Ik heb vooral gekeken naar orginaliteit en wat bij mij een herfstgevoel teweeg brengt

1. MevrouwvanDalen (5 pnt): Was in het discussietopic al helemaal weg van het idee. Het is origineel, de uitvoering vind ik super, het is grappig en het roept naast een herfstgevoel ook een jeugdsentiment bij me op

2. LovelyLady (4 pnt): Ik had zelf al met dat idee zitten spelen aanvankelijk maar wist geen leuke setting te bedenken. Dat is jouw wel gelukt

Krijg het helemaal warm van de foto, kleuren zijn heerlijk en die damp van die thee maakt het af.
3. Cryothic (3 pnt): Ik hou wel van kleurtjes

Het blauw, geel en groen combineert erg mooi in je foto en het doorkijkje spreekt me erg aan.
4. SpecialK (2 pnt): Eenvoud is meer zei mijn handvaardigheid docent altijd. Vond hem wel van toepassing

Lekker contrast en door de vorm van het blad en de schaduw weet de foto mijn aandacht vast te houden. Kan dat abstracte wel waarderen.
5. OA (1 pnt): Op de een of andere manier kloppen de kleuren van geen kanten en juist dat maakt de foto aantrekkelijk

Nog even een speciale vermelding voor P_B, Hydraulix en Dragonrider: Vond jullie foto's ergggg tof, maar ze roepen bij mij totaal geen herfstgevoel op. P_B jouw foto geeft me eerst een lentegevoel

En de foto van Hyd en DR geven me juist een spookygevoel. Maar wel alledrie superplaten
Ik heb echt een smiley-probleem