Dat zeg ik nou ook altijd.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:34 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Kan, ik sluit het niet uit. Er zijn nog zoveel onbekende tereinen. Zelfs op aarde ontdekken we nieuwe soorten op de dag als vandaag. Dus waarom zou het heelal niet vol zitten met ander uitziende levende wezens.
Wordt nog lachen als de kerkleiders straks verhalen gaan halen bij de alien. "Geloven jullie ook in de heilige drie-eenheid, mijn beste Galgamecks?"quote:Op donderdag 12 november 2009 11:19 schreef Dragorius het volgende:Waaaaat,
![]()
Toffe zet van het Vaticaan...ze gaan in ieder geval met hun tijd mee.
Onzin, de zogenoemde dondere plekken hebben ze nog niet in kaart kunnen brengen.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
WTF? Ruïnes op de zuidpool van de maan?De maan hebben ze al helemaal in kaart gebracht in de jaren '70, dan waren toen die ruïnes ook wel opgevallen...
Dankje wel dit deed het hem echt even deze ochtendquote:De President van de Verenigde Staten zal spoedig aankondigen dat wetenschappers ruïnes hebben ontdekt op de maan, voegde hij er aan toe. Niemand zag de LCROSS overblijfselen die omhoog moesten pluimen omdat de sondes een gebouw raakten dat de effecten van de explosie opslikte.”
Dat verklaard dus waarom de grondstoffen van de Maan zoveel op die van de aarde lijktquote:Op dinsdag 24 november 2009 02:00 schreef pufje het volgende:
De maan komt van een andere planeet, van saturnus.
De maan is niet van de aarde.
Doe eens uitleggen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:00 schreef pufje het volgende:
Ehmmm......quote:Dit hebben onze medebroeders gedaan. In 2012 gaan ze dat met het zelfde voertuig doen, maar dan gaan ze de aarde kantelen en word de aarde schoongemaakt door-hoe zou ik het noemen- heelal politie.
een groot deel van de mannen zal weggevaagd worden, evenals een klein deel van de vrouwen wat eropneerkomt dan 7 vrouwen 1 man aanhangen.
Ga dan maar terug naar school. Je hebt geen licht nodig om een oppervlak te mappen. Denk aan radar en dat soort technieken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:01 schreef pufje het volgende:
Onzin, de zogenoemde dondere plekken hebben ze nog niet in kaart kunnen brengen.
Onzin strooi je maar op school rond.
vraag me af wat er zieliger is . die man of jouw antwoordquote:Op maandag 26 oktober 2009 06:37 schreef Lyrebird het volgende:
Wij hadden vorig jaar een collega die heel veel in zichzelf praatte en die met aluminiumfolie zijn werkplek had afgeschermd, zodat er geen straling binnen kon lekken. Daar hebben we met z'n allen heel hard om gelachen, totdat hij z'n ontslag indiende. Uiteindelijk is hij opgepakt vanwege een ander probleem en bleek hij schizofreen te zijn. Die kwaal was in het verleden met medicijnen bestreden, maar daar was hij van afgestapt omdat hij daardoor minder goed kon denken. Dus lach niet te vroeg als je dit soort zaken ziet: het kan een serieus probleem zijn.
Te veel Hitchiker's gelezen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:00 schreef pufje het volgende:
Dit hebben onze medebroeders gedaan. In 2012 gaan ze dat met het zelfde voertuig doen, maar dan gaan ze de aarde kantelen en word de aarde schoongemaakt door-hoe zou ik het noemen- heelal politie.
een groot deel van de mannen zal weggevaagd worden, evenals een klein deel van de vrouwen wat eropneerkomt dan 7 vrouwen 1 man aanhangen.
Kan me er best in vindenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:54 schreef huupia het volgende:
ff mijn mening dan
1- buitenaards leven bestaat
2- ze hebben ons in het verre verleden bezocht en geholpen
3- ze bezoeken ons nog steeds
4- bepaalde groepen van de "regering" euhh nee niet balkie en bos, weten ervan
5 - er is al vanaf eind jaren vijftig een doofpot omtrent aliens en ufo's
6- de amerikaanse president heeft GEEN toegang tot de allerhoogste top secret files over aliens en ufo's
dat laat zijn te lage security clearance niet toe
en ga nu niet om allerlei bronnen vragen . deze mening heb ik gevormd de laatste 15 jaar dat ik me hierin verdiept heb.
boeken lezen , docu's kijken e.d. en natuurlijk mijn eigen verstand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |