Wtf, het is serieus hequote:Op zondag 25 oktober 2009 23:49 schreef Edwinuss het volgende:
Ja ik herken het.
Ik ging na 2 dagen half dood. Toen maar de beslissing gemaakt om de huisarts te bellen. Toen was mijn beltegoed op en kon ik geen afspraak maken. Dus ik was te laat.
Toen ging ik bijna dood en hebben ze me in het ziekenhuis opgenomen, nu hebben ze mijn onderste ribben eruit gehaald. Want ja, anders ging ik dood.
Ik kan mezelf nu wel pijpen, das dan wel weer mooi.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:49 schreef Edwinuss het volgende:
Ja ik herken het.
Ik ging na 2 dagen half dood. Toen maar de beslissing gemaakt om de huisarts te bellen. Toen was mijn beltegoed op en kon ik geen afspraak maken. Dus ik was te laat.
Toen ging ik bijna dood en hebben ze me in het ziekenhuis opgenomen, nu hebben ze mijn onderste ribben eruit gehaald. Want ja, anders ging ik dood.
Ik kan mezelf nu wel pijpen, das dan wel weer mooi.
informatica-scholieren/studenten die denken dat ze wel even een medische diagnose kunnen stellen via het internet, want dat 'heeft toch ook te maken met bits en bytes'.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:56 schreef Ericjuh het volgende:
is het een branderig gevoel? en zit het verbonden aan je ademhaling? dus als je adem haalt.. doet het zeerder dan een ontspannen toestand?
@ overige reacties...
jochies.. hier is jullie subforum
Onzin voor je leven!
ja, doe wat nuttigs met je leven.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:48 schreef dennus2008 het volgende:
Toch maak ik me een beetje zorgen. Herkent iemand dit?
Dat ben ik al geweest hoor. Ben 18quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:35 schreef golfer het volgende:
Groeistuip. Gaat vanzelf over als je in de puberteit komt.
Nee zit niet echt verbonden aan m'n ademhaling lijkt het...quote:is het een branderig gevoel? en zit het verbonden aan je ademhaling? dus als je adem haalt.. doet het zeerder dan een ontspannen toestand?
@ overige reacties...
jochies.. hier is jullie subforum
Onzin voor je leven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |