abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74062747
Mijn oude paspoort is nu zo'n 2 maanden verlopen. Als ik een nieuwe aanvraag, wordt ik dan beboet oid voor het niet hebben van een geldig paspoort de afgelopen maanden? Zo ja, kan deze nog oplopen?

Ik snap dat als ik bij de politie mijn paspoort niet kan tonen ik wel een boete krijg, maar even ervan uitgaande dat ik niet in contact met justitie kom en over een maand pas een nieuwe aan kan vragen.
pi_74062818
Heb je ook een rijbewijs? Want die is ook een geldig als identificatie. Volgens mij krijg je geen boete hiervoor, omdat je niet verplicht bent om een paspoort te hebben.
  zondag 25 oktober 2009 @ 23:00:40 #3
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_74063038
Nee, krijg je geen boete voor.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_74063344
Nee, heb enkel een (verlopen) paspoort.
pi_74063603
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:00 schreef Gewoonik het volgende:
Nee, krijg je geen boete voor.
Dat dus.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_74064028
Maar wat als je wel in contact komt met politie?

Dan krijg je een boete maar moet iemand ook je legitimatie langs brengen (wat dus niet kan)..?

Hoe lossen ze dit op?
  zondag 25 oktober 2009 @ 23:49:04 #7
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_74064762
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:27 schreef Ralphmeister het volgende:
Maar wat als je wel in contact komt met politie?

Dan krijg je een boete maar moet iemand ook je legitimatie langs brengen (wat dus niet kan)..?

Hoe lossen ze dit op?
Geen idee!
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_74065540
Ja, weet ik ook niet
Vaak moet je gewoon je adresgegevens opgeven. Een aantal jaar geleden ben ik wel eens aangehouden zonder ID, maar die agent keek zo boos naar me toen hij zei "En oh wee als je valse gegevens opgeeft, dan ben je nog niet jarig!", dat ik maar snel mijn adresgegevens heb doorgegeven. Soms bellen ze ook nog even, om het te controleren.
  maandag 26 oktober 2009 @ 00:23:11 #9
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_74065677
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:17 schreef banananasi het volgende:
Ja, weet ik ook niet
Vaak moet je gewoon je adresgegevens opgeven. Een aantal jaar geleden ben ik wel eens aangehouden zonder ID, maar die agent keek zo boos naar me toen hij zei "En oh wee als je valse gegevens opgeeft, dan ben je nog niet jarig!", dat ik maar snel mijn adresgegevens heb doorgegeven. Soms bellen ze ook nog even, om het te controleren.
Bellen? Met wie de huisbaas. Draag mijn paspoort trouwens zo goed als nooit bij me.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')