
Ik zie het nu ja, overheen gelezen sorry. Betere tekst, Betere beats, ik weet niet het spreekt me echt totaal niet aan!
pi_74432145
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:06 schreef henriko het volgende:
Jiveje, nederhoppers.nl, is dat jouw site? Ziet er vet uit.
Yep, dank u zeer.
pi_74443240
Typhoon past gewoon binnen FB. Hij moet over meer drum 'n bass beats rappen en dat mis je gewoon op Colucci. Plus de beats zijn gewoon niet zo hard.

Extince versus Kempi zou wel cool zijn.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 9 november 2009 @ 20:36:33 #60
279320 Voorbij
Ik laat het maar.
pi_74553001
Voor Fresku & Fakkelbrigade. Er word van veel kanten gehaat op FB- niets persoonlijks, maar ze worden pas goed als je goed naar de teksten luistert.
Niets persoonlijks!
pi_74577072
Heb de Fakkelbrigade - Levensgroot clip maar verwijderd, wachten op de Top Notch release.

[ Bericht 72% gewijzigd door Jiveje op 10-11-2009 17:19:35 ]
pi_74578483
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 08:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Typhoon past gewoon binnen FB. Hij moet over meer drum 'n bass beats rappen en dat mis je gewoon op Colucci. Plus de beats zijn gewoon niet zo hard.

Extince versus Kempi zou wel cool zijn.
Nee want dan krijg je wat gebrabbel terug van een totaal oninteressante mongool en heb je nog niks. Kempi Vind iemand hem hier goed? Ik lach je echt uit in je gezicht dan.
quote:
[url=http://www.statemagazine.nl/state.php/article?data[articleid]=6423]http://www.statemagazine.nl/state.php/article?data[articleid]=6423[/url]

Kijk dit interview bewijst weer hoe fokking dom hij is, Kempi is echt de enige rapper in NL en buitenland die ik haat kan je nagaan hoe irritant ie is.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_74581459
Wat je ook over kempi vind, die laatste 101 sessie van hem was dope.
pi_74595858
Begin maar met lachen.
Kempi slecht vinden en dan als nickname ee nog slechtere rapper hebben. Roscovitch, laat me niet lachen.
Kempi is dan misscjien een simpele ziel, maar wel een goede rapper.
pi_74595892
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Begin maar met lachen.
Kempi slecht vinden en dan als nickname ee nog slechtere rapper hebben. Roscovitch, laat me niet lachen.
Kempi is dan misscjien een simpele ziel, maar wel een goede rapper.
Jij vind rosco een slechtere rapper dan kempi?
pi_74598732
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:44 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Jij vind rosco een slechtere rapper dan kempi?
Ja, jij niet
pi_74599075
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ja, jij niet
Nee ik vind rosco echt stukken beter, ook live stukken beter dan kempi, heb ze beiden gezien en kempi was echt om te huilen. Rosco weet hoe hij het publiek moet vermaken.
pi_74599231
Ik vind sowieso rappers met een zachte g volkomen kut, Extince is wat dat betreft randje. Er loopt ook zo'n dwaas vaak bij Djiggy Dje.... Tenshun. Alsjeblieft zeg flikker lekker op naar limbo land met je gewauwel.
pi_74601630
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind sowieso rappers met een zachte g volkomen kut, Extince is wat dat betreft randje. Er loopt ook zo'n dwaas vaak bij Djiggy Dje.... Tenshun. Alsjeblieft zeg flikker lekker op naar limbo land met je gewauwel.
Rosco heeft geen eens een zachte g? Hij heeft een Nijmeegs accent. En in tegen stelling tot kempi kun je wel verstaan wat rosco zegt.
pi_74602386
Bitch fight

Niemand nog een idee gehad over waar ik goed online nederhop kan bestellen? Iemand moet toch weten wie de beste selectie heeft, of wordt hier enkel gedownload?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_74603665
Bitch fight en dan zelf de bitch uit gaan hangen. Als je kwaliteit wil moet je zelf je best maar doen. Wij kunnen niet voor jou bepalen wat jij wil. De een vind Kempi goed, de ander Roscovitch. Zoek gewoon zelf wat op het internet joh.
pi_74604318
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bitch fight en dan zelf de bitch uit gaan hangen. Als je kwaliteit wil moet je zelf je best maar doen. Wij kunnen niet voor jou bepalen wat jij wil. De een vind Kempi goed, de ander Roscovitch. Zoek gewoon zelf wat op het internet joh.

Ik vraag niet wat voor muziek ik moet kopen, ik woon enkel in het buitenland en zoek een online winkel die tenminste wat nederhop titels in huis heeft, de meeste hebben vrij weinig.

Mijn punt was dat die hele discussie over Kemp of Rosco niemand interesseert behalve jullie twee kleuters.
pi_74604437
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:18 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik vraag niet wat voor muziek ik moet kopen, ik woon enkel in het buitenland en zoek een online winkel die tenminste wat nederhop titels in huis heeft, de meeste hebben vrij weinig.

Mijn punt was dat die hele discussie over Kemp of Rosco niemand interesseert behalve jullie twee kleuters.
Haha, en wel aan die kleuter vragen of ze je willen helpen omdat je een digibeet bent en je niet je spulletjes kan vinden. Dikke vinger voor jou.

Bovendien is een forum toch om over dingen te discussieren? Dit topic is al een tijd redelijk dood, dus wat maakt het uit dat er een 1 op 1 discussie komt.

Succes met zoeken ouwe. Ik zou gewoon op de sites van de diverse artiesten kijken en Nlhiphop.nl, hiphopinjesmoel.nl in de gaten houden voor vers bloed.

Nou opbokken.
pi_74604697
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Haha, en wel aan die kleuter vragen of ze je willen helpen omdat je een digibeet bent en je niet je spulletjes kan vinden. Dikke vinger voor jou.

Bovendien is een forum toch om over dingen te discussieren? Dit topic is al een tijd redelijk dood, dus wat maakt het uit dat er een 1 op 1 discussie komt.

Succes met zoeken ouwe. Ik zou gewoon op de sites van de diverse artiesten kijken en Nlhiphop.nl, hiphopinjesmoel.nl in de gaten houden voor vers bloed.

Nou opbokken.

Na 3 pogingen nog steeds niet begrijpend kunnen lezen...

Iemand die mijn vraag wel snapt?
pi_74604786
Kempi
Rosco
Ze zijn allebei kankerslecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')