Handleiding van je mobo,naabquote:Op maandag 26 oktober 2009 01:25 schreef Halve_Maen het volgende:
welke manual, mn pc is een bij elkaar geraapt zooitje onderdelen
thnx, dat moest ik ff wetenquote:Op maandag 26 oktober 2009 01:30 schreef MPG het volgende:
Het kabeltje van je USB-poort moet je op de USB-aansluiting van je moederbord aansluiten. Hoe dat moet, lees je in de handleiding.
Dat hoeft helemaal niet, ik heb 4 van die plugs op mijn moederbord. Allemaal voor usb aansluitingen, dat welquote:Op maandag 26 oktober 2009 01:33 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
Die plug moet je vinden. Als het goed is, past hij maar op 1 header op je moederbord.
Moeten we je soms ook nog uitleggen waar je je Duitse legerhelm in moet steken?quote:
die hoopte dus dat jullie t niet zouden zienquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
als je hem maar niet verkeerd aansluit want dat kan je je mobo kosten.
heb het een aantal jaar geleden op stage een keer mee gemaakt, een klant die thuis had geprobeerd de usb aansluiting voor het frontpanel van de kast ook op het mobo aansluiten maar had hem er verkeerd op gedaan of op een verkeerde aansluiting en toen was zijn mobo een klein beetje verbrand.![]()
en toen kwam die dus bij ons omdat z'n pc het niet meer deed, dus wij die kast openen zat er een dikke brand plek op het mobo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |