Jij mag niet eens stemmen, prinsesje.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik merk bij veel mensen dat ze het eens zijn met hun ouders. Ik ben het grotendeels niet met m'n ouders eens, maar ik weet niet op welke partij ik zou stemmen. Lastig
Ai.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahahaha. Mijn opa heeft toen hij zijn dienstplicht deed een zigeuner in elkaar geslagen omdat hij zei dat hij uit Adana kwam.En dat terwijl mijn opa eigenlijk helemaal niet racistisch is. Alleen zigeuners haat hij.
Lees je zelf eerst in voordat je dat mij aanraadt. En dan m.b.t. dit onderwerp vooral over de hervormingen van Atatürk. Zijn ideeën waren niet echt altijd gangbaar onder zijn kompanen. Zijn wegen scheidden zich later bijvoorbeeld met onder andere Kazim Karabekir. De CHP, toen de enige partij, kreeg er zelfs een oppositiepartij bij, maar toen mensen die nauwe banden met deze partij hadden een (mislutke) moordaanslag op Atatürk pleegden, werd de partij gesloten. Veel hervormingen die Turkije hebben gemaakt tot wat het nu is, hebben we weldegelijk aan Atatürk te danken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dude, als jij ook maar denkt, dat men de wording van een geheel land aan de gedachte van die ene man hebben gelaten moet je serieus NU boeken lezen.
Wie noem jij prinsesje...quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij mag niet eens stemmen, prinsesje.
Als ik mag stemmen, begrijp het danquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij mag niet eens stemmen, prinsesje.
Waarom is dit absurd, maar toch wel grappig?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahahaha. Mijn opa heeft toen hij zijn dienstplicht deed een zigeuner in elkaar geslagen omdat hij zei dat hij uit Adana kwam.En dat terwijl mijn opa eigenlijk helemaal niet racistisch is. Alleen zigeuners haat hij.
Ja, het slaat echt nergens op. En het past ook helemaal niet bij hem, ik snap dus echt niet waar die gypsy haat vandaan komt. Mijn opa heeft bijvoorbeeld ook een schurft hekel aan ulkuculer. Als je een grijze wolf teken doet in zijn buurt dan breekt hij je vingersquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ai.![]()
Ach de nieuwe generatie is gelukkig wat verstandiger.
Nogmaals, wie zegt dat het Atatürk zijn gedachtes waren.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lees je zelf eerst in voordat je dat mij aanraadt. En dan m.b.t. dit onderwerp vooral over de hervormingen van Atatürk. Zijn ideeën waren niet echt altijd gangbaar onder zijn kompanen. Zijn wegen scheidden zich later bijvoorbeeld met onder andere Kazim Karabekir. De CHP, toen de enige partij, kreeg er zelfs een oppositiepartij bij, maar toen mensen die nauwe banden met deze partij hadden een (mislutke) moordaanslag op Atatürk pleegden, werd de partij gesloten. Veel hervormingen die Turkije hebben gemaakt tot wat het nu is, hebben we weldegelijk aan Atatürk te danken.
quote:
Mijn oom is communist, dus ik vind het wel leuk om soms Genc Osman te laten horen met mijn mobieltje. heheheequote:Op maandag 26 oktober 2009 00:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, het slaat echt nergens op. En het past ook helemaal niet bij hem, ik snap dus echt niet waar die gypsy haat vandaan komt. Mijn opa heeft bijvoorbeeld ook een schurft hekel aan ulkuculer. Als je een grijze wolf teken doet in zijn buurt dan breekt hij je vingers
Ik moest ook erg lachen toen ik het hoordequote:Op maandag 26 oktober 2009 00:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom is dit absurd, maar toch wel grappig?.
Hahahahaquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mijn oom is communist, dus ik vind het wel leuk om soms Genc Osman te laten horen met mijn mobieltje. hehehee
JIj hebt ook een gevarieerde familie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mijn oom is communist, dus ik vind het wel leuk om soms Genc Osman te laten horen met mijn mobieltje. hehehee
Je hebt nog tijd genoeg om na te denken over welk partij je zou willen stemmen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ik mag stemmen, begrijp het dan
"je mag niet stemmen omdat je nog te jong bent", had ook gekundquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
. Mag dat ook al niet? Ik bedoelde er niets mee, meisje (of iets anders in de plaats) vond ik een beetje denigrerend.
.
En zie PI.
Onze familie bestaat uit vier delen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
JIj hebt ook een gevarieerde familie.
Wel grappig.
De geschiedenis?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nogmaals, wie zegt dat het Atatürk zijn gedachtes waren.
Ik heb meestal het gevoel dat de hervormingen ergens anders vandaan zijn gekomenquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De geschiedenis?Wiens gedachten zouden het anders geweest moeten zijn? Het was bekend wat de gedachtes van zijn vrienden en tegenstanders waren hoor.
Waar vandaan dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik heb meestal het gevoel dat de hervormingen ergens anders vandaan zijn gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |