Site is plat gebombadeerd zie ik, heb hem voor je geupload: http://rapidshare.com/files/327897999/Jawat__-_Computercrash.zipquote:
tering zeg, wat voel ik me nu toch een misgunnerquote:Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef Milou__ het volgende:
Ik vind dat je een heel goed punt aankaart met de Exter,quote:Op woensdag 23 december 2009 10:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vroeger beste jongens en meisjes, had je alleen Osdorp Posse. Op een gegeven moment kwam daar een frisse wind genaamd Extince. Deze wind werd door de hip hop headz neer gezet als commercieel en iemand die absoluut niet hip hop is. Nu jaren later wordt Extince op waarde geschat en hebben veel acts hun succes te danken aan zijn eerste stappen. Vele hip hop headz zijn geruisloos van mening veranderd.
Helaas blijft het karakter van die mensen precies hetzelfde waardoor er weer acts als Dio en Flinke Namen afgeslacht worden.
Ik wordt zo moe van de conservatieve houding van hip hop minnende mensen. Dat het niet jou smaak is oke, dat het commercieel is oke, maar het is wel hip hop. Vooral de afslachting van Flinke Namen doet me zeer. Hip hop brontosaurus Murth heeft zijn sign of approval gegeven voor deze shit. Dat zou toch iets moeten betekenen. dat si dezelfde Murth die bijna alle tracks op de laatste release van DJ Knowhow heeft vol gerapt.
Kan iemand mij uitleggen wat er in hemelsnaam niet hip hop is aan acts als FN, die en zelfs Ali B, Yes-r, Partysquad en Opposites. Voor mij is het allemaal hip hop, die laatste paar zijn niet echt mijn smaak, maar boeiend.
Bah, hip hop scene
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:37 schreef Tim86 het volgende:
Helaas wel. De naam is ook best gay...letterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |